Η Vente Privee, η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Online Flash Sales), αύξησε τις πωλήσεις της κατά 11% το 2011 σε σχέση με το 2010 και οι οποίες ανήλθαν σε 1,1 δισ. ευρώ. Το 15% των εσόδων προήλθε από αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε κινητές εφαρμογές (mobile app). H ίδια εταιρεία διοργάνωσε 4.350 events πωλήσεων το 2011 (αύξηση 24% σε σύγκριση με το 2010) και πούλησε συνολικά 48 εκατ. προϊόντα από 1.500 επώνυμες μάρκες. Ο μέσος όρος αποστολής προϊόντων της ανέρχεται σε 75.000 παραγγελίες ημερησίως. Επιπλέον, απαριθμεί 15 εκατ. μέλη και δραστηριοποιείται σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία) και στις Η.Π.Α..
Εκτός από την περαιτέρω επέκταση των παραδοσιακών τομέων της μόδας, της υψηλής τεχνολογίας ή των οικιακών αγαθών, η Vente Privee θα εισάγει νέες μορφές υπηρεσιών, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο τον τομέα των υπηρεσιών της και δρώντας ως ένα «Μέσο» με εξαιρετική δύναμη στις πωλήσεις:
- Rose Deal: Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία η Vente Privee θα προσφέρει εκπτωτικά κουπόνια τα οποία θα διατίθενται στο εμπόριο ή θα παρέχονται με τη μορφή ενός κωδικού κουπονιού που θα μπορούν να εξαργυρώνουν στην ιστοσελίδα του συνεργάτη. Με τον τρόπο αυτό, η Vente Privee θα ενισχύσει το παραδοσιακό δίκτυο διανομής των επώνυμων συνεργατών της. Η υπηρεσία θα επεκταθεί το 2012 σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
- Προώθηση καλλιτεχνικών και άλλων εκδηλώσεων: Έτσι, η Vente Privee θα υποστηρίζει την πώληση μεγάλου αριθμού εισιτηρίων για συναυλίες σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Τις προκλήσεις του επιχειρηματικού μοντέλου της ανταγωνιστικής αγοράς των Shopping Clubs παρουσιάσαμε παλαιότερα εδώ.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.
Σχόλια