NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

House Party: Εξασφάλιση νέας χρηματοδότησης ύψους 5,3 εκατ. δολαρίων

House Party: Εξασφάλιση νέας χρηματοδότησης ύψους 5,3 εκατ. δολαρίων

Το λεγόμενο Shopping Parties, το οποίο παρουσιάσαμε και συστήσαμε πρόσφατα, είναι ένα από τα επιχειρηματικά μοντέλα που έχει αρκετό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Εκτός από τις εταιρείες Stella & Dot και Chloe + Isabel και άλλες εταιρείες, όπως η Plum District με κοινό στόχο τις μαμάδες, η Julep με το (διαδικτυακό) στούντιό της για μανικιούρ και η Citrus Lance η οποία προσφέρει διάφορα «πακέτα» περιποίησης για νέους γονείς, εφαρμόζουν το μοντέλο των απευθείας (online) πωλήσεων μέσω των Shopping Parties.

house-party.jpg

Μια άλλη εταιρεία, η House Party με έδρα τη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε πρόσφατα την εξασφάλιση μιας νέας χρηματοδότησης ύψους 5,3 εκατ. δολαρίων. Η συγκεκριμένη έχει αναπτύξει μια νέα αγορά για τα Brands. Οι οικοδεσπότες λαμβάνουν ως χορηγία πακέτα από διάφορες εταιρείες (π.χ. Kraft, Playstation) για ποικίλες περιστάσεις και πάρτι που θέλουν να διοργανώσουν, με τη δυνατότητα να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα αντικείμενα για το στολισμό του χώρου τους. Με αυτό τον τρόπο, δίνεται η δυνατότητα στους «χορηγούς» να μπουν μέσα στα σπίτια των οικοδεσποτών και να παρουσιάσουν, σε οικείο περιβάλλον, τα (νέα) προϊόντα τους για τους συμμετέχοντες στο πάρτι.

Το ενδιαφέρον είναι ότι τα περισσότερα από τα παραπάνω επιχειρηματικά μοντέλα αναπτύχθηκαν από γυναίκες και απευθύνονται (κυρίως) σε γυναίκες. Αυτό ερμηνεύεται μιας και τα Shopping Parties λόγω της υπόστασής τους ως κοινωνικός χώρος βασίζονται στην κοινωνική δικτύωση που είναι ζητούμενη για το γυναικείο φύλο.

Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neocommerce.gr.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr