ΝΟΜΗ: Θετικοί οιωνοί για την εξέλιξη της ίδιας και των παραγωγών - συνεργατών
Η “μετά-covid" εποχή για τη ΝΟΜΗ - Nomeefoods χαρακτηρίζεται από δυναμικές κινήσεις που μέσα στο πρώτο κιόλας 4μηνο του 2021 έχουν εμφανίσει αναπτυξιακές τάσεις σε επίπεδο τόσο προβολής όσο και πωλήσεων.
Η ΝΟΜΗ αποτελεί μια εταιρεία - startup η οποία δραστηριοποιείται από το 2015 στον χώρο της γαστρονομίας, μέσω προϊόντων Ελλήνων μικρών παραγωγών. Συγκεκριμένα, κατά της ίδρυσή της, βασικός της στόχος ήταν να αποτελέσει την μεγαλύτερη ηλεκτρονική βιβλιοθήκη του ελληνικού τροφίμου και ποτού. Τώρα πια μέσα από το nomeefoods.gr, οποιοσδήποτε επαγγελματίας ή ιδιώτης λάτρης της ελληνικής γαστρονομίας, μπορεί να λάβει πληροφορίες για την παραγωγή, την ιστορία και τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών καθώς και να τα προμηθευτεί στις ποσότητες που χρειάζεται.
Έτσι, το nomeefoods.gr πια αποτελεί ένα μέσο πληροφόρησης και αγοράς μιας ποικιλίας προϊόντων που ξεπερνούν τα 2.000, καλύπτουν κάθε διατροφική ανάγκη και περίσταση και προέρχονται από κάθε γωνιάς της Ελλάδας.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, «είναι γεγονός πως η προηγούμενη χρονιά για τους επαγγελματίες του χώρου ήταν τουλάχιστον δύσκολη, πράγμα που φυσικά επηρέασε και τους Έλληνες παραγωγούς. Η εταιρεία επέλεξε να προσαρμοστεί στα νέα για όλους δεδομένα με έναν εποικοδομητικό τρόπο. Με την έναρξη λοιπόν του 2021 η ΝΟΜΗ υλοποίησε ένα νέο σχέδιο δράσεων και επικοινωνίας για την προβολή και διαφήμιση των προϊόντων των Ελλήνων παραγωγών, που αξιοποιεί πλήρως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και θέτει τις απαραίτητες βάσεις για διεύρυνση της δράσης της στην Ευρώπη. Έχοντας ήδη μια εξαιρετική βάση η εφαρμογή των νέων υπηρεσιών ήρθε να προσθέσει πολύ άμεσα υψηλά αποτελέσματα».
Μέσα από στοχευμένες δράσεις εμπορικού και καθημερινή διαφημιστική παρουσία με παραγωγή πρωτογενούς περιεχομένου, το πρώτο 4μηνο του 2021 φαίνεται πως αποτελεί έναν πολύ θετικό οιωνό για την μετά-covid εποχή, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας όσο και πωλήσεων λιανικής και χονδρικής, σημειώνει.
Βασικά στοιχεία αποδοτικότητας των διαφημιστικών ενεργειών αποτελούν τα εξής:
- 55% αύξηση στις επισκέψεις του site με συνεχή και σταθερά αυξητική τάση, φτάνοντας τους 55k το μήνα
- 80% αύξηση πωλήσεων μέσα από το e-shop συγκριτικά με το προηγούμενο 4μηνο
- 4k νέοι followers στα social media
Σε εμπορικό επίπεδο:
- Το εμπορικό τμήμα της ΝΟΜΗΣ καταγράφει αύξηση πωλήσεων 100% στην Ελλάδα και 20% σε εξαγωγές σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
- Το πελατολόγιο της ΝΟΜΗΣ αυξήθηκε κατά 50%.
- Περισσότεροι από 100 επαγγελματίες του χώρου έχουν επικοινωνήσει με τη ΝΟΜΗ τόσο για υπηρεσίες προμήθειας προϊόντων όσο και συμβουλευτικής σε θέματα όπως: Ποιό είναι το προϊοντικό μείγμα ενός καταστήματος ή πως να τοποθετηθούν τα προϊόντα στα ράφια ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη ανάδειξη τους.
Ο Γιώργος Τσίλης, CEO και Ιδρυτής της ΝΟΜΗΣ χαρακτηριστικά αναφέρει: «η προηγούμενη χρονιά ήταν για τους Έλληνες παραγωγούς ιδιαίτερα δύσκολη και φορτισμένη. Μιλούσαμε καθημερινά με ανθρώπους που φαινόταν να είναι πολύ έντονα προβληματισμένοι. Αυτό μας παρακίνησε στο να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής, ώστε τα αποτελέσματα των υπηρεσιών να δημιουργούν ασφάλεια στους συνεργάτες μας, τους παραγωγούς. Στόχος μας είναι με τον δικό μας τρόπο να αυξήσουμε κατακόρυφα την αναγνωρισιμότητα, τη ζήτηση καθώς και τις πωλήσεις των προϊόντων που εκπροσωπούμε».
Σχόλια