NEWSFLASH...
TourismLab
ανάγνωση

Γωνιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μετατρέπονται σε ξενοδοχεία. Τα Colors έβαλαν την πινελιά τους

Γωνιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μετατρέπονται σε ξενοδοχεία. Τα Colors έβαλαν την πινελιά τους

Μετά από τα 3 ξενοδοχεία της GOLORS Hotels Greece που μεταμόρφωσαν τις γωνιές της Θεσσαλονίκης ήλθε ένα ακόμα να μεταμορφώσει και να δώσει το δικό του χρώμα σε μία παραδοσιακή γειτονιά της παλαιάς Αθήνας στην Νεάπολη Εξαρχείων.

Το 4 αστέρων Colors Hotel Athens των 29 δωματίων σε 7 κατηγορίες δωματίων είναι το τέταρτο μέλος της οικογένειας Golors Hotels Greece μετά το COLORS Urban Hotel, COLORS Central στα Λαδάδικα της Θεσσαλονίκης και το COLORS Thessaloniki Living στην καρδιά της Θεσσαλονίκης.

Πριν ξεκινήσουμε να μιλάμε στο epixeiro.gr για το νέο ξενοδοχείο της Αθήνας, ας περιηγηθούμε πρώτα στις γωνιές της Θεσσαλονίκης όπου τα COLORS Hotels μαζί με τους τοπικούς φορείς και άλλα ξενοδοχεία σε κάθε περιοχή συνδιαμόρφωσαν την ταυτότητα της πόλης.

Αναζητώντας τα Color Hotels το epixeiro.gr βλέποντας τις φωτογραφίες του ξενοδοχείου από το διαδίκτυο διέκρινε μία διαφορετική αρχιτεκτονική στον περιβάλλοντα χώρο. Από την εμπειρία του είδε μία διαφορετική αρχιτεκτονική που προσεγγίζει την κουλτούρα της Κεντρικής Ευρώπης. Τι ήταν αυτό που έκανε τον ξενοδόχο να διαφοροποιηθεί από τα τυπικά κλασσικά ξενοδοχεία; Είναι ότι στόχευε σε ένα συγκεκριμένο κοινό, είναι ότι ο κόσμος θέλει να δει κάτι διαφορετικό από ένα κλασσικό ξενοδοχείο, είναι η εξωτερική νέο-κλασσική αρχιτεκτονική της περιοχής και του κτιρίου που ίσως επιτρέπει μόνο λιτές γραμμές ώστε να μπορέσει να αναδειχτεί ο χώρος;

«Μας ενδιαφέρει ο επισκέπτης των COLORS Hotels να αισθάνεται σαν στο σπίτι του, σε άνετα, ολόφωτα και έξυπνα διακοσμημένα δωμάτια, και παράλληλα, η διακόσμηση να εξάπτει τη φαντασία του και να συνεχίζει το “ταξίδι” του μέσα στο δωμάτιο. Στόχος μας είναι τα δωμάτια να είναι άρτια διακοσμημένα με πολλαπλές διεθνείς βραβεύσεις design, που διατηρούν τα στοιχεία της αρχιτεκτονικής της κάθε πόλης όπου στεγάζονται, ώστε ο επισκέπτης να γευτεί τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του εκάστοτε τόπου, σε κεντρικότατες τοποθεσίες που επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση παντού» απαντά η διευθύντρια Marketing & MICE Φιλίππα Χαρίτου

Τι ψάχνει ο τουρίστας σήμερα στην Θεσσαλονίκη και τι έχει να προσφέρει η πόλη

«Ο τουρίστας που επισκέπτεται την πόλη της Θεσσαλονίκης ενδιαφέρεται να έχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συμπεριλαμβάνει την αρχιτεκτονική του τόπου, την ιστορία, τη σύγχρονη ζωή και τις αγορές της πόλης, καθώς και την τοπική γαστρονομία. Παράλληλα, πολύ ενδιαφέρον έχουν και οι κοντινοί προορισμοί, όπως η Χαλκιδική, τα Μετέωρα και η Κατερίνη, οι κοντινοί αρχαιολογικοί προορισμοί και νέα ενδιαφέροντα, όπως ο οινολογικός τουρισμός, ο οικοτουρισμός κ.ά. Η αλυσίδα των COLORS Hotels συνεργάζεται άρτια με όλους τους τοπικούς φορείς για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος αλλά και την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που συνάδουν στην ολοκληρωμένη εμπειρία του τουρίστα».

Πώς θα είναι συνεδριακός τουρισμός στην Θεσσαλονίκη στα επόμενα πέντε χρόνια;

«Φυσικά. Ένα μεγάλο μέρος των εισερχόμενων ροών επισκεπτών αποτελεί ο συνεδριακός τουρισμός και αυτό θα συνεχιστεί μετά το πέρας της πανδημίας. Παράλληλα, πολλοί από τους επισκέπτες συνεδρίων έρχονται στην Θεσσαλονίκη για city break ή long weekend. Είναι μονόδρομος αυτό το είδος τουρισμού, αν θέλουμε να αναπτύξουμε και να επιμηκύνουμε την σαιζόν» εξηγεί η κα Φιλίππα Χαρίτου.

H Θεσσαλονίκη στα επόμενα 5 χρόνια

«Πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει να υποδέχεται ολοένα αυξανόμενη κίνηση τουριστών από τις γνωστές αλλά και νέες αγορές, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει και ενισχύοντας τις επιλογές του τουρίστα για διεύρυνση του χρόνου παραμονής στην πόλη», σημειώνει.

Ας ταξιδέψουμε τώρα 500 χιλιόμετρα νότια και να βρεθούμε στην Αθήνα, το νέο αυτό ξενοδοχείο που άνοιξε τον Μάιο

«Θέλαμε να έχουμε μια διασπορά σε δύο πόλεις της Ελλάδας, για την ακρίβεια, στις δύο κορυφαίες πόλεις της Ελλάδος για 12μηνο τουρισμό. Η επέκταση στην Αθήνα είναι κάτι που παρουσίασε αρκετές προκλήσεις και δυσκολίες, δυναμώνοντας μας σαν εταιρία. Θεωρούμε ότι η Αθήνα, όπως και η Ελλάδα, θα ακολουθήσουν ανάπτυξη κάθε χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια», αναφέρει η ίδια.

COLORS_Hotel_Athens-bussiness-economy.jpg?mtime=20210614181207#asset:275583


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr