Sun of a Beach: Ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένο από τη μεσογειακή αισθητική [video]
Εν αρχή ην το ελληνικό καλοκαίρι, με τον ήλιο, τη θάλασσα, την ανεμελιά και ό,τι άλλο μπορεί να το κάνει αξέχαστο. Μετά ήρθε η παρατήρηση ότι υπήρχε μεγάλη προσφορά από καλαίσθητα είδη για την παραλία, με εξαίρεση την πετσέτα θαλάσσης, που ως επί το πλείστον υπολειπόταν σε στυλ.
Έτσι γεννήθηκε η φίρμα Sun of a Beach, συνδυάζοντας εξαιρετικής ποιότητας βαμβακερές πετσέτες με εμπριμέ υφάσματα, για να δοθεί μια μοντέρνα διάσταση σε κάτι που δεν λείπει από καμιά παραλία. «Απευθυνόμαστε σε αυτούς που αγαπούν το καλοκαίρι, που ταξιδεύουν, που θεωρούν την πετσέτα θαλάσσης το πιο σημαντικό καλοκαιρινό αξεσουάρ», λένε οι σχεδιάστριες Μελίνα Πίσπα και Έλλη Ρούντου. «Προσφέρουμε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένο από την επικαιρότητα, τις τέχνες, τη μεσογειακή αισθητική και τη μόδα».
Η μόδα υπήρξε ένα από τα κυρίαρχα ενδιαφέροντά τους, με την Έλλη να έχει σημαντική προϋπηρεσία ως στυλίστρια στο περιοδικό Elle και τη Μελίνα να διατηρεί από το 2004 ατελιέ με την προσωπική της φίρμα ρούχων και νυφικών. Μαζί ξεκίνησαν τα Sun of a Beach το 2012, αποφασίζοντας η παραγωγή να γίνεται αποκλειστικά και μόνο στην Ελλάδα, ώστε αφενός να έχουν τον απόλυτο έλεγχο και να διασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα, αφετέρου να συμβάλλουν με τον τρόπο τους στην αύξηση της παραγωγικότητας της χώρας. «Εν μέσω κρίσης, ο κόσμος αγάπησε το προϊόν μας», επισημαίνει η Μελίνα. «Αυτό αποδεικνύει ότι προσφέρουμε κάτι που έχει δυναμική».
Τα προϊόντα Sun of a Beach διατίθενται σε περίπου 60 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και σε όλο τον κόσμο μέσω του e-shop που λειτουργεί στην ιστοσελίδα της φίρμας. Με διπλάσιο κύκλο εργασιών σε σχέση με πέρυσι, η γκάμα περιλαμβάνει πλέον και νέα είδη ανάλογης αισθητικής –τσάντες θαλάσσης, backpack, τσαντάκια και γιλέκα– και την υπηρεσία δημιουργίας custom-made σχεδίων για ξενοδοχεία που θέλουν να διαθέτουν στις πισίνες τους πετσέτες με σχετικό λογότυπο. Για το καλοκαίρι του 2016 ετοιμάζονται να λανσάρουν όχι μόνο νέα προϊόντα, αλλά και μία οικολογική σειρά στην οποία θα απεικονίζονται τρία θαλάσσια είδη που απειλούνται από εξαφάνιση: ο αστακός, ο τόνος και ο ιππόκαμπος. Τα σχέδια θα έχουν καλλιτεχνική υπογραφή και μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις θα διατεθεί στo WWF. Μια ακόμα ένδειξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας είναι ότι εντός Αττικής η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται από couriers με ποδήλατα.
Η πρωτότυπη ιδέα, η άρτια υλοποίηση και οι εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης έφεραν το brand Sun of a Beach στην τελική δεκάδα των επιχειρηματικών προτάσεων που διεκδίκησαν το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2015.
Σχόλια