Τι ολιγωρία και αυτή των φορέων ΣΔΕ και ΕΔΕΕ που ζητούν αναθεώρηση των νομοθετικών παρεμβάσεων για το media buying. Έφυγε ο Πέτσας, ήρθε ο Λιβάνης τίποτα. Μεσολάβησαν εκλογές στο ΣΔΕ, έρχονται οι εκλογές στην ΕΔΕΕ, που καιρός για λόμπι. Αναφερόμαστε στον νόμο 4764/2020 του Πέτσα που αφορά στην πρόσφατη τροποποίηση του άρθρου 12 του Ν.2328/1995 – νόμου Βενιζέλου και πιο συγκεκριμένα, παράγραφοι 8A (περί μη εξουσιοδοτημένων πωλήσεων διαφημιστικού χρόνου) και 10 (περί απαγόρευσης benchmarking και παρακολούθησης της πορείας των οικονομικών μεγεθών της αγοράς), στην εύρυθμη λειτουργία της αγοράς. Και όπως λένε προσοχή στα της εφορίας.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι η Κυβέρνηση θα κάνει πίσω.
Στα γραφεία τύπου των καναλιών της μουρλής, αλλάζουν κανάλια τα ίδια πρόσωπα. Λάθη.
Την ενίσχυση και διεύρυνση της συνεργασίας του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων με την Ένωση για τη Μεσόγειο (UfM), συμφώνησαν ο πρόεδρος του ΑΠΕ-ΜΠΕ Αιμίλιος Περδικάρης με τον γενικό γραμματέα του UfM Νάσσερ Καμέλ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο του 9ου Regional Growth Conference στην Πάτρα. Ο κ. Περδικάρης διαβεβαίωσε τον γενικό γραμματέα του UfM ότι το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη μετά - CoVid19 εποχή δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε ζητήματα και θεματολογία που αφορούν το Ευρωπαϊκό Green Deal, την Πράσινη Μετάβαση, τη βιώσιμη ανάπτυξη, την προστασία της φύσης και την αντιμετώπιση των κοινωνικών, οικονομικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων που προκύπτουν και από την κλιματική αλλαγή. Ενώ, τον ενημέρωσε για τις προοπτικές που ανοίγονται για ενίσχυση της ενημέρωσης του κοινού μέσα από συνεργασίες.
Ένα μπράβο στην Χρυσούλα Εξάρχου της Quality NET για τη διοργάνωση της Bravo Sustainability Week2021. Εκδήλωση παράδειγμα για την ελληνική αγορά.
Κρατήστε τεφτέρι διότι ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου με αντικείμενο το «Σχεδιασμό δημιουργικών και παραγωγή διαφημιστικού υλικού για την καμπάνια ευαισθητοποίησης για την πρόληψη, την επαναχρησιμοποίηση, την ανακύκλωση και τη διαλογή στην πηγή». Ο προϋπολογισμός της ανάθεσης είναι 74.400 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν τις προσφορές τους μέχρι τη Δευτέρα 21 Ιουνίου.
Κάτι καλό. Την πρώτη παγκόσμια έρευνα για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στον ευρύτερο κλάδο του marketing και της επικοινωνίας ανακοίνωσε η WFA (Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων). Την έρευνα θα διεξαγάγει η Kantar και για το εγχείρημα η WFA θα συνεργαστεί με 22 εθνικούς συνδέσμους διαφημιζομένων, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο ΣΔΕ. Στην πρωτοβουλία συμμετέχουν, επίσης, η ΕΑCA καθώς και η νεοσύστατη παγκόσμια ένωση των εταιρειών επικοινωνίας VoxComm, με την ΕΔΕΕ να υποστηρίζει την έρευνα στη χώρα μας. Στόχος της έρευνας είναι να αποτυπωθεί πόσο συμπεριληπτικός είναι ο παγκόσμιος κλάδος του marketing και της επικοινωνίας τόσο ως προς τους ανθρώπους που τον στελεχώνουν, όσο και προς την αντίληψή τους για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στη συγκεκριμένη αγορά. Η έρευνα θα διερευνήσει αν οι εργαζόμενοι στον κλάδο αισθάνονται ότι «ανήκουν» σ’ αυτόν και αν θεωρούν ότι σημειώνεται πρόοδος. Για να δούμε τι θα δείξει.
Στην Ελλάδα ρέει το « νίτρο», δεν εξηγείτε αλλιώς καθώς ο Πέτρος Κωστόπουλος ξαναβγάζει το Nitro με την εταιρεία People media. Στην iefimerida.gr δήλωσε «Πιστεύω ότι τα περιοδικά πέθαναν. Θα μου πεις ‘τρελός είσαι, που πας, στο νεκροταφείο;’ Δεν είμαι τρελός. Τα περιοδικά πέθαναν(και δεν μιλάω για αυτά που βγαίνουν με τις εφημερίδες όπου υπάρχουν μερικές πολύ καλές εκδόσεις, μιλάω για τα περιοδικά στα περίπτερα), ζήτω τα coffee-table magazines! Δεν κομίζω γλαύκα στην Αθήνα, είναι μια παγκόσμια τάση Τα coffee-table magazines είναι περιοδικά υψηλής αισθητικής, με ακριβό χαρτί, που δε βγαίνουν κάθε μήνα γιατί δεν μπορεί να γίνει τέτοια παραγωγή κάθε μήνα και έχουν πάρει τη θέση των κανονικών περιοδικών που σε όλο τον κόσμο πέφτει». Είναι «τρελός», αλλά κάπου θα σκάσει.
Το 67% των χρηστών TikTok είναι κάτω των 24 ετών, συγκριτικά με Instagram και YouTube, που προσελκύουν μεγαλύτερες ηλικίες, σύμφωνα με στοιχεία της Hypeauditor. Όταν η νεολαία δείχνει που πάει το πράγμα…
Το site BestStartup.eu τοποθέτησε την Kevin+Marshall ανάμεσα στις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές εταιρίες στην Ελλάδα, στον τομέα του Brand Marketing. Κάνει δουλειά ο intelligent Διονύσης Γερασιμίδης.
Αυτό με τις Άγριες Μέλισσες να το δούμε λίγο; Πως γίνεται ένα ρετρό σκηνικό και σενάριο να γεμίζει τα ταμεία του ΑΝΤ1; Ποιο ψυχολογικό κενό καλύπτει του σύγχρονου Έλληνα;
Spec με budget 892.800 ευρώ για την προμήθεια υπηρεσιών διαφημιστικής εκστρατείας, προκήρυξε η ΕΡΤ. ΟΚ τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια!
Aλέξης Σκαναβής στο Ad Business για όλα φταίει ο Μαρινάκης! Διαβάστε και την απάντηση στην ακόλουθη ερώτηση: "Έχετε συναντήσει τον υπουργό; Ο νόµος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση;" "Ναι, έχουµε πραγµατοποιήσει συναντήσεις και έχουµε στείλει και επιστολές. Ο νόµος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, πλην όµως θεωρούµε ότι ο Τύπος µειονεκτεί έναντι άλλων Μέσων όπως π.χ. η Τηλεόραση η οποία γλίτωσε ένα µεγάλο ποσοστό -16 µονάδες- επί των διαφηµίσεων µε τη µείωση του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης και πήρε 2 µονάδες επί του τζίρου της υπέρ Ε∆ΟΕΑΠ. Από την άλλη πλευρά, οι εκδότες δεν γλιτώσαµε τίποτα και πήραµε 2 µονάδες όχι επί των διαφηµίσεων, αλλά επί του συνόλου του τζίρου µας. Και ο λόγος ήταν ότι ήθελαν να πάρουν χρήµατα από την τηλεόραση, τα συνδροµητικά κανάλια που εκεί δεν έχουν πολλές διαφηµίσεις αλλά τζίρο λόγω των συνδροµών. Εµείς επιβαρυνθήκαµε επιπλέον, µετά την κατάργηση του αγγελιοσήµου, το 2017, χωρίς να µας δώσουν κάτι άλλο." Δηλαδή μας λέει ότι οι καναλάρχες που έχουν και εφημερίδες (βλέπε και Μαρινάκη) έγειραν προς τoυς τηλεοπτικούς σταθμούς τους!
Σχόλια