Γύρω γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης θυμίζει η επανεκλογή του Προέδρου και των μελών του ΔΣ του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Συγκεκριμένα: ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Γρηγόρης Αντωνιάδης, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪA ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ - ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κατερίνα Βλάχου, MONDELEZ HELLAS - ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Υβέτ Κοσμετάτου, LAMDA DEVELOPMENT - ΤΑΜΙΑΣ: Μαρία Γιαννακοπούλου, OPTIMA - ΜΕΛΗ: Άντζελα Κοτρότσου, ARLA FOODS HELLAS - Λιάνα Μόσχου, COSMOTE - Κώστας Σταματάκης, DIXONS SEE-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Πάνος Μήλιας, NESTLE HELLAS - Μαριάνα Κορδοπάτη, PROCTER & GAMBLE HELLAS - Χάιδω Ηλιοπούλου, VODAFONE GREECE. Το ότι ο Αντωνιάδης έχει πολυετή πείρα και έχει και βαθιά γνώση των θεμάτων δεν αναιρεί το ότι μπορούν να αναλάβουν και νέοι. Όχι δεν αναφερόμαστε στην Υβέτ.
Σε μια σημαντική χρονιά για την Creta Farms, η Pollen υπογράφει για ακόμη μία φορά την εορταστική καμπάνια για τα 20 χρόνια των εν ελλάδι και σηματοδοτεί το όραμα της εταιρείας για τη νέα της εποχή. Το όνομα «εν ελλάδι», μετατρέπεται σε γράμματα-κεράκια γενεθλίων για να «φωτίσει» την πορεία των αλλαντικών και να γιορτάσει το μυστικό της καινοτομίας τους. Και μετά ήρθε το rebrand! Τι δεν καταλαβαίνω;
Μην πουλάς το προϊόν, πούλα το όνειρο. Ποιος το είπε;
Απολαυστικό το αποτέλεσμα του φωτογραφικού διαγωνισμού ΝΑΤURA 2000 “Click στη φύση!”, εδώ όλες οι φωτογραφίες. Ο πανελλήνιος φωτογραφικός διαγωνισμός «Click στη φύση» διοργανώθηκε από το WWF Ελλάς σε συνεργασία με το Περιοδικό Φωτογράφος, στο πλαίσιο του έργου LIFE-IP 4 NATURA. Στο διάστημα 17/2/2020 – 30/4/2021, υπεβλήθησαν 7.937 συμμετοχές από 1.071 επαγγελματίες και ερασιτέχνες φωτογράφους. Η Κριτική Επιτροπή του διαγωνισμού, αποτελούμενη από τους Παναγιώτη Καλδή, αρχισυντάκτη του Περιοδικού Φωτογράφος, Ιάσονα Κάντα, Υπεύθυνο επικοινωνίας και κινητοποίησης του WWF Ελλάς και τους φωτογράφους Χρήστο Βλάχο, Λουκά Χαψή και Andrea Bonetti, επέλεξε προς βράβευση 20 συμμετοχές στην κατηγορία των επαγγελματιών φωτογράφων και 20 συμμετοχές στην κατηγορία των ερασιτεχνών φωτογράφων.
Μήπως στον ΕΟΤ και στην Marketing Greece να δούνε έστω και λίγο την εκπομπή 24 ώρες Ελλάδας της ΕΡΤ3. Τι ωραίες και εντυπωσιακές εικόνες από drones. Είδαμε την Κυριακή το αφιέρωμα – ταξίδι στη Λευκάδα. Αμέσως κλείσαμε για διακοπές εκεί!
Παρακολουθούμε τις διαφημίσεις της Praktiker γιατί μας αρέσει η μουσική στο τέλος των σποτ. Εκπληκτική δουλειά από την Havas-Solid.
Τι μας λέει το emarketer.com; Πώς άλλαξε η πανδημία παγκοσμίως τις διαφημιστικές δαπάνες; Θρίαμβος της digital και πτώση της παραδοσιακής. Αν και το 2020 ήταν η πιο απογοητευτική χρονιά των διαφημιστικών δαπανών παγκοσμίως, θα μπορούσε να ήταν χειρότερη. Στην πραγματικότητα, τα τελικά στοιχεία ξεπέρασαν τις τρομερές μεσαίες πανδημικές προβλέψεις:
- Πριν από την πανδημία, είχαμε προβλέψει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες παγκοσμίως θα αυξηθούν κατά 7,0% σε ετήσια βάση το 2020. Στα βάθη της κρίσης, υπολογίσαμε ξανά το ποσοστό αυτό στο -4,5%. Μέχρι το τέλος του έτους, οι παγκόσμιες διαφημιστικές δαπάνες είχαν μειωθεί κατά μόλις 1,2%.
- Λόγω της ασυνήθιστης πτώσης του 2020, προβλέπουμε ότι οι συνολικές δαπάνες για διαφημίσεις μέσων θα αυξηθούν το 2021, καθώς οι όλο και πιο σταθερές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες οδηγούν σε ρυθμό αύξησης της τάξης του 15,0%. Για δαπάνες ψηφιακών διαφημίσεων, το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 20,4%.
Ζούμε τον έρωτα σε νοικιασμένα σπίτια, που ‘χουν κομμένα ρεύματα και απλήρωτα νοίκια. Είναι ο τίτλος πληρωμένου άρθρου για να προβάλει ότι: Έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία τώρα με το Ελλάδα 2.0 και το νέο ΕΣΠΑ να ενδυναμώσουμε παραγωγικά τη νέα γενιά.
Ήταν πράγματι ωφέλιμη η ημερίδα με θέμα: «Δημοκρατία, Δεοντολογία, ΜΜΕ και Δημοσιογράφοι», που διοργάνωσε η ΕΣΗΕΑ. Τις εργασίες της ημερίδας παρακολούθησαν διαδικτυακά εκατοντάδες σύνεδροι, ενώ χιλιάδες ήταν οι αναφορές στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά Μέσα. Επιπλέον, ευρεία ήταν η κάλυψη που παρείχαν ο Τύπος και τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα. Σε όλους τους κύκλους της ημερίδας ακούστηκαν ενδιαφέρουσες απόψεις, αναπτύχθηκε έντονος προβληματισμός και κατατέθηκαν πολλές προτάσεις από τους εισηγητές. Σημειώνεται ότι πρόθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ενώσεως είναι η ημερίδα να αποτελέσει αφετηρία ενός διαρκούς διαλόγου για τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο και πολύ σύντομα να αποτυπώσει όλες τις εργασίες της ημερίδας σε βιβλίο. Το βίντεο των εργασιών της ημερίδας παραμένει αναρτημένο στην ιστοσελίδα της ΕΣΗΕΑ www.esiea.gr. Βέβαια τη ζωή αλλιώς την ονειρευόμαστε και αλλού μας πάει.
Αξιόλογο το βιβλίο του Ξανθιώτη Δημοσιογράφου Γιάννη Ζωγράφου: «Δημοσιογραφικές Ιστορίες… Όπως τις έζησα»με αναφορές σε ιστορίες μέσα από τη δημοσιογραφική σταδιοδρομία του. Όπως ο ίδιος αναφέρει, το βιβλίο αποφάσισε να το γράψει μετά από πιέσεις που δέχθηκε από φίλους του και ειλικρινά θεωρούμε πως το συγκεκριμένο βιβλίο, αποτελεί κληρονομιά για τον δημοσιογραφικό κόσμο, μιας και σε αυτό θα βρει κανείς, ιστορίες που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας και έχουν σχέση με την ειδησεογραφία αρκετών δεκαετιών, ενώ τα όσα διηγείται ο δημοσιογράφος, σίγουρα δεν έχουν την σκληρή ξύλινη εικόνα της δημοσιογραφίας που σήμερα βλέπουμε να έχει κυριαρχήσει. Από το βιβλίο αυτό μπορεί ο αναγνώστης να πληροφορηθεί:
- Πώς η Μελίνα χειριζόταν «άτεχνες» δημοσιογραφικές ερωτήσεις στις συνεντεύξεις της.
- Πώς ένας Έλληνας δημοσιογράφος αντιμετωπίζεται από την RTBF – την Βελγική τηλεόραση.
- Πώς Έλληνες «επιχειρηματίες» βρίσκονταν ακόμη και στο Kirkenes, στα σύνορα της Νορβηγίας με την (τότε) Σοβιετική Ένωση.
- Πώς εκτιμάται η ελευθερία του λόγου στην Τουρκία —ιδίως όταν αφορά τους Κούρδους— και πώς αποφεύγεται ένα λιντσάρισμα.
Τα στιγμιότυπα που ανασύρει από δεκαετίες δημοσιογραφικής δουλειάς ο Γιάννης Ζωγράφος, δουλειάς σε ελληνικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, στο μετερίζι του ανταποκριτή και εν συνεχεία στον μαγικό κήπο των Βρυξελλών —επαληθεύοντας την θυμοσοφία ότι η δημοσιογραφία οδηγεί παντού, αρκεί να την εγκαταλείψεις εγκαίρως— φωτίζουν ιδιαίτερες πλευρές της μηντιακής πραγματικότητας.
Σχόλια