Με τον Χρήστο Κόμπο, που πήρε από τον ΣΚΑΪ ευελπιστούν στον ALPHA να ανακάμψουν. Έφτασε ο κόμπος στο χτένι βλέπετε, 4ο στην τηλεθέαση τη σαιζόν το κανάλι δε λέει. Πριν αποχώρησε η Άντζι Ντρίβα, που είχε την ευθύνη της Διεύθυνσης Προγράμματος. Στελέχη που κόβουν εκπομπές ΣΟΪ και Πακέτο καλύτερα στο σπίτι τους.
Την τοποθέτηση του Πάνου Χρυσοστόμου στη θέση του συντονιστή των ραδιοφωνικών προγραμμάτων Τρίτο και Kosmos επιβάλλει η απόφαση του Εφετείου στην ΕΡΤ ΑΕ. Ο ραδιοφωνικός παραγωγός και επί σειρά ετών στέλεχος στα προγράμματα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας είχε προσφύγει κατά τη διοίκησης της ΕΡΤ το 2016 για την απόφαση να τοποθετηθεί ο δημοσιογράφος Γιώργος Γιουκάκης ύστερα από την πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πλήρωση δύο θέσεων προϊσταμένων. Είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι και εδώ με τις ανούσιες δικαιολογίες για την απομάκρυνση. Δικαίωση. Ο Πάνος Χρυσοστόμου είχε προσληφθεί στην ΕΡΤ το 1996 και το 2006 αναγνωρίστηκε ως συμβασιούχους αορίστου χρόνου. Μέχρι την παύση λειτουργίας της ΕΡΤ παρείχε τις υπηρεσίες του ως αναπληρωτής διευθυντής προγράμματος ραδιοφωνίας και το 2015 επανήλθε ως συντονιστής για το Τρίτο και το Kosmos.
Συγκινητικό καθώς στις 21 Μαΐου1938 εξέπεμψε σήμα, μέσα από έναν πομπό 14 κιλοβάτ στις -ιστορικές, πλέον- εγκαταστάσεις στο Ίλιον, ο πρώτος δημόσιος ραδιοσταθμός και ο δεύτερος γενικά σε όλη την Ελλάδα, μετά το Ράδιο Τσιγγρίδη που βγήκε περίπου 10 χρόνια νωρίτερα. Τότε ήταν που ακούστηκε για πρώτη φορά το σήμα του «Τσοπανάκου», το χαρακτηριστικότερο της ελληνικής ραδιοφωνίας, ενώ το πρόγραμμά του εγκαινιάστηκε με μια ειδική τελετή που έλαβε χώρα στο Ζάππειο και μεταδόθηκε ζωντανά. Στην πορεία ο Ραδιοφωνικός Σταθμός Αθηνών έλαβε διάφορα ονόματα όπως ΕΙΡ, Εθνικόν Πρόγραμμα, ΕΡΑ 1, ΝΕΤ FM κ.ά., πριν καταλήξει στο σημερινό του, Πρώτο Πρόγραμμα.
Σήμερα, 83 χρόνια μετά, το αρχείο της ΕΡΤ κάνει αναδρομή στην ιστορία του πρώτου δημοσίου ραδιοφώνου και παρουσιάζει μέσα από το ert.gr το ντοκιμαντέρ «Κλείσε τα μάτια για να δεις».
Στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου με 49,4% στο σύνολο και 55% στο κοινό 18-54, η ΕΡΤ1 «κέρδισε» περίπου τρεις μονάδες και ανέβηκε στο 9% και την πέμπτη θέση, έχοντας διαφορά μόνο 0,7% από τον τέταρτο Alpha.
Κάθε προηγούμενο ρεκόρ έσπασε και στο ERTFLIX η ζωντανή μετάδοση του 65ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, καθώς ξεπέρασε συνολικά τις 800.000 επισκέψεις μέσα στο Σαββατοκύριακο, γεγονός που δεν έχει προηγούμενο στον ένα χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας.
Λύθηκε η σύμβαση συνεργασίας της ΕΡΤ με τον Ζαφείρη Χαραλαμπίδη, ο οποίος κατείχε θέση ειδικού συμβούλου. Ο Ζ. Χαραλαμπίδης υπέβαλε παραίτηση στις 18 Μαΐου. Μεταξύ μας πολύ λίγος.
Μια σωστή κίνηση από την ΕΡΤ καθώς για έναν χρόνο ανανεώνονται οι θητείες των γενικών διευθυντών της. Μεταξύ αυτών, παρατείνεται για το επόμενο έτος η θητεία του Γενικού Διευθυντή Ενημέρωσης Φώτη Καφαράκη και του Γενικού Διευθυντή Νέων Μέσων Γιάννη Βουγιουκάκη, του Βαγγέλη Λουριδά και των υπολοίπων
Μετά από 27 χρόνια η «Συγγνώμη» του BBC στη βρετανική μοναρχία για μια συνέντευξη του Μάρτιν Μπασίρ με την πριγκίπισσα Νταϊάνα είναι κοροϊδία. Πρόκειται για την περίφημη συνέντευξη που είχε πάρει, για λογαριασμό της εκπομπής «Panorama» της βρετανικής δημόσιας τηλεόρασης, το 1995. Όπως αναφέρει έκθεση που συνέταξε ένας πρώην δικαστής του Ανώτατου Δικαστηρίου, ο δημοσιογράφος πλαστογράφησε έγγραφα που υποτίθεται έδειχναν κατασκοπεία σε βάρος της «Lady Di» από το παλάτι, στον αδερφό της Τσαρλς Σπένσερ, προκειμένου εκείνη να μιλήσει στην εκπομπή του.
Η Ζέτα Μακρυπούλια για άλλα δύο χρόνια θα είναι στο δυναμικό του καναλιού του Αμαρουσίου. Η δημοφιλής ηθοποιός και παρουσιάστρια του «Ρουκ Ζουκ» του ΑΝΤ1, τα τελευταία χρόνια, σημειώνει συνεχώς πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Για αυτή αργεί να φτάσει ο κόμπος στο χτένι διότι έχει κάνει το παιχνίδι πολύ διασκεδαστικό. Στα social media γίνονται viral στιγμές του παιχνιδιού.
Φεύγει η Βλαβιανού από τον όμιλο ΑΝΤ1 ως το τέλος του μήνα. Η Α. Βλαβιανού έχει τη θέση της διευθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του ΑΝΤ1. Περίεργα πράγματα.
Τα ανακλαστικά του ΕΣΡ είναι πολύ γνωστά, ασχολήθηκε με ένα τηλεπαιχνίδι και διαγωνισμούς που έγιναν πριν 6 και 7 χρόνια. Η πρώτη αφορά διαγωνισμούς του 2014 και του 2015 στον ΑΝΤ1 στο πρωινό μου με το Λιάγκα και τη Σκορδά. Η δεύτερη αφορά ένα τηλεοπτικό παιχνίδι, το SUPER GAME. Πάντως και λίγα τους ρίξανε 20.000 και 80.000 αντίστοιχα.
Πολύ ωραία και μεγάλη η ιστορική παραγωγή, μία σειρά τεσσάρων καθημερινών επεισοδίων στο Cosmote History HD και στο YouTube. Το ντοκιμαντέρ, προϊόν εκτενούς έρευνας και δεκάδων συνεντεύξεων σε Κρήτη, Αθήνα και Λονδίνο, φωτίζει τα γεγονότα της Μάχης της Κρήτης από την ελληνική πλευρά, χωρίς να παραβλέπει τον ρόλο των συμμαχικών δυνάμεων και τη γερμανική οπτική. Την αφήγηση ζωντανεύουν μαρτυρίες Ελλήνων, συμμάχων και Γερμανών στρατιωτών, που έλαβαν μέρος στη Μάχη, καθώς και αφηγήσεις αυτοπτών μαρτύρων, που ως μικρά παιδιά τότε βρέθηκαν στη δίνη του πολέμου. Τα γεγονότα τεκμηριώνουν στρατιωτικοί αναλυτές και διεθνούς φήμης ιστορικοί, όπως ο Βρετανός Antony Beevor και ο Γερμανός Χάγκεν Φλάισερ, ο οποίος έχει λάβει την ελληνική υπηκοότητα. Τη σκηνοθεσία υπογράφει η βραβευμένη Βικτώρια Βελλοπούλου. Τελικά το Cosmote History είναι το διαμάντι του καναλιού.
Η Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ), η δεύτερη αρχαιότερη δημοσιογραφική-εκδοτική οργάνωση στην Ελλάδα με 81 χρόνια ενεργής δράσης, που εκπροσωπεί 180 έντυπα –ιστορικές εφημερίδες και περιοδικά- με ευρύ αναγνωστικό κοινό διαμαρτύρεται έντονα κατά της διοίκησης των ΕΛΤΑ για τις τεράστιες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στους χρόνους διανομής των εντύπων τους. Το πρόβλημα δε εντάθηκε σε μέγιστο βαθμό μετά και το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου υπαλλήλων των ΕΛΤΑ, ενώ αρκετά τοπικά καταστήματα αποδυναμώθηκαν πλήρως και άλλα καταργήθηκαν. Μάλιστα, σε κάποιες περιοχές το πρόβλημα είναι οξύτατο, καθώς δεν έχουν επιδοθεί έντυπα για δύο και τρεις μήνες ή παραδίδονται ανά δύο εκδόσεις μαζί και άλλα δεν παραδίδονται καθόλου στους παραλήπτες τους. Ως εκ τούτου, καθώς τα έντυπα των μελών της ΕΔΙΠΤ είναι κυρίως συνδρομητικά και διακινούνται, ως επί το πλείστον, μέσω ΕΛΤΑ, οι εκδότες –μέλη μας πλήττονται άμεσα και ακυρώνεται η δουλειά τους, εφόσον πλήττεται η αξιοπιστία τους, διαγράφονται συνδρομητές και χάνουν διαφημίσεις.
Αυτό που έχουμε να πούμε: λύσεις υπάρχουν.
Σε αναμονή της υπουργικής απόφασης που θα εξειδικεύει τα μέτρα στήριξης των Μέσων Ενημέρωσης μετά την ψήφιση του «νόμου Λιβάνιου», οι εκδότες περιφερειακού Τύπου κατέθεσαν πρόταση για τη σύσταση νέου Ενιαίου Μητρώου Ενημερωτικών Μέσων. Η δημιουργία του προϋποθέτει την κατάργηση των δύο υπαρχόντων μητρώων, του Μητρώου Online Media για τα διαδικτυακά ενημερωτικά Μέσα και του Μητρώου Περιφερειακών Εφημερίδων, που είχε ιδρυθεί επί υπουργίας Θεόδωρου Ρουσόπουλου το 2007 και επαναλειτούργησε το 2017. Το ενιαίο μητρώο, σύμφωνα με τους εκδότες του ΣΗΠΕ, αφορά όλα τα Μέσα Ενημέρωσης –έντυπα, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά–, με κυρίαρχο κριτήριο την παραγωγή πρωτότυπου ειδησεογραφικού ενημερωτικού περιεχομένου από επαγγελματίες δημοσιογράφους.
Ερώτηση γιατί δεν υπάρχει καταγραφή των Μέσων;
Ποια εταιρεία επικοινωνίας θα αναλάβει τη νέα Forthnet. Με όνομα πολιτικό με ιστορία πολιτική όχι επικοινωνιακή. Αλλού παίχτηκε το παιχνίδι.
Πρόταση μήπως η ΕΛΑΣΤΥ να βάλει στο roster της την εκπομπή «Φως στο Τούνελ» που παρουσίασε την περασμένη Παρασκευή βίντεο από κάμερα ασφαλείας, όπου καταγράφεται ένα σκουρόχρωμο αυτοκίνητο να κινείται στη Λεωφόρο Λαυρίου, να στρίβει αριστερά διασχίζοντάς την κάθετα στις 3:36 τα ξημερώματα με κατεύθυνση την οδό Διαδόχου Παύλου. Αφορά την δολοφονία στα Γλυκά Νερά.
Είναι αλήθεια «Το τέρας και εγώ» του Σταμάτη Μαλέλη ένθετο στο Βήμα της Κυριακής!
Σχόλια