NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Ανακαλύψτε την πραγματική αξία του επόμενου σας smartphone

Ανακαλύψτε την πραγματική αξία του επόμενου σας smartphone

Η δεύτερη πιο διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης, μετά το google, είναι το youtube. Ο λόγος σαφής. Η κίνηση, είναι πιο κοντά στη κατανόηση και τη ζωή, από ότι η στατική εικόνα.

Και σαν ζωντανοί, και δη βιαστικοί ζωντανοί οργανισμοί οι άνθρωποι, αναζητούμε πλέον εκεί τις λύσεις και απαντήσεις στα ερωτήματά μας. Το youtube λοιπόν, κατακλύζουν διάφορα videos. Εδώ ωστόσο, θα μας απασχολήσουν τα προωθητικά και τα κοινωνικά.

Προωθητικό (promotional) είναι ένα video, το λέει και το όνομά του, που προωθεί συγκριμένο προϊόν. Για παράδειγμα, αυτό είναι προφανές ότι προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις των κινητών N8 της εταιρείας Nokia, κάνοντάς το να φαίνεται ασυναγώνιστο. H πρόταση αξίας του video, είναι η ποιοτική αναβαθμισμένη επικοινωνία που αγοράζοντας ένα τέτοιο τηλέφωνο απολαμβάνει ο χρήστης. Στην ακριβώς απέναντι όχθη, βρίσκονται τα κοινωνικά (social) video. Σε αυτά, παραγωγός δεν είναι η nokia, αλλά τα απλά μέλη μίας κοινωνίας. Ο παραγωγός αυτών των videos, είναι τα απλά μέλη μίας κοινωνίας. Ειδικότερα αυτά τα μέλη, δημιουργούν τα video για να προς όφελος της ίδιας της κοινωνίας απλά πληροφορώντας την καλύτερα για τα προϊόντα του εμπορίου. Ένα παράδειγμα, κοινωνικού video είναι αυτό.

Έτσι τα χαρακτηριστικά του ίδιου προϊόντος, μπορούν να περιγραφούν πλήρως στο youtube, και από κοινωνικά αλλά και από προωθητικά video. Προφανώς μεταξύ των δύο παραγωγών, από τη μία των εργαζομένων της nokia και από την άλλη των παραγωγών κοινωνικών video, υπάρχει μία ειδοποιός διαφορά στη πρόταση αξίας. O παραγωγός κοινωνικών video έχει και αυτός ένα προιόν να πουλήσει. Απλά αυτό δεν είναι το εκάστοτε προϊόν της nokia αλλά η σωστή κρίση και η αντικειμενικότητα. Τα έσοδά του πουλώντας την αντικειμενικότητά του προκύπτουν με άλλους τρόπους, όπως διαφημίσεις και όχι πουλώντας συσκευές. Στη Ελληνική αγορά, κανάλια όπως αυτό και αυτό, ήρθαν για να αναδείξουν τα πραγματικά συν και πλυν, των τεχνολογικών προϊόντων. Αν, η αντικειμενικότητά τους αμφισβητηθεί η αξία τους αυτομάτως χάνεται. Το ίδιο δεν συμβαίνει και με τον διαιτητή, τον δημοσιογράφο ή τον δικαστή;

Αν, λοιπόν ο κάθε λογής έμπορος είχε το σθένος να κριτικάρει και να προωθήσει το καλύτερο μόνο προϊόν , η οικονομία μας θα ήταν διαφορετική. Τότε, ο κάθε συντελεστής παραγωγής από μία απλή εργατοώρα μέχρι ένα τεράστιο ορυκτό κοίτασμα για μη χρήσιμα προϊόντα δεν θα σπαταλούνταν. Χάρη στη νέα μορφή εμπορίου όμως, αυτό δείχνει να αλλάζει. Παρόν και μέλλον είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο ηλεκτρονικός έμπορος έχει πλέον εργαλεία, ώστε να αναδείξει την αλήθεια των προϊόντων του στα μάτια του εν δυνάμει καταναλωτή του. Μία τέτοια περίπτωση βλέπουμε και εδώ. Αρωγός στη προσπάθεια αυτή είναι νέες startup, όπως η ελληνική goodvid.io που ομαδοποιούν και βοηθούν τον εκάστοτε διαδικτυακό έμπορο να εισάγει στο κάθε προϊόν του τα πιο εύληπτα και κατανοητά κοινωνικά video από αυτά που κατακλύζουν τον διαδικτυακό τόπο youtube.com. H αλήθεια που αναδεικνύουν για τα προϊόντα τους, αφενός τους ξεχωρίζει στην αγορά, αφετέρου κάνει τους καταναλωτές πιο ορθά πληροφορημένους. Δείτε κάποια παραδείγματα χρήσης εδώ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr