NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Κατασκευή e-shop Do’s & Don’ts

Κατασκευή e-shop Do’s & Don’ts

Το Διαδίκτυο άλλαξε πολλά, ένα από αυτά είναι ο τρόπος που η ανθρωπότητα ψωνίζει, σήμερα πάνω από 2 δις χρηστών πραγματοποιεί τουλάχιστον μια διαδικτυακή συναλλαγή. Η κατασκευή e-shop για τον κάθε επαγγελματία φαντάζει η πιο λογική επένδυση για το μέλλον.

Τι πρέπει όμως να γνωρίζετε για την σωστή κατασκευή e-shop; Πόσο κοντά είναι η επιτυχία με την αποτυχία; Παρακάτω ένας μπούσουλας για όσους ξεκινάνε από το μηδέν.

Προσφέρετε στους χρήστες σας αυτό που ψάχνουν

Ο πιο σημαντικός λόγος αποτυχίας ενός e-shop, είναι πολύ απλά επειδή οι χρήστες δεν βρίσκουν αυτό που ψάχνουν. Υπάρχει η αντίληψη ότι στα e-shop τα πάντα κινούνται γύρω από την "καλύτερη τιμή"· Μύθος.

Στην πραγματικότητα αυτό που έχει την πιο μεγάλη σημασία είναι να βρίσκει ο χρήστης αυτό που θέλει στα λιγότερα πιθανά βήματα.

Νόμος: Μην κάνετε τον χρήστη να σκέφτεται πολύ.

  • Αν το e-shop σας είναι πολύ περίπλοκο, ο δυνητικός πελάτης σας θα φύγει!
  • Αν χαθεί στην περιήγηση, θα εκνευριστεί και θα φύγει!
  • Αν πρέπει να διαβάσει πολλά, θα βαρεθεί και θα φύγει!
  • Αν δεν καταλαβαίνει πως να προχωρήσει στο επόμενο βήμα, θα φύγει!
  • Αν έχει πολλά να κάνει (εγγραφές κτλ.) δεν θα τα κάνει και απλά θα φύγει!

Βάλτε την ευχρηστία πάνω από την αισθητική

Η κατασκευή e-shop παγκοσμίου βεληνεκούς όπως το Amazon και το eBay στηρίχτηκε στην ευχρηστία όχι στην αισθητική. Το να φτιάξετε ένα όμορφο e-shop δεν έχει ιδιαίτερο νόημα, αντιθέτως το να σχεδιάσετε ένα αποτελεσματικό e-shop έχει πολύ νόημα! Ο χρήστης που μπαίνει στο διαδικτυακό σας κατάστημα δεν χρειάζεται να εντυπωσιαστεί από άσκοπα εφέ και μπιχλιμπιδάκια χρειάζεται απλά να βρει τι θέλει και να πάει στο ταμείο.-

Οι χρήστες σας πρέπει να σας εμπιστευτούν!

Πώς; Απλά σκεφτείτε τι θα ζητούσατε εσείς από ένα e-shop!

  • Εγγυηθείτε για το απόρρητο των στοιχείων του χρήστη σας.
  • Χρησιμοποιήστε μεθόδους πληρωμής που εμπιστεύεστε (Στην Ελλάδα απαραιτήτως δώστε την επιλογή στον πελάτη σας για αντικαταβολή).
  • Απαντήστε κάθε μαιλ που σας έρχεται, κάθε σχόλιο στο Facebook, και σηκώστε το τηλέφωνο κάθε φορά που χτυπάει, κάθε φορά όμως!!!
  • Να θυμάστε τον αιώνιο κανόνα στις πωλήσεις! Ο Πελάτης έχει πάντα δίκιο!

Υποσημ. Επειδή άνθρωποι είστε και κάνετε λάθη, να μάθετε να τα παραδέχεστε και να διορθώνεστε (το αμέσως είναι μπόνους για τις διαδικτυακές πωλήσεις).

Κάντε τα "διαδικαστικά" απλά

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετωπίζει ο κάθε χρήστης είναι η διαδικτυακές πληρωμές και οι διαδικασίες πριν από αυτό. Τα ψώνια είναι πάντα μια ευχάριστη διαδικασία, το να πληρώνεις για αυτά όχι! Για αυτό κάντε την διαδικασία όσο πιο απλή και αναίμακτη γίνετε!

Σας παραθέτω μια απλή λίστα από sos για το διαδικτυακό σας κατάστημα.

  • Μην ζητάτε στους χρήστες να εγγραφούν στο e-shop σας όταν απλά περιηγούνται σε αυτό, αλλά ακόμα και αν είναι απαραίτητη η εγγραφή, Δώστε την δυνατότητα στους χρήστες σας να εγγράφουν στο κατάστημα σας με ένα κλικ (Facebook login).
  • Η μετατροπή του χρήστη σε πελάτη γίνετε στο ταμείο, αυτό που στα e-shop ονομάζουν check out, όταν λοιπόν ο πελάτης είναι εκεί μην τον αφήνετε να φύγει καταχωρίστε τα στοιχεία του σε μια απλή μονοσέλιδη φόρμα!
  • Αξιοποιήστε τα στοιχεία πελατών που έχετε στην διάθεση σας. Στείλτε ένα-δυο μαιλ με τις προσφορές σας η με επίκαιρα θέματα που θα τους κεντρίσουν το ενδιαφέρον.
  • Δημιουργήστε μια υπηρεσία που θα υποστηρίζει τους πελάτες σας ει δυνατόν επί 24ωρου.

Δώστε στους πελάτες κάτι περισσότερο

Δώστε στους πελάτες σας όλα όσα ζητάν και κάτι περισσότερο. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά των επιτυχημένων e-shop. Σκεφτείτε κάτι που οι χρήστες σας δεν θα βρουν πουθενά παρά μόνο στο δικό σας e-shop. Για παράδειγμα δωρεάν ευχετήριες καρτούλες σε κάθε δώρο που αγοράζετε. Έτσι αυτοί οι πελάτες θα επιστρέψουν σε σας αλλά και θα πουν και ένα καλό λόγο είτε διαδικτυακά είτε πρόσωπο με πρόσωπο.

Τέλος, η κατασκευή e-shop πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είναι απλή υπόθεση είναι κάτι που απαιτεί ενδελεχή μελέτη και επιστημονική ματιά. Σκεφτείτε το σπίτι σας την αρχιτεκτονική του τα στατικά του την λειτουργικότητα όλα αυτά και ακόμα περισσότερα εμπεριέχονται στην λογική της κατασκευής e-shop, τα παραπάνω αποτελούν μια εισαγωγή στην λογική μιας online επιχείρησης αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αρκετά για μια επιτυχημένη κατασκευή e-shop.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr