NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: DIGITAL EVENT OVER

The Unkeeper: DIGITAL EVENT OVER

Ήταν περιζήτητος γαμπρός. Τα προξενιά πολλά, αλλά η τυχερή η Solid Havas.

Θα με ρωτήσετε οι γαμπροί έχουν προίκα; Όχι αλλά έχουν περιουσία! Θα την αφήσει στο πουθενά; Όχι βέβαια.

Τι περιουσία έχει; Καθήστε και θα σκάσουν οι κρότοι.

Ήταν έξυπνη κίνηση της Solid Havas να επενδύσει στον Βλαχόπουλο. Τέτοιο κελεπούρι δεν το αφήνεις. Είμαστε σίγουροι ότι και ο Σταύρος Λεούσης θα ενέκρινε τη μεταγραφή.

Η βόμβα έσκασε και το πρώτο παγκόσμιο συνέδριο που δεν θα είναι digital διοργανώνεται στην Τενερίφη. Μιλάμε για το Aviation-Event 2021 Tenerife at Gran Meliá Palacio de Isora (11 June 2021) και διοργανώνεται απότην DA! GmbH και είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση της αεροπορικής βιομηχανίας στον κόσμο.

Τι σηματοδοτεί; Την μετά covid εποχή βέβαια και επιστροφή στην κανονικότητα του συνεδριακού κλάδου.

Η τελευταία επικοινωνιακή δουλειά της Eurolife αξίζει συγχαρητηρίων. Περνάει το μήνυμα της υπογεννητικότητας και πως συνδράμει σε αυτό. Ένα εθνικό πρόβλημα που θα χρειαστεί να συμβάλλουν πολλοί.

Μία πλήρη υποτροφία σε όποιον επιθυμεί να ακολουθήσει σπουδές στο Deree College, The American College of Greece, προσφέρει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, συμμετέχοντας έτσι στο ευρύ πρόγραμμα υποτροφιών και οικονομικής βοήθειας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος το οποίο ξεπερνά τα 8 εκατ. ευρώ ετησίως. Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι μας εξέπληξε. Μα στο Deree;

Η Cosmote με τα σποτάκια του 5G απλά έδειξε ότι είναι πολύ μπροστά.

Επειδή στο ποδόσφαιρο τα coin είναι πολλά, σφαγή γίνεται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς για τα τηλεοπτικά δικαιώματα τόσο των εγχώριων διοργανώσεων όσο και των παγκοσμίων. Τη σούπα την ανακάτεψε ο ΑΝΤ1 (πήρε το μουντιάλ του 2022) που αποφάσισε να μπει στο παιχνίδι. Οι μόνοι κερδισμένοι οι λάτρεις του σπορ και βέβαια τα ταμείων των καναλιών.

Την ψύχραιμη και αντικειμενική ματιά της ΕΡΤ στην ενημέρωση φαίνεται πως επιλέγει, σε καθημερινή βάση, μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού, όπως προκύπτει από τα συγκεντρωτικά στοιχεία που εξέδωσε η Nielsen για τον μήνα Απρίλιο. Παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό με τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια, οι τηλεθεατές επιβραβεύουν τα δελτία ειδήσεων της δημόσιας τηλεόρασης, όπως και τις ενημερωτικές εκπομπές της.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen, περισσότεροι από 285.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν, σε καθημερινή βάση, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1, στις 21:00, τον μήνα Απρίλιο, για να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στη νοτιοανατολική Ευρώπη, την πανδημία, αλλά και τα μεγάλα θέματα στην ελληνική και στη διεθνή σκηνή.

Δεν είναι, όμως, μόνο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1 που έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης από το τηλεοπτικό κοινό, καθώς οι πολίτες επιλέγουν για την ενημέρωσή τους και τα υπόλοιπα δελτία ειδήσεων, αλλά και τις ενημερωτικές εκπομπές του καναλιού.

Ο μέσος όρος τηλεθέασης των δελτίων ειδήσεων στις 12:00, αλλά και στις 15:00, όπως και των ενημερωτικών εκπομπών τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα, βρίσκονται σταθερά πάνω από το συνολικό μέσο όρο της ΕΡΤ1, σημειώνοντας ακόμα και διψήφια ποσοστά.

Εντάξει attp η Τομάτα η περαστή, είναι αξεπέραστη, όπως και εσείς. Ακόμη μία ωραία δουλειά για την ΚΥΚΝΟΣ αυτή τη φορά.

Αυτό με την αισιοδοξία της διαφημιστικής αγοράς όπως προκύπτει από τη νέα έρευνα Forecomm_s χρήζει εξέτασης ειδικής. Υποθέτω από το δημόσια ταμεία βγαίνει αυτή η αισιοδοξία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr