Τον ιστορικό της ρόλο της ΕΡΤ ανακαλύπτεις μέσα από τα ντοκιμαντέρ στο αρχείο της. Αναφέρεται στις προσπάθειες φυγάδευσης του ελληνικού χρυσού από τη χώρα, πριν από την εισβολή των Γερμανών το 1941. Η περιπέτεια μεταφοράς του σε διάφορα κράτη και η ασφαλής επιστροφή του στη χώρα μετά την απελευθέρωση. Η Ελλάδα υπήρξε η μόνη χώρα που κατάφερε να φυγαδεύσει τα διαθέσιμά της σε χρυσό στο εξωτερικό για να διαφύγουν τη γερμανική αρπαγή. Χρυσές λίρες, πλάκες χρυσού και κοσμήματα που φυλάσσονταν στα θησαυροφυλάκια της Τράπεζας της Ελλάδος στην Αθήνα μεταφέρθηκαν αρχικά στην Κρήτη και από εκεί μέσω Σούδας στην Αλεξάνδρεια για να καταλήξουν στην Πρετόρια, στην Κεντρική Τράπεζα της Νότιας Αφρικής. Εκεί παρέμεινε ο ελληνικός χρυσός μέχρι την ασφαλή επιστροφή του στην Ελλάδα το 1944. Το χρονικό αυτό βασίζεται σε στοιχεία που είχε συγκεντρώσει ο συγγραφέας ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ, καθώς και ο υπάλληλος της Τράπεζας της Ελλάδος ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ, ο οποίος μαζί με δύο άλλους συναδέλφους του είχε πάρει μέρος στην αποστολή της διάσωσης του θησαυρού, ενώ μαινόταν ο πόλεμος. Κατά την αφήγηση των γεγονότων παρεμβάλλεται πλούσιο κινηματογραφικό και έντυπο αρχειακό υλικό. Αξίζει να το δείτε.
Αξίζει, επίσης, να αναφέρουμε το ντοκιμαντέρ του συναδέλφου Γρηγόρη Τζιοβάρα (Σενάριο – Παρουσίαση) «Τοπόσημα του 1821» μεταδίδεται από την ΕΡΤ 3 σε επανάληψη: ΕΡΤ 2 και αμέσως μετά την πρώτη μετάδοση στο ERTflix. Σειρά ντοκιμαντέρ παραγωγής ΕΡΤ 2021 που θα ολοκληρωθεί σε 12 ωριαία επεισόδια. Το ντοκιμαντέρ επισκέπτεται τους τόπους όπου διαδραματίστηκαν σημαντικά γεγονότα κατά την περίοδο της Επανάστασης και με τη βοήθεια της τεχνολογίας επιχειρεί να αναδείξει την εικόνα που εμφάνιζαν οι τόποι αυτοί πριν από δύο αιώνες.
Μία κοκκινοπράσινη ροζουλί εταιρεία χτύπησε την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece). Δηλαδή η mscomm είναι η ανάδοχος για έργο που αφορά την «Mελέτη/σχεδιασμό/ εσωτερική διαμόρφωση του Εθνικού Περιπτέρου, τη διαμόρφωση της στρατηγικής επικοινωνίας και το σχεδιασμό και υποστήριξη στην υλοποίηση προγράμματος δημοσιότητας και προβολής της εθνικής συμμετοχής, καθώς και την κατάρτιση και υποστήριξη πλάνου προωθητικών ενεργειών και εκδηλώσεων σύμφωνα με τους καθορισμένους άξονες της εθνικής στρατηγικής στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Έκθεσης EXPO 2020». Το τίμημα είναι 196.135,76 (με ΦΠΑ). Καρέκλες δεν θα εκθέσουν! Αντικείμενο της σύμβασης, είναι η παροχή των υπηρεσιών που σχετίζονται με την ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση EXPO 2020 που θα πραγματοποιηθεί στο Ντουμπάι από την 1η Οκτωβρίου 2021 έως 31 Μαρτίου 2022 σύμφωνα με τους εθνικούς στόχους. Η σύμβαση θα έχει διάρκεια 22 μήνες (θα λήγει στις 31.12.2022). Στις υγιές μας το μοσχάτο κρασί!
Ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Σαμαριάς - Δυτικής Κρήτης ανέθεσε στην Intraway την επικοινωνιακή στρατηγική Εθνικού Δρυμού Σαμαριάς και Φορέα Διαχείρισης. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η αποτελεσματική πληροφόρηση / ενημέρωση τού κοινού, καθώς και ειδικών ομάδων, σε θέματα που αφορούν στην περιοχή του Εθνικού Πάρκου Λευκών Ορέων. Σίγουρη καρέκλα.
Αισθανόμαστε όμορφα διότι ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, θα είναι ο πρώτος κριτής στην ιστορία του φεστιβάλ δημιουργικότητας Cannes Lions, που προέρχεται από την ελληνική αγορά. Θα είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για την κατηγορία Entertainment Lions. Βέβαια έβαλε το χεράκι της ή μάλλον το πόδι της και η καρέκλα της ΙΚΕΑ (ορκωμοσία Biden). Η καμπάνια είναι και SHORTLIST των CLIO AWARDS.
Θα σε στεναχωρήσουμε μακρυμάλλη αλλά, η νέα καμπάνια του This is Athens, Love Letters from Athens, της F&F μία από τα ίδια. Και πετάτε και το ξενέρωτο: «Πολλές φορές, μεταξύ ταξιδιώτη και πόλης δημιουργείται μια πολύ έντονη σχέση. Μια σχέση πάθους. Μια σχέση… σχεδόν ερωτική. Τι κάνουν όμως δύο "εραστές" όταν οι καταστάσεις δεν τους αφήνουν να σμίξουν;»
Ο διάδοχος δημιούργησε εταιρεία PR ή μάλλον η σύζυγός του. Τρέμε Ντάβλα, Σιαννίδη και λοιπές... του είδους καρέκλες.
Η Ανθή Τροκούδη στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ. Μωρέ μπράβο αντοχές; Είναι σίγουρο ότι θα πετύχει από αυτή την καρέκλα.
Η Ελένη Μενεγάκη στο MEGA έπιασε καρέκλα, δεν το ξανασκέφτονται λέμε εμείς; Αλλά αυτό αποδεικνύει την ένδεια της τηλεοπτικής αγοράς να ανανεώνεται στελεχικά.
Αποχώρηση της Βίκυς Καγιά από το «GNTM» και άδειασε η καρέκλα της. Στο χωριό μου λένε κάτι για τις φοράδες…
Το νέο βιβλίο του Cemîl Tûran Bazîdî «Το Κουρδικό Ζήτημα στον Ελληνικό Τύπο» κυκλοφόρησε πρόσφατα από τον εκδόσεις ΑΩ, και υπάρχει σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Καλοτάξιδο.
Σχόλια