Superfry ένα μυαλό 4Χ4 σε ένα γραφείο 4χ4. Πώς μια νέα εταιρεία χωρίς γυάλινους ουρανοξύστες κάνει δημιουργικό όπως Evziiin, Avion, Φρεσκούλης.
Ελένη Ράντου: Η ιδιωτική τηλεόραση δεν ξέρει πια να κάνει μυθοπλασία. Έχει παραδοθεί στα ριάλιτι και η ΕΡΤ κέρδισε το στοίχημα της φετινής σεζόν. Θα συμφωνήσουμε.
Στην Barking Well Media του Νίκου η Κατερίνα Γκαγκάκη και η Φαίη Κυριακοπούλου (το σκέφτηκε τι έκανε;) με την πρώτη να αναλαμβάνει τη διεύθυνση των Corporate Affairs and Communications, σώθηκε!, ενώ η δεύτερη -έπειτα από πολυετή πορεία στον ΑΝΤ1- θα είναι η νέα Communications Manager. Για τις μεταγραφές αυτές αναφέρει: «Στόχος της νέας αυτής δομής είναι η περαιτέρω ενίσχυση της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας της Barking Well Media, των επιμέρους δραστηριοτήτων, προϊόντων-προγραμμάτων καθώς και των προσώπων της». Βάζουμε στοίχημα πόσο...
Το σύνθημα Together είναι σαν πολυφορεμένη νύφη. Της Huawei: «Better Together» και Vodafone: «Together we Can». Κανένας γαμπρός;
Το «Φως στο Τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη στον Alpha ασχολήθηκε, μεταξύ άλλων, και με τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ και κατέκτησε την κορυφή στις ώρες προβολής της με 18,2% στο σύνολο, 15,6% στο 18-54 και 1.129.000 τηλεθεατές να τη βλέπουν έστω για ένα λεπτό. Όταν οι σφαίρες προσπαθούν να υποκαθιστούν τη δημοσιογραφία.
Τον συνάδελφο και μέλος της ΕΣΗΕΑ Σωτήρη Τριανταφύλλου αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, να προτείνει για την πλήρωση της θέσης στην Γνωμοδοτική Επιτροπή, με σκοπό την οικονομική στήριξη των επιχειρήσεων έκδοσης εφημερίδων, διαμέσου ειδικά σχεδιασμένων προγραμμάτων, βάσει κριτηρίων και με συγκεκριμένες προϋποθέσεις, που αφορούν στη δημοσιογραφική δεοντολογία, την πολυφωνία και την προαγωγή της ποιότητας του δημόσιου διαλόγου. Θα κάνει έργο.
Ο Δημήτρης Ρίζος, ο διευθυντής της ιστορικής εφημερίδας "Λαμιακός Τύπος" έφυγε από τον μάταιο τούτο κόσμο. Εδώ ταίριαζε το ήθος και η αξιοπρέπεια.
Και το outsider χτύπησε τη Ναυτεμπορική και λέγεται Μελισσανίδης. Επίσημα πλέον σε ελληνικό μέσο εκτός από το pontonews. Η αλήθεια είναι ότι κινήθηκε ακριβοθώρητα και χτύπησε στη δημοπρασία τη Ναυτεμπορική εκτός από τα ακίνητα, αφήνοντας τον βασικό "ανταγωνιστή" που την ήθελε διακαώς, εκτός. Τα ακίνητα η dovalue τα κράτησε για τον εαυτό της μέσω offshore, ξέρει αυτή. Θα τα πουλήσει σύντομα χρυσάφι. Τώρα βέβαια ψάχνουν ακίνητο να εγκατασταθούν στη Θεσσαλονίκη γιατί ήδη έχουν αδειάσει το γραφείο. Στην Αθήνα τα σενάρια πολλά, όπως ας πούμε να συγκατοικήσουν με τον όμιλο Φιλιππάκη. Θα είναι υπερβολή; Μένει τώρα να δούμε τις κινήσεις για τους εργαζόμενους σε όλα τα τμήματα.
Ο μοναδικός επιχειρηματικός όμιλος που έλειπε από επιχειρήσεις media ήτα ο όμιλος Λάτση, που τρούπωσε μέσω τράπεζας στο Πρώτο Θέμα.
Στα πλαίσια της διενέργειας του πανευρωπαϊκού διαγωνισμού επιλογής αναδόχου για την μέτρηση της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών μέσων εκπρόσωποι των IAB Hellas και ΕΝΕΔ συναντήθηκαν εκ νέου με τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό κ. Θοδωρή Λιβάνιο.
Σε αυτή την συνάντηση και στα πλαίσια της προκήρυξης του διαγωνισμού συζητήθηκαν από κοινού πρωτοβουλίες και δράσεις για ένα σύγχρονο, αξιόπιστο και ευρέως αποδεκτό από την αγορά εργαλείο μέτρησης της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών τόπων. Ακολούθησε συνάντηση των νομικών συμβούλων των δύο πλευρών για τη νομιμοποίηση και επικύρωση της διαδικασίας. Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως στόχο και από τις δύο πλευρές να μπορεί να λειτουργήσει ως ένα «κοινά αποδεκτό νόμισμα» που συμβάλλει στη ενίσχυση της διαφάνειας στις μετρήσεις των Μέσων Ενημέρωσης και προσφέρει αξιόπιστη πληροφόρηση σε όλους τους εμπλεκόμενους της ελληνικής διαδικτυακής αγοράς. O Διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και μόλις έχει ολοκληρωθεί το στάδιο των Q&As. Καταληκτική ημερομηνία της κατάθεσης των προτάσεων είναι η 5η Μαΐου 2021. Για να δούμε, και κυρίως η ΕΝΕΔ αν θα μπορέσει να εντάξει το σύνολο των ιστοσελίδων σε μέλη. Διότι το γεγονός ότι μεγάλες ιστοσελίδες είναι απέξω δεν βοηθάει.
Έφυγε από τη ζωή ο Παν. Δρακόπουλος. Διετέλεσε διευθυντής έκδοσης του περιοδικού φιλοσοφίας και πολιτικής "Εποπτεία", του οποίου εκδότης ήταν η σύζυγός του Ζηνοβία. Δημοσίευσε κείμενα των μεγαλύτερων Ελλήνων πνευματικών ανθρώπων, αλλά και μεταφράσεις των πιο σημαντικών στοχαστών του διεθνούς χώρου. Κείμενα και συγγραφείς άγνωστοι ως τότε στο ελληνικό κοινό, εμφανίστηκαν για πρώτη φορά από τις σελίδες της -όπως ο Καρλ Πόπερ, ο Χάγιεκ, ανάμεσά τους και οι Έλληνες Κ. Καστοριάδης, Κ. Αξελός, Παπαϊωάννου κ.ά. Υπήρξε σύμβουλος κατά καιρούς τριών Υπουργών και του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου σε θέματα Ευρώπης. Ιδρυτικό μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, έχει τιμηθεί πολλές φορές. Κέντρο της προβληματικής του υπήρξε ο Ευρωπαίος, δίνοντάς μας πολλά δοκίμια πάνω σε μορφές και ρεύματα της ευρωπαϊκής κουλτούρας. Από τα βιβλία του διεθνώς γνωστός είναι ο "Μεσαίωνας Ελληνικός και Δυτικός". Καλό ταξίδι.
Τι μας έδειξε η Metron Analysis στην έρευνα της για λογαριασμό της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) με θέμα τη χαρτογράφηση της χρήσης των Over the Top Services (ΟΤΤ) –ελληνικά των επιφυών υπηρεσιών– για παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων και πραγματοποίηση κλήσεων – βιντεοκλήσεων; Ότι στο τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω internet κυριαρχεί το Netflix.
Συγκεκριμένα, επί του συνόλου των ερωτώμενων 5 στους 10 (46%) έχουν χρησιμοποιήσει ΟΤΤ υπηρεσίες για παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω internet εντός του 2020. Κύρια προτίμηση αποτελεί το Netflix σε ποσοστό 85% και ακολουθούν το ERTflix (26%) και το app της Cosmote (21%). Οι υπόλοιπες πλατφόρμες που μελετήθηκαν συγκεντρώνουν ποσοστά από 10% και κάτω. Τα apps των τηλεπικοινωνιακών παρόχων μαζί με το Netflix έχουν και την μεγαλύτερη καθημερινή χρήση. Η χρήση των Cinobo και ERTflix ξεκίνησε κυρίως μετά την έλευση του κορωνοϊού. Με την πανδημία το Netflix απέκτησε τον 1 από τους 4 συνδρομητές του, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για άτομα μεγαλύτερων ηλικιών.
Η ΕΥΔΕΠ Αττικής ανέθεσε 1 εκατ. ευρώ στην Choose, όπως και στην Choose μετά από spec της Περιφέρειας Αττικής οι Δράσεις Δημοσιότητας, με προϋπολογισμό 950.000 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Από κοντά και ο μεγάλος ανταγωνιστής, η Next Com νικήτρια στο spec 370.000 ευρώ της Περιφέρειας Κρήτης. Σχεδιασμός και παραγωγή υλικού προώθησης και προβολής. Τυχαίο η περιφέρεια δεν είναι γαλάζια.
Ένα δίκαιο το έχουν, καθώς μιλάμε για απώλειες που ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ στον εκθεσιακό κλάδο από την έναρξη της πανδημίας, κάνουν λόγο οι διοργανωτές εκθέσεων, εκθεσιακά κέντρα και κατασκευαστές εκθέσεων με ανακοίνωσή τους. Συγκεκριμένα, «ο μοναδικός στον οποίο δεν έχει επιτραπεί η επανεκκίνηση από την έναρξη της υγειονομικής κρίσης, με το οικονομικό και κοινωνικό τους αποτύπωμα να είναι ευρύτατο». Οι εκπρόσωποι καταλήγουν λέγοντας ότι ο κλάδος είναι έτοιμος να επαναλειτουργήσει με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα και κανόνες και απόλυτη ασφάλεια για εκθέτες και επισκέπτες μόλις η Πολιτεία το επιτρέψει.
Η NielsenIQ εξαγοράστηκε από την Advent International, οκ δεν μας λέει τίποτα. Να μπορούσε να εκσυγχρονίσει και τη μεθοδολογία στην έρευνα για την τηλεθέαση;
Η συνέντευξη των δυο της ΕΡΤ, Κων. Ζούλα και Γ. Γαμπρίτσου, στην Καθημερινή σπουδαία, αν και θα προτιμούσαμε σε άλλο μέσο για τους γνωστούς λόγους. Μας άρεσε η δήλωση ότι το λιβανιστήρι από την ΕΡΤ κάνει κακό στις κυβερνήσεις. Διαβάζουμε στο εισαγωγικό: Ο Κ. Ζούλας ήταν επί 26 χρόνια συνάδελφος στην «Καθημερινή» και έχει, επιπλέον, και μια θητεία 8 χρόνων στην ΕΡΤ ως δημοσιογράφος. Εδώ, η σχέση συνεντευξιαστή – συνεντευξιαζόμενου γίνεται πιο περίπλοκη απ' ό,τι συνήθως. Ευτυχώς, όμως, τα ίδια τα γεγονότα διευκολύνουν: αύξηση τηλεθέασης, η πλατφόρμα του ERTFLIX έχει καθημερινή επισκεψιμότητα 200.000 χρηστών και τα Σαββατοκύριακα ξεπερνάει τις 600.000, νέες σειρές μυθοπλασίας, μια μουσική εκπομπή που ξεχωρίζει και εγκωμιάζεται (το «Μουσικό κουτί» με τον Νίκο Πορτοκάλογλου και τη Ρένα Μόρφη) και άλλα… Ύστερα έρχονται τα πολλά σχέδια για το μέλλον, που περιλαμβάνουν από τη ριζική αναμόρφωση του κτιρίου (ήδη σε μια σύντομη περιήγησή μας διαπιστώσαμε τις πρώτες αλλαγές) μέχρι το ΕRTSOUND, έναν ιστότοπο «ομπρέλα» με όλα τα φωνητικά της ΕΡΤ, το ERTflix Cosmos για τον απόδημο ελληνισμό και άλλα…
Ερώτηση της Μαρία Κατσουνάκη που πήρε και τη συνέντευξη: Αυτήν τη στιγμή η τηλεθέαση της ΕΡΤ είναι γύρω στο 10% και στα τρία κανάλια (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3). Είστε ικανοποιημένοι;
Γ. Γ.: Εγώ, όχι. Η ΕΡΤ είναι μεγάλος οργανισμός. Και από τις πιο απαξιωμένες δημόσιες τηλεοράσεις στην Ευρώπη, σε σχέση με τους πίνακες. Επομένως, κάτι γίνεται διαχρονικά λάθος στην Ελλάδα. Στο πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο που έχουμε εκπονήσει είναι να αυξήσουμε την τηλεθέαση και την ακροαματικότητα μέσα στην επόμενη τριετία κατά 50%. Η βούληση υπάρχει.
Κ. Ζ.: Εγώ έχω διαφορετική προσέγγιση για τη βαρύτητα που δίνεται σε σχέση με την ΕΡΤ στην τηλεθέαση. Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι –και δεν πρέπει να είναι– αυτοσκοπός μιας δημόσιας τηλεόρασης η τηλεθέαση. Ο κεντρικός στόχος είναι ενημερωτικά να καταγράφει την επικαιρότητα με ψύχραιμο, αμερόληπτο και πολυφωνικό τρόπο, και στην ψυχαγωγία να προσφέρει μια εναλλακτική και ποιοτική πρόταση, έναντι των ιδιωτικών καναλιών. Προφανώς παρακολουθούμε την τηλεθέαση, αλλά η ΕΡΤ δεν μπορεί να την επιδιώξει με τα μέσα που το κάνουν τα ιδιωτικά κανάλια, επιλέγοντας ένα ριάλιτι, για παράδειγμα. Από την άλλη, προβάλλοντας μια εκπομπή, ας πούμε πολιτιστικού περιεχομένου, είναι προφανές ότι δεν το κάνει περιμένοντας να πάρουν φωτιά τα μηχανάκια της Νielsen.
Το CEO Clubs ανακοινώνει ότι η MullenLowe Athens είναι ο νέος Platinum χορηγός του. Στο πλαίσιο αυτό, η MullenLowe Athens υπογράφει το corporate video του CEO CLUBS GREECE. Είναι η μικρή η ελληνική αγορά και τέτοιες ανακοινώσεις προκαλούν τουλάχιστον γέλιο.
Σχόλια