Το πνεύμα του 1821 και τα 200 χρόνια του δεν ακούμπησε τη διαφημιστική μας αγορά. Τραγικό. Εκτός από τα ERMIS μόνο τη Frank & Fame, από όσο μπορέσαμε να δούμε.
Η F&F έφτιαξε ένα βίντεο και γράφει: Για τον εορτασμό των 200 χρόνων φτιάξαμε, χωρίς να μας ζητηθεί, μια ταινία μικρού μήκους. Γιατί κάποια μηνύματα δεν χρειάζονται brief. Βγαίνουν μόνα τους από τις καρδιές μας. Eυχαριστούμε τον Mixalis Bekos που προσφέρθηκε να σκηνοθετήσει, τον Στέλιο Μάινα για την απαγγελία και όλους τους ηθοποιούς που συμμετείχαν. Το ποίημα γράφτηκε από την smini Kv, Αssociate Creative Director στη Frank and Fame.
Από τους διαφημιζόμενους τη σκυτάλη τη σήκωσε ασφαλώς η εταιρεία Lidl. Είδαμε και την Όλυμπος. Υποτονικά πράγματα οι υπόλοιποι. Μας άρεσε πολύ η καταχώρηση της DANELIAN με τη μινιατούρα σημαία φτιαγμένη με διαμάντια και να τη συνοδεύει με το μότο: Χαίρε, ω χαίρε, Ελευθερία! Mε πολυτονικό γραμμένο.
Για τη γιορτή της επετείου των 200 χρόνων ένα έχουμε να πούμε. Μας ΑΡΕΣΕ σε συνδυασμό με την μαυρίλα της πανδημίας.
Τα εύσημα στην ΕΡΤ. Όλοι όσοι συμμετείχαν στη διήμερη κάλυψη των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση ήταν ήρωες διότι είδαμε και απολαύσαμε πολύ καλή εικόνα. Δημοσιογράφοι, οπερατέρ, τεχνικοί, σκηνοθέτες και διοικητικό προσωπικό, θα το πω λαϊκά, δώσανε ρέστα, κάτι που αποδεικνύεται και από τα πολύ μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης. Και όπως αναφέρει και ο Τρουπής: Απέδειξαν ότι η δημόσια τηλεόραση διαθέτει τους καλύτερους σε όλες τις ειδικότητες. Η εικόνα της ΕΡΤ ταξίδεψε σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα από τη δουλειά των ανθρώπων της, η οποία κέρδισε τις εντυπώσεις! Η ΕΡΤ ήταν είναι και θα είναι οι άνθρωποι της. Μας άρεσε επίσης και η φωταγώγηση του κτιρίου με τα χρώματα της γαλανόλευκης.
Την φωταγώγηση συνοδεύσαν ήχοι από τα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ και ως μουσική υπόκρουση επελέγη η εμβληματική εισαγωγή της όπερας του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ «Η απαγωγή από το σεράι», την οποία ερμηνεύει, από πρόσφατη ηχογράφησή της, η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ.
Να προσθέσουμε και την επαγγελματική οργάνωση από την Podimatas της εκδήλωσης του γεύματος στην Προεδρία.
Για το τέλος, η Γιάννα Αγγελοπούλου με τους ντουλαμάδες που φορούσε κέντησε επικοινωνιακά.
Ναι, είναι δυνατόν! Το Revue Epic είναι το νέο γαλλικό φωτογραφικό περιοδικό, το οποίο στην εποχή της παντοδυναμίας του διαδικτύου τολμά να εκδοθεί χωρίς καμία απολύτως καταχώρηση στις καλοτυπωμένες σελίδες του, τις οποίες διαφημίσεις, μάλιστα, αποφεύγει όπως ο… διάβολος το λιβάνι.
Διαβάζουμε στο photo λοιπόν. Η “επαναστατική” καινοτομία της έκδοσης είναι η παντελής απουσία διαφημιστικών καταχωρήσεων από τις σελίδες του. Αυτή είναι και η αιχμή του δόρατος marketing της νέας εκδοτικής προσπάθειας. Καμία εξάρτηση, κανένας συμβιβασμός, καμία διαπλοκή και σχέση με την αγορά αλλά και με Μουσεία, με Οργανισμούς, με Ενώσεις και Σωματεία! Vive la liberté!
Πώς λοιπόν θα καλύπτονται τα πάγια έξοδα των γραφείων (φως, νερό, τηλέφωνο/internet, άντε και κανένα νοίκι), των-όποιων- υπαλλήλων χρειάζονται για τη διεκπεραίωση της έκδοσης, τα μεροκάματα των εκδοτών/συντελεστών της έκδοσης, την αγορά των προς δημοσίευση φωτογραφιών; Από πού θα βγαίνει κάποια απόδοση για το επενδυμένο κεφάλαιο (… γιατί τίποτα δεν είναι δωρεάν σε αυτό τον ψεύτη ντουνιά);
“Οι συνδρομητές” είναι η απάντηση. Μόνον αυτοί. Το περιοδικό θα τυπώνεται ακριβώς σε όσα φύλλα αντιστοιχούν στους συνδρομητές του. Δεν θα κυκλοφορεί από το πρακτορείο τύπου με τεράστιο τιράζ για να καλύπτονται όλα τα σημεία της γαλλικής επικράτειας. Το κόστος της ετήσιας συνδρομής είναι 70 ευρώ (για τη Γαλλία) για τέσσερα τεύχη μιας και το περιοδικό θα εκδίδεται ανά τρίμηνο. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια. Καλή επιτυχία από εμάς τους εραστές του έντυπου μέσου.
Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και του Μορφωτικού της Ιδρύματος, στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, σας καλούν να ανακαλύψετε ξανά τα πρόσωπα της Επανάστασης, μέσα από μια σπάνια συλλογή προσωπογραφιών των ηρώων καθώς και απεικονίσεων αντιπροσωπευτικών στιγμών του Αγώνα, που δημοσιεύθηκαν στη λαϊκή σατιρική εφημερίδα «Νέος Αριστοφάνης» (1882-1899). Το σχετικό βίντεο θα είναι διαθέσιμο στις ιστοσελίδες της ΕΣΗΕΑ (www.esiea.gr), του Μορφωτικού Ιδρύματος (www.morfotikoesiea.gr) και της Βιβλιοθήκης της ΕΣΗΕΑ (www.vivliothikiesiea.gr) και στο κανάλι της ΕΣΗΕΑ στο YouTube https://youtu.be/EiPnSlCJv38.
Η WEST έκανε λέει ποσοτική έρευνα όπου, μεταξύ άλλων, η πλειονότητα των ερωτηθέντων αναμένει σταθερότητα ή αύξηση της διαφήμισης, καθώς και των προωθητικών ενεργειών στο έτος 2021, συγκριτικά με το έτος 2020. Ναι, καλά διαβάσατε, και των προωθητικών ενεργειών στο έτος 2021! με το πρώτο 4μηνο του ‘21 να έχει πάει περίπατο. Μάλλον σε άλλο πλανήτη...
Τα παγωτά Δωδώνη ήταν μόνο η αρχή. Έρχονται και τα μπισκότα.
Ήθελα να ήξερα το crisis του Μηταράκη ποιος το χειρίζεται;
Σχόλια