Σφαγή του Δράμαλη στα Δερβανάκια δηλαδή στα Σίδερα διότι συμφωνίες σπάνε και πέφτουν κεφάλια. Λάθος εκτιμήσεις ο λόγος!
Στα Σίδερα πάλι πάνε και έρχονται οι συναντήσεις διότι κάτι νέο θα ξεκινήσει σύντομα. Ήταν αναμενόμενο.
Στοn Γέρακα καλές οι νέες εισροές αλλά οι αποχωρήσεις πονάνε πιο πολύ.
Το 2% για τον ΕΔΟΕΑΠ πάει περίπατο και αυτό. Σφαγή και εκεί.
Στην Ακαδημίας έγινε σφαγή για τον πελάτη που έφυγε και είναι μαύρος ο καπνός;
The Newtons, 12points και για τα 2 σποτ για τον εμβολιασμό. Μεγάλες και κουραστικές δουλειές. Μετά τις ωραίες ιδέες έπεται το κείμενο, η παραγωγή, το γύρισμα τα πλάνα κ.α.
Επικοινωνιακά η Κυβέρνηση το θέμα του εμβολιασμού θα χρειαστεί να το δει και στην αντιμετώπιση των fakenews που κάνουν ήδη ζημιά. Με άλλη στρατηγική.
Η Cream για την νέα καμπάνια που αφορά στη μοναξιά των ηλικιωμένων. Respect.
Η Καμπάνια της Wunderman Thompson για το νερό Ζαγόρι πολύ «ψόφια». Ιδέα παραγωγή σποτ ένα τίποτα. Έχουν ένα πρόσωπο τον Τάσο Νούσια, Ηπειρώτης και αυτός και όλη η προσπάθεια κυλάει...
Στη Frank & Fame η καμπάνια για τη ψήφο των αποδήμων. Why not θα πούμε εμείς αναφορικά με τον ντόρο που έγινε. Έχει αποδείξει ότι αξίζει.
Καραμπόλες στελεχών στο retail. Μεταξύ μας τίποτα φρέσκο δεν υπάρχει στον αέρα να φέρουν μία νέα εποχή. Δυστυχώς. Τα ίδια και στον φαρμακευτικό κλάδο.
Όλα του ΕΟΤ στην όμιλο Ogilvy ελέω AQ Strategy του Γιάννη Τσάκαλου. Μακάρι να φέρουν αποτελέσματα.
Κέρδη για την Chipita και από μείωση διαφημίσεων. Ανησυχητικό.
Σχόλια