Η Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance απέσπασε 3 Gold βραβεία στα European Contact Centre & Customer Service Awards 2020 (ECCCSAs).
Τα ECCCSAs, το πρόγραμμα απονομής βραβείων στον τομέα των Contact Centers και της εξυπηρέτησης πελατών που αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν οργανισμούς σε όλη την Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά στις 16 Μαρτίου 2021.
Συγκεκριμένα, η Teleperformance Greece απέσπασε 3 Gold βραβεία στις κατηγορίες: Best Outsourcing Partnership (Small) στην οποία συμμετείχε σε συνεργασία με τη Philips, Best Quality Management Team και Most Effective Learning and Development Initiative.
«Η εταιρεία κατάφερε να ξεχωρίσει για ακόμη μια φορά, ανάμεσα σε 26 χώρες που ανταγωνίστηκαν σε 36 κατηγορίες, για την καινοτομία και την αποτελεσματικότητά της σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας της».
Παράλληλα, αποδεικνύει πως παρόλη την πρωτόγνωρη κατάσταση, προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της εποχής και με οδηγό τις καινοτόμες λύσεις, συνεχίζει να εξελίσσεται, παρέχοντας ποιοτικές υπηρεσίες στο εξαιρετικά ευρύ πελατολόγιό της, το οποίο περιλαμβάνει κορυφαία brands απ’ όλο τον κόσμο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Teleperformance Greece, κ. Κωνσταντίνος Χαμαλέλης, δήλωσε σχετικά «Είναι τιμή για εμάς, σαν Ελλάδα, αλλά και για όλη την οικογένεια της Teleperformance παγκοσμίως, να βρισκόμαστε για μια ακόμη χρονιά σε αυτή την κατάταξη ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Οι τρεις πρώτες θέσεις αναδεικνύουν όχι μόνο τη στρατηγική μας, αλλά κυρίως την έμπρακτη πρακτική μας στη διάνθιση και ενίσχυση όλων των σημείων δράσεων που μας αφορούν, έτσι ώστε να προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση στους πελάτες που μας εμπιστεύονται. Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις είναι η επιτομή της δέσμευσης των ανθρώπων μας, καθώς και η απόλυτη ταύτισή τους στον σκοπό και τον στόχο μας, να φέρουμε την Ελλάδα στην επόμενη ημέρα, αναδεικνύοντας, τόσο τη χαρισματική της δημιουργικότητα, όσο δε και την αξιοζήλευτη τεχνογνωσία και εμπειρία της».
Σχόλια