Γεράνι: Η εταιρεία αναψυκτικών που διατηρεί την οικογενειακή της ταυτότητα [video]
Η εταιρία παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών «ΓΕΡΑΝΙ Α.Ε.» αποτελεί εξέλιξη της ομώνυμης οικογενειακής επιχείρησης που λειτουργεί εδώ και τρεις γενιές, από το 1928.
Το πρώτο, σύγχρονο για την εποχή εργοστάσιο «Γεράνι», δημιουργήθηκε το 1966 στο κέντρο της πόλης των Χανίων, ενώ το 1984 οι εγκαταστάσεις μεταφέρθηκαν σε έναν ιδιόκτητο χώρο 8 στρεμμάτων, στην έξοδο της πόλης προς το λιμάνι της Σούδας.
Το εργοστάσιο αποτελείται σήμερα από τελευταίας τεχνολογίας μηχανολογικό εξοπλισμό και τηρεί άριστες προδιαγραφές. Η εταιρία διανέμει τα προϊόντα της σε όλη την Ελλάδα, ενώ εξάγει τα αναψυκτικά της στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στην Αυστραλία.
Η εταιρία ξεκίνησε το 1928 στο Γεράνι Κυδωνίας, Χανίων. Ιδρυτής ήταν ο Σοφοκλής Αναγνωστάκης όπου ξεκίνησε να δημιουργεί τα πρώτα αναψυκτικά στο καφενείο που λειτουργούσε στο πίσω μέρος της αυλής. H εταιρία το 1984 έγινε Α.Ε αλλά δεν έχει χάσει την οικογενειακή της ταυτότητα γιατί, ακόμα και σήμερα, οι μέτοχοι της εταιρίας είναι ο κ. Μανώλης Αναγνωστάκης και ο κ. Σοφοκλής Αναγνωστάκης.
Tα προϊόντα της είναι η πορτοκαλάδα, η λεμονάδα, το μπυράλ, η γκαζόζα, το lime, το τονικ, η σόδα και το ice tea, σε γεύσεις ροδάκινο και λεμόνι. Επίσης, έχουμε και γκαζόζα light, που είναι για ανθρώπους που δεν θέλουν ζάχαρη.
Η εταιρία έχει καταφέρει να εξάγει προϊόντα σε 4 χώρες, όπως είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γερμανία, Δανία και Αυστραλία.
Σύμφωνα με τον Σπύρο Κιούφη, υπεύθυνος επικοινωνίας και marketing, «εμείς σαν τοπικοί παραγωγοί, πρέπει να είμαστε ευέλικτοι, πρέπει να είμαστε προσαρμοσμένοι στις ανάγκες του καταναλωτή, και, φυσικά, πρέπει να έχουμε μια εξαιρετική ποιότητα».
Σημαντικό ρόλο παίζει ο ελληνισμός της ομογένειας, «όπου ζητά τα προϊόντα Γεράνι για να τα δοκιμάζει και στο τόπο που μένει. Επίσης, και οι τουρίστες, που έρχονται για να κάνουν διακοπές στην Κρήτη, δοκιμάζουν τα αναψυκτικά μας και μετά τα ζητάνε και πάλι στον τόπο διαμονής τους».
Εμπνευσμένο από τον δυναμισμό και τη δημιουργικότητα του ελληνικού επιχειρηματικού πνεύματος, το LoveGreece ιδρύθηκε το 2013 σαν μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση και την προώθηση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας ταλαντούχους Έλληνες με εξωστρεφή νοοτροπία. Οι Έλληνες επιχειρηματίες αποτελούν σημαντικό παράγοντα της χώρας που αξίζει να παρουσιαστεί σε όλο τον κόσμο. Το LoveGreece υποστηρίζεται από την Τζίνα Μαμιδάκη, Πρόεδρο του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη.
Σχόλια