NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Απευθείας Ανάθεση με επαναπροκήρυξη

The Unkeeper: Απευθείας Ανάθεση με επαναπροκήρυξη

Μία δικαίωση για την ΕΡΤ, καθώς σημαντική αύξηση στη συνολική της τηλεθέαση σημείωσε και τον Φεβρουάριο η ΕΡΤ1, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά ανοδική πορεία της δημόσιας τηλεόρασης. Ο Φεβρουάριος έκλεισε με μέση τηλεθέαση 5,9%, έναντι 5,1% πέρυσι, ενώ είναι ενδεικτικό ότι βάσει των επίσημων συγκεντρωτικών στοιχείων της Nielsen, η ΕΡΤ1 κινείται πλέον σταθερά σε ποσοστά κοντά στο 6%.

Επίσης, μήνα προς μήνα η τηλεθέαση της ΕΡΤ1 από τον περασμένο Σεπτέμβριο έως σήμερα, σημειώνει ποσοστιαία αύξηση που βρίσκεται στο 20% σε σχέση με τη σεζόν 2019 - 2020, στοιχείο που δικαιώνει τις επιλογές της δημόσιας τηλεόρασης με το νέο ψυχαγωγικό και ενημερωτικό της πρόγραμμα.

Το μοναδικό, ίσως, κανάλι που θυμάται τη γυναίκα είναι η ΕΡΤ και έτσι ένας ολόκληρος μήνας έχει άρωμα γυναίκας! Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2 θα μεταδοθούν ταινίες, πολλές από τις οποίες σε πρώτη προβολή, μίνι σειρές μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ με ξεχωριστούς γυναικείους χαρακτήρες. Η εργαζόμενη γυναίκα, η αγωνίστρια γυναίκα, η γυναίκα-σύζυγος, η γυναίκα-μητέρα, η γυναίκα της λογοτεχνίας, καθώς και αληθινές ιστορίες γυναικών που έχουν αφήσει το δικό τους μοναδικό στίγμα «κατακτούν» την ΕΡΤ2 μέσα στο Μάρτιο.

Η ΕΡΤ έρχεται ακόμα πιο κοντά στους ομογενείς της Ευρώπης, καθώς η ERT World θα εκπέμπει πλέον από τρεις δορυφόρους! Από τη Δευτέρα 1η Μαρτίου 2021 το σήμα της ERT World στην Ευρώπη θα μεταδίδεται από τους τρεις παρακάτω δορυφόρους, με τα εξής χαρακτηριστικά: 1. Στον Δορυφόρο Hotbird 13.0°East, 2. Στον Δορυφόρο Eutelsat 9.0°East, 3. Στον Δορυφόρο Hellas Sat 39.0°East.

Επίσης, την καθημερινή παρουσία της εκπομπής «Αυτός και ο Άλλος» με τον Θοδωρή Βαμβακάρη και τον Τάκη Γιαννούτσο σκέφτονται στην ΕΡΤ και καλά θα κάνουν.

Συγνώμη, αλλά μία από τα ίδια είναι η διαφημιστική εκστρατεία με βάση το στρατηγικό σχέδιο του ΕΟΤ με τα βασικά στοιχεία της διαφημιστικής εκστρατείας της Ελλάδας να είναι τα ακόλουθα: συναισθηματικά μηνύματα και εικόνες που τονίζουν μοναδικές αξίες, γενική διαφήμιση και ανά θεματικό προϊόν διαφήμιση.

Έτσι οι επιμέρους καμπάνιες: Διεθνής Διαφημιστική Καμπάνια, Destination Greece, Health First. Συμπληρωματική διεθνής καμπάνια για την ενίσχυση και εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας για τον προορισμό σε σύνδεση με το microsite greecehealthfirst.gr. Καμπάνια εσωτερικού τουρισμού. Διαφημιστική καμπάνια με στόχευση την ενεργοποίηση της εσωτερικής αγοράς, καθώς και προώθηση του προγράμματος Τουρισμός Για Όλους. Ειδικές καμπάνιες για επιμέρους κοινά-στόχους, όπως ομογένεια και digital nomads. Προβολή των 200 ετών Ελληνικής Επανάστασης, κυρίως με διαφήμιση online, μέσα από το VisitGreece #VisitGreece200y#celebrate_liberty with safety), τα social media και τις εφαρμογές του. Η στόχευση είναι σκόπιμο να περιλαμβάνει ενδεικτικά μια ολιστική προώθηση των προορισμών Χίος, Τρίπολη, Ναύπακτος, Ναύπλιο.

Επαναπρόκηρυξη για το spec προβολής του ΕΔΣΝΑ προϋπολογισμού 3.900.000 ευρώ. Ο Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ) επαναπροκηρύσσει τον ηλεκτρονικό διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου για την υπηρεσία «Προβολή Δράσεων ΕΔΣΝΑ» για ενημέρωση και επικοινωνία της πολιτικής διαχείρισης των Στερεών Αποβλήτων. Σαν να μυρίζουν πολύ μου φαίνεται τα σκουπίδια.

Το διαφημιστικό λογαριασμό της μπύρας Φίξ ανέλαβε, η BBDO, η οποία υπογράφει την επικοινωνία και του brand Μythos. Φαίνεται το δόντι με το σόι δεν μέτρησε για το Βίκτωρα. Μεταξύ μας, μία ανάσα για την BBDO.

Η Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ προχώρησε στην απευθείας ανάθεση στην Intraway του έργου «Υπηρεσίες δημοσιότητας, υποστήριξης και ενημέρωσης κοινού της δράσης “Ψηφιακή Μέριμνα” του ΥΠΑΙΘ», στο πλαίσιο των Ρυθμίσεων «για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορονοϊού Covid-19». Η αξία ανέρχεται σε 250.480 ευρώ. ΟΕΟ φαίνεται ότι έπιασε στον ύπνο τις άλλες εταιρείες στο γαλάζιο στρατόπεδο

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προχώρησε στην παράταση της προθεσμίας υποβολής προσφορών στον ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου υλοποίησης του προγράμματος με τίτλο «Προώθηση οίνων ποιότητας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε Τρίτες Χώρες (Ιαπωνία, Κορέα)». Συγκεκριμένα, ως νέα προθεσμία υποβολής ορίστηκε η 17η/03/2021. Μία παράταση ναααα με το συμπάθιο!

Ο Γιώργος Παππάς, ανταποκριτής στο Βερολίνο της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ και της ΕΡΤ εκλέχτηκε για δεύτερη χρονιά πρόεδρος της «Ένωσης Ξένου Τύπου» (VAP), της οργάνωσης των ξένων ανταποκριτών στη Γερμανία, μαζί με τους συναδέλφους Νataliia Fiebrig (Ουκρανία), Rosalia Romaniec(Πολωνία), Gay Chazan (Financial Times), Tanya Firsova (Ρωσία), Rob Savelberg (De Telegraph), MelissaEddy (New York Times). Ο κορονοϊός έφερε την πρεμιέρα της πρώτης ψηφιακής γενικής συνέλευσης στη μακρόχρονη ιστορία της VAP. Η Ένωση «VAP» είναι η αρχαιότερη δημοσιογραφική ένωση της Γερμανίας, ιδρύθηκε το 1906 και έχει σήμερα στις γραμμές της 445 μέλη, ανταποκριτές των σημαντικότερων μέσων μαζικής ενημέρωσης από 60 και πλέον χώρες. Από τη θέση του προέδρου της Ένωσης VAP, πέρασαν επίσης ο Τάσος Τέλλογλου το 1996 και ο Βασίλης Μαθιόπουλος το 1969. Άξιος.

Ένα μεγάλο δίκιο το έχουν ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ), η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ) και η Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Τύπου (ΕΔΙΠΤ), όπου παραθέτουν τις θέσεις τους σχετικά με τις καταχωρίσεις.

Ακολουθεί η επιστολή-υπόμνημα.

"Μακριά από την υποχρέωση της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας και έτσι της αναγκαίας διαφάνειας κινείται το νομοσχέδιο για τις δημόσιες Συμβάσεις, ιδιαιτέρως σε ό,τι αφορά στην υποχρέωση δημοσίευσης διακηρύξεων και προκηρύξεων.

Ο εισηγητής του υπαναχωρεί από την εξαιρετικά πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, στην οποία αναγνωρίζεται ο πρωτεύων και καθοριστικός ρόλος των εφημερίδων και δη των περιφερειακών, ημερήσιων και εβδομαδιαίων.

Αποφασίζει εκ νέου να θέσει απέναντί του το σύνολο των επιχειρήσεων περιφερειακού Τύπου, συντηρώντας μια απειλή, άγνωστο γιατί, τόσο για τη διαφάνεια όσο και για τα οικονομικά των εφημερίδων.

Πρόκειται για εμμονή ζημιογόνα και ακατανόητη όπως και ο κατακερματισμός των θεμάτων του περιφερειακού Τύπου, που βρίσκουν τη θέση τους εμβόλιμα σε αλλότρια νομοσχέδια, συντηρώντας επίσης έτσι μια θεσμική Βαβυλωνία, που εκτείνεται από το νομοθετικό έργο στη διοικητική εφαρμογή.

Ο Εισηγητής του σχεδίου νόμου «για τον εκσυγχρονισμό, την απλοποίηση και την αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων Συμβάσεων, ειδικότερες ρυθμίσεις προμηθειών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας και άλλες διατάξεις για την ανάπτυξη και τις υποδομές», περιορίζει τη δημοσιότητα και έτσι τη διαφάνεια επί των δημοσίων πεπραγμένων, ιδιαιτέρως εν προκειμένω των δημοσίων Συμβάσεων.

Πώς αλλιώς να ερμηνευτεί η νομοθετική πρόβλεψη του άρθρου 19, παράγραφος 1, σύμφωνα με την οποία, οι αναθέτουσες αρχές δημοσιεύουν τις διακηρύξεις και τις προκηρύξεις αποκλειστικά και μόνον στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ);

Άραγε, δεν αποτελεί παράδειγμα προς αποφυγήν η κατάργηση της δημοσίευσης των Ισολογισμών στις εφημερίδες και η μεταφορά τους στο… σκοτάδι του ΓΕΜΗ; Μια ατυχής (;) πράξη, όπως την έχουν χαρακτηρίσει διαχρονικά πλείστοι συναρμόδιοι υπουργοί.

Στο σημείο αυτό υπενθυμίζεται η πάγια θέση του Συνδέσμου Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ) και της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Τύπου (ΕΔΙΠΤ), σύμφωνα με την οποία ο αναπροσανατολισμός της ενημέρωσης στα ηλεκτρονικά εργαλεία και Μητρώα, δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσει τις εφημερίδες. Ούτε βεβαίως με μια τέτοια μονοκονδυλιά μπορεί να διαγραφεί η αξία και ο ρόλος των εφημερίδων στην ενημέρωση των πολιτών και τη μαζική επικοινωνία γενικότερα.

Σε επίρρωση δε αυτών επισημαίνεται η παράγραφος της εισηγητικής έκθεσης του ν. 4674/2020, με τον οποίον παρατάθηκε η υποχρέωση του Δημοσίου να καταχωρεί, «ο καθορισμός νέας ημερομηνίας ισχύος της κατάργησης της υποχρέωσης δημοσίευσης περίληψης διακηρύξεων στον περιφερειακό και τοπικό Τύπο, κρίνεται επιβεβλημένος για λόγους διαφάνειας των δημοσίων συμβάσεων σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, η οποία εξυπηρετείται καλύτερα από τη δημοσίευση των σχετικών περιλήψεων διακηρύξεων στον τοπικό και περιφερειακό Τύπο».

Δεδομένου του γεγονότος ότι η εισηγητική έκθεση συνοδεύει το εξαιρετικά πρόσφατο αυτό νομοθέτημα όσο ισχύει, προκαλεί τουλάχιστον εντύπωση η υπαναχώρηση του εισηγητή του συζητούμενου νομοσχεδίου σε θέσεις ξεπερασμένες.

Επισημαίνεται ακόμα ότι η περιστολή της δημοσιότητας και έτσι της διαφάνειας επί των δημοσίων Συμβάσεων είναι ενέργεια αντίθετη με το ευρωπαϊκό υπόδειγμα για τις σχέσεις Δημοσίου - εφημερίδων και διαφάνειας, που ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε.

Για όλους αυτούς τους λόγους ζητείται η διατήρηση επ' αόριστον των καταχωρίσεων και η αντικατάσταση της πρώτης παραγράφου του άρθρου 19, του συζητούμενου νομοσχεδίου με τη φράση, «στην παρ.1 του άρθρου 66 του Ν4412/16, μετά το πρώτο εδάφιο προστίθενται δυο ακόμη εδάφια ως εξής: Οι προκηρύξεις, διακηρύξεις και αποφάσεις αυτές δημοσιεύονται υποχρεωτικά στον περιφερειακό και τοπικό τύπο, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν3548/07 ως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Η δαπάνη των δημοσιεύσεων αυτών βαρύνει την Αναθέτουσα Αρχή ή τον Αναθέτοντα Φορέα».

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr