Dimera Hospitality, Makedonia Palace, σχέδια να αναδείξει την Θεσσαλονίκη σε διεθνή συνεδριακό προορισμό
Επιπλέον 900 εκατ. ευρώ θα λείψουν από τα ταμεία, από την πτώση κατά 78% στο ξενοδοχειακό κλάδο, και συνεπώς και από την αγορά, λόγω του ανείσπρακτου τζίρου του 2020, αλλά και της συρρίκνωσης των προκαταβολών για το 2021 σχολιάζει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.
Απόρροια του Covid-19, οι αλλαγές στη ζήτηση στα συνολικά πακέτα παροχών, η στροφή προς τις τεχνολογίες αιχμής, η προσφορά χώρων εργασίας στις συνεδριακές εγκαταστάσεις, αφού η εταιρική αγορά αναζητά τρόπους προσαρμογής στα νέα δεδομένα, ενώ ταυτόχρονα η εργασία από το σπίτι μεταφράζεται τουριστικά σε ευκαιρία για προσέλκυση επισκεπτών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με το παρελθόν τονίζει το Τμήμα Marketing Dimera Hospitality στο epixeiro.gr
Στους στόχους του Makedonia Palace είναι να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη ως συνεδριακό προορισμό και να προσελκύσει περισσότερα συνέδρια και εκδηλώσεις από το εξωτερικό. Αρωγός στην προσπάθεια του το νέο αεροδρόμιο SKG που παρέδωσε η Fraport Hellas και οι αεροπορικές διασυνδέσεις, καθώς στην πλειοψηφία τους οι συμμετέχοντες προτιμούν προορισμούς που έχουν απ΄ ευθείας πτήσεις.
Τι αλλάζει στην ζήτηση των ξενοδοχείων 5*
Το πλήγμα που υπέστησαν ο τουρισμός και η ξενοδοχειακή βιομηχανία ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19 είναι πάρα πολύ μεγάλο. Παρά τις θετικές εξελίξεις των τελευταίων μηνών, με την έναρξη εμβολιασμών, η κινητικότητα στην αγορά παραμένει χαμηλή. Η ταξιδιωτική αβεβαιότητα των τελευταίων μηνών δυσχεραίνει τη διενέργεια ταξιδιών προς μακρινούς τουριστικούς προορισμούς. Για τα καταλύματα 5 αστέρων πιστεύουμε ότι η ζήτηση θα αποτελεί θετικό αποτύπωμα για την πορεία της φετινής σεζόν σε σχέση με αυτά της μικρότερης κατηγορίας, καθώς οι επισκέπτες θα αναζητούν ταυτόχρονα, στην πλειονότητά τους, συνολικά πακέτα παροχών, όπως all inclusive.
Νέες τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας
Η πανδημία, αλλά και οι εξελίξεις που επιφέρει κατά το τελευταίο έτος παγκοσμίως, σαφώς επηρεάζουν την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία στο σύνολό της. Τα νέα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί στον κλάδο της φιλοξενίας σχετικά με τη διαφύλαξη της υγείας και της τήρησης των πρωτοκόλλων αποτέλεσε τον ακρογωνιαίο λίθο για όλα τα ξενοδοχεία.
Τα εργαλεία της τεχνολογίας είναι πιο χρήσιμα από ποτέ και αντικαθιστούν τα παραδοσιακά συστήματα διαχείρισης μεταδίδοντας την ασφάλεια στους προτεινόμενους επισκέπτες. Από το 2020 παρατηρήσαμε αύξηση στα υβριδικά-διαδικτυακά συνέδρια, όπως και σε πιο μικρά με συγκεκριμένο αριθμό παρευρισκόμενων, καθώς τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν στους εμπλεκόμενους δεν μπορούν να αγνοηθούν.
Νέες υπηρεσίες όπως προσφορά χώρων εργασίας στις συνεδριακές εγκαταστάσεις για τα ξενοδοχεία πόλης, αφού η εταιρική αγορά αναζητά τρόπους προσαρμογής στα νέα δεδομένα, ενώ ταυτόχρονα η εργασία από το σπίτι μεταφράζεται τουριστικά σε ευκαιρία για προσέλκυση επισκεπτών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με το παρελθόν.
Ποιος είναι ο επισκέπτης του Makedonia Palace
Το Makedonia Palace είναι το πρώτο ξενοδοχείο κατηγορίας πολυτελείας της Θεσσαλονίκης. Η ιδανική τοποθεσία του, ακριβώς δίπλα στη θάλασσα με την ανεμπόδιστη θέα στο απέραντο μπλε του Θερμαϊκού κόλπου, το καθιστά μοναδικό σε συνδυασμό με την πολύ κοντινή απόσταση από το κέντρο της πόλης. Ταυτόχρονα οι πολυτελείς υπηρεσίες, υψηλών προδιαγραφών σε συνδυασμό με το φιλικό περιβάλλον δίνουν το αίσθημα της ασφάλειας. Το Makedonia Palace καλύπτει τις ανάγκες για κάθε είδος επισκέπτη, business trip, είτε ταξίδι αναψυχής, με παροχές που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Γεύμα στο κορυφαίο Salonica a la Carte Restaurant, κολύμπι στην πισίνα του ξενοδοχείου ακριβώς μπροστά στην παραλία, χαλάρωση στο Hammam baths spa κάνουν την κάθε επίσκεψη στην Θεσσαλονίκη και τη διαμονή στο ξενοδοχείο να μείνει αξέχαστη.
Ο συνεδριακός τουρισμός για το Makedonia Palace, τα νέα σχέδια
Ο τομέας του συνεδριακού και του επαγγελματικού τουρισμού είναι εξαιρετικά σημαντικός τόσο για το Μακεδονία Παλλάς, όσο και την Θεσσαλονίκη. Περίπου το 40% των επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, διαμένει στο ξενοδοχείο μας για επαγγελματικούς λόγους και κατά την διάρκεια ενός έτους, φιλοξενούνται περισσότερες από 130 εταιρικές εκδηλώσεις και συνέδρια διαφόρων ειδικοτήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια η πόλη έχει ανέβει σημαντικά στην κατάταξη των ευρωπαϊκών συνεδριακών προορισμών και έχει καταφέρει να προσελκύσει διοργανώσεις υψηλού προφίλ από την Ευρώπη, αλλά και από όλο τον κόσμο.
Παράλληλα ο τουρισμός αναψυχής αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς τα τελευταία 5 χρόνια και αποτελεί το 60% του ποσοστού των επισκεπτών του Μακεδονία Παλλάς. Πλέον μπορούμε να πούμε ότι η Θεσσαλονίκη, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες βρίσκεται στον χάρτη των ταξιδιωτών αναψυχής και σε συνδυασμό με τη Χαλκιδική παρέχει μια ολοκληρωμένη πρόταση διακοπών.
Στόχος μας για το προσεχές διάστημα είναι να αναδείξουμε τη Θεσσαλονίκη ως συνεδριακό προορισμό και να καταφέρουμε να προσελκύσουμε περισσότερα συνέδρια και εκδηλώσεις από το εξωτερικό. Η ανακαίνιση του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης σε συνδυασμό με την ανάπλαση του λιμανιού βοηθούν ιδιαίτερα στην προσπάθεια αυτή. Παράλληλα με την καλύτερη συνδεσιμότητα με ευρωπαϊκές πόλεις, έχουμε σκοπό να διεισδύσουμε σε νέες αγορές που μέχρι τώρα δεν επισκέπτονταν την πόλη.
Οι χώρες στον κόσμο που επιλέγουν Makedonia Palace
Οι χώρες που επιλέγουν το Μακεδονία Παλλάς είναι: Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γερμανία, Αυστρία, Μεγάλη Βρετανία, Ισραήλ, Ρωσία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Κύπρος.
Η σημασία του νέου αεροδρομίου και των υποδομών στην πόλη
Το νέο αεροδρόμιο αποτελεί την σημαντικότερη αναβάθμιση των τελευταίων ετών για την Θεσσαλονίκη. Οι υποδομές του είναι εφάμιλλες με αντίστοιχα διεθνή αεροδρόμια της Ευρώπης, δίνοντας πλέον στην πόλη την δυνατότητα να συνδεθεί με περισσότερους προορισμούς καθώς τις εγκαταστάσεις να υποδεχθεί περισσότερους ταξιδιώτες και μεγαλύτερα αεροσκάφη. Παράλληλα δίνετε η δυνατότητα στον τουριστικό κλάδο της Θεσσαλονίκης να προσελκύσει νέες αγορές που στο παρελθόν δεν ήταν εύκολο να ταξιδέψουν στην πόλη. Η ανακαίνιση του αεροδρομίου παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο και στον συνεδριακό, αλλά και τον επαγγελματικό τουρισμό, καθώς η πλειοψηφία των συμμετεχόντων προτιμά προορισμούς που υπάρχει απ΄ ευθείας σύνδεση χωρίς ενδιάμεσες στάσεις. Σε συνδυασμό με τις επιμέρους αναβαθμίσεις, όπως την ανάπλαση του λιμανιού, τα ερευνητικά κέντρα της Pfizer και της Cisco, η πόλη έχει την δυνατότητα να γίνει το νέο επιχειρηματικό κέντρο της Ελλάδας.
Σχόλια