ONOMA η νέα Smart Personalised Living άφιξη, με την υπογραφή της Anatolia Hospitality
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων και ξένων επενδυτών συγκεντρώνει η Θεσσαλονίκη με το κλάδο των ξενοδοχείων να επεκτείνεται. Νέες επενδύσεις καταφθάνουν στην πόλη, παρά το γεγονός ότι η πανδημία και τα υγειονομικά πρωτόκολλα έπληξαν το κλάδο. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΤΕΠ μόνο τα 863 ξενοδοχεία συνεχούς λειτουργίας της χώρας, από τα 3.965 συνεχούς λειτουργίας παρέμειναν ανοικτά το 2020, αντιπροσωπεύοντας το 22% του συνόλου των ξενοδοχείων συνεχούς λειτουργίας.
Εγχώριοι, ξένοι επιχειρηματίες και funds τοποθετούνται στη Θεσσαλονίκη σε θέσεις κλειδιά, αναβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν της πόλης. Ο όμιλος Anatolia επέλεξε να επεκταθεί στη Θεσσαλονίκη, κατασκευάζοντας το νέο πέντε αστέρων ξενοδοχείο στη Μοναστηρίου 24, πλησίον του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού και του Μετρό.
Το νέο ξενοδοχείο αφίχθη στην πόλη στις 25 Ιανουαρίου με την σφραγίδα της Anatolia Hospitality, ελληνικών συμφερόντων, έχοντας εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο από το 1928, αφού τότε η οικογένεια Χρυσοχοϊδη άνοιξε το πρώτο της κατάλυμα στην Κομοτηνή. Σήμερα η διοίκηση του ξενοδοχείου στοχεύει στη γενιά των μιλένιαλς, εναποθέτοντας βάρος στην ανάδειξη του τοπικού χαρακτήρα της πόλης, σε τεχνολογίες αιχμής και στην προσωπική προσέγγιση.
Πώς «έκλεισε» η θέση του ξενοδοχείου στην οδό Μοναστηρίου, πώς και γιατί διαμορφώθηκε το νέο τουριστικό προϊόν. Τι το ξεχωριστό έχει το όνομα του, τι μήνυμα θέλει να περάσει. Ταιριάζει ή όχι με την εικόνα και το άρωμα που διαχέει η πόλη της Θεσσαλονίκης;
Το epixeiro.gr εστιάζει στην νέα επένδυση και με αφορμή το μεγάλο αφιέρωμα που έκανε για την Θεσσαλονίκη, συνομιλεί με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Anatolia Hospitality, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και παίρνει όλες τις απαντήσεις:
Η μεγάλη απόφαση και η άφιξη του νέου ξενοδοχείου στην Θεσσαλονίκη στις 25 Ιανουαρίου
Η επένδυση ξεκίνησε από το κτίριο το οποίο μας άρεσε λόγω της στρατηγικής του θέσης δίπλα στο μετρό και στο σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Σε μια πιο industrial περιοχή της πόλης, στην οποία πιστεύουμε πολύ, και ταίριαζε με το ύφος του ξενοδοχείου που θέλαμε να δημιουργήσουμε. Γνωρίζαμε από την αρχή ότι θέλαμε να στήσουμε ένα προϊόν, ένα concept καινοτόμο και διαφορετικό που θα απευθύνεται στους Millenials και συνεπώς η αρχιτεκτονική, το design και η ταυτότητα λειτουργίας συνδιαμορφώθηκαν παράλληλα. Το ΟΝΟΜΑ άνοιξε τις πόρτες του για το κοινό στις 25 Ιανουαρίου και αναμένουμε με μεγάλη λαχτάρα να το γνωρίσει ο κόσμος και να ζήσει τις προσωποποιημένες εμπειρίες που προσφέρουμε σε μια μοναδική και fun διαμονή.
Σχεδιασμός λιτός και πλήρης, χρώμα και παράδοση. Καινοτομία και στο ΟΝΟΜΑ
Το ONOMA δεν είναι μόνο ένα καινοτόμο concept. Στο ONOMA θέλουμε να γνωρίζουμε τους επισκέπτες μας προσωπικά, που σημαίνει να ξέρουμε τι τους αρέσει στη διαμονή, τη μουσική, το φαγητό και το ποτό, ότι δηλαδή ονειρεύονται να ζήσουν. To ONOMA Hotel στοχεύει να γίνει το hotspot της πόλης για τους ταξιδιώτες, τους Θεσσαλονικείς αλλά και να προσφέρει ένα homy περιβάλλον για τους επαγγελματίες με co-working spaces. Στη φιλοσοφία αυτή, σχεδιάστηκε το ΟΝΟΜΑ, minimal και ταυτόχρονα cozy, αγκαλιάζοντας τον επισκέπτη και τις προτιμήσεις του.
Το οδοιπορικό στη γευσιγνωσία δεν τελειώνει σε ένα μόνο πιάτο
Φαγητό που μας κάνει να νιώθουμε καλά. Αυτό είναι το μότο μας στο Good Mood Food Restaurant. Ντόπιοι σεφ, αναγνωρισμένοι για την αριστεία τους, προσφέρουν στους επισκέπτες ένα άνετο μενού φαγητού που δημιουργήθηκε με πάθος και εξαιρετικά υλικά. Street food και vegan ή μη επιλογές είναι εδώ για όσους είναι authentic food lovers. Ρωτήσατε τι το ιδιαίτερο έχουμε να προσφέρουμε, σας προκαλούμε να το ανακαλύψετε οι ίδιοι ξεκινώντας από τo signature dish μας, Fetlman’s hot dog με λουκάνικο τζουμαγιάς.
Η τοποθέτηση του προϊόντος σε «ράφι» που φτάνουν όλοι
Το ΟΝΟΜΑ είναι ένα ξενοδοχείο του «σήμερα» και σήμερα τα πάντα είναι ψηφιακά. Στο ΟΝΟΜΑ προσδοκούμε να κάνουμε την ζωή των επισκεπτών μας πιο απλή και ταυτόχρονα ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Αυτό πραγματοποιείται μέσω έξυπνης τεχνολογίας, προσωποποιημένων εμπειριών και ζωηρής συναισθηματικής αλληλεπίδρασης, σε ένα σύγχρονο και πολυτελές περιβάλλον. Γι' αυτό υπάρχει το ONOMA. Ο επισκέπτης μας λοιπόν μπορεί να ελέγξει το δωμάτιό του μέσω ενός tablet, ενώ με ένα απλό download του app μας, έχει όλο το ξενοδοχείο στην τσέπη του. Στόχος μας είναι να γίνουμε οι καλύτεροι ταξιδιωτικοί φίλοι του, να τον μάθουμε με το ΟΝΟΜΑ του και η εμπειρία του εδώ να μην είναι τίποτα λιγότερο από τις προσδοκίες του. Το μόνο που ζητάμε είναι να είναι απλά ο εαυτός του.
Το καπάρωμα της περιοχής
Η δυτική είσοδος της Θεσσαλονίκης με τα έργα υποδομής που πραγματοποιούνται, δημιουργούν μια τελείως διαφορετική περιοχή με τεράστιες προοπτικές στο άμεσο μέλλον. Η ολοκλήρωση του μετρό, η ανάπτυξη του λιμανιού, η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού σταθμού, μαζί με τις νέες συνδέσεις των τραίνων, το Μουσείο Ολοκαυτώματος είναι έργα τα οποία θα αναβαθμίσουν και θα αλλάξουν την περιοχή. Επίσης το νέο οδικό δίκτυο σε συνδυασμό με την επέκταση του αεροδρομίου θα βοηθήσουν αρκετά την τουριστική ανάπτυξη. Παρατηρούμε ότι ολοένα και περισσότερες τουριστικές μονάδες αρχίζουν και ανοίγουν σε αυτή την περιοχή δίνοντας μια νέα πνοή. Η περιοχή είναι εύκολα προσβάσιμη στην κύρια είσοδο της πόλης, αποτελεί την αρχή του κέντρου και βρίσκεται δίπλα σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος και αξιοθέατα.
Στην πόλη που ο συνεδριακός τουρισμός έχει μέλλον
Ο τομέας του MICE (meetings, incentives, conferences, exhibitions) είναι ένα κομμάτι που μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα στο ΟΝΟΜΑ. Έχουμε δημιουργήσει χώρους πρωτότυπους και ιδιαίτερους που απευθύνονται σε ανθρώπους που θέλουν να δοκιμάσουν ένα νέο, δημιουργικό και παραγωγικό τρόπο διεξαγωγής της συνάντησης, του συνεδρίου ή ακόμα και του γάμου τους. Διαθέτουμε ένα ολόκληρο όροφο, περίπου 480 τ.μ., για συνεδριακή χρήση που ονομάζεται HomeWORK, η δουλειά μας από το σπίτι δηλαδή, το οποίο προσφέρει 4 αίθουσες που μπορούμε να δουλέψουμε σαν να βρισκόμαστε στο σπίτι μας!
Διαθέτουμε το Playground, ένα ιδιαίτερο χώρο με παιχνίδια, δραστηριότητες, ακόμα και ένα γήπεδο μπάσκετ τα οποία προσφέρονται για team building & team bonding activities. Επίσης υπάρχει το Boardroom με μεγάλο συνεδριακό τραπέζι και μπουφέ για συναντήσεις μέχρι 12 ατόμων. Για το κομμάτι κοινωνικών εκδηλώσεων, τα πάρτι ή τους γάμους, το ΟΝΟΜΑ προτείνει το CLOUD BAR με θέα σε όλη την πόλη. Μην ξεχάσετε να βρείτε το τηλεσκόπιο μας και να εξερευνήσετε τα αστέρια στον βραδινό ουρανό!
Όσο πιο πολλά πληρώνεις, τόσο πιο πολλά κερδίζεις
Με μεγάλη μας χαρά σύντομα θα παρουσιάσουμε και το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης του Ομίλου Anatolia Hospitality. Εάν κάθε ταξίδι αποτελεί κέρδος για τον ταξιδιώτη, το baggage επιθυμούμε να γίνει η επιβράβευση αυτού του ταξιδιού, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και ολοένα και περισσότερα προνόμια. Το baggage λοιπόν θα περιλαμβάνει όλα τα brands του Ομίλου [ONOMA Hotel, Anatolia Hotel Thessaloniki, Senses Villas & Villa Petrolefko, Villa Veneziano & Anatolia Hotels (Thessaloniki & Komotini)] και θα είναι η τέλεια ευκαιρία να ταξιδέψει κανείς από την μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη. Σκεφτείτε μόνο πως μια διαμονή σας στο ONOMA Hotel μπορεί να σας επιβραβεύσει με ένα ταξίδι στη Μύκονο ή τη Λευκάδα. Αρκεί μόνο να έχετε έτοιμο το baggage σας!
Σχόλια