H Aegean καθιερώνει τη Θεσσαλονίκη στον τουριστικό χάρτη της Ευρώπης
«Η ομορφιά της πόλης, ο δυναμισμός που αποπνέει και, κυρίως, η μοναδικότητα των ανθρώπων της συνθέτουν μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη. Η καθιέρωση της Θεσσαλονίκης σε ένα κορυφαίο city break προορισμό δεν μπορεί και δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημία».
Η Διευθύντρια Marketing της Aegean κ. Μαρίνα Βάλβη συζητά με το epixeiro.gr για την προοπτική καθιέρωσης της Θεσσαλονίκης στον τουριστικό χάρτη της Ευρώπης, τις συμπράξεις για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης και τη στρατηγική προώθησης του προορισμού από την Aegean τη φετινή χρονιά.
Η Θεσσαλονίκη, City break και stop over προορισμός
«Η Θεσσαλονίκη συγκεντρώνει ένα μοναδικό μείγμα εμπειριών που μπορούν να την καθιερώσουν, τόσο ως ένα νέο city break προορισμό, όσο και ως ένα πλούσιο stop over προορισμό για κοντινές αποδράσεις. Η δυναμική της δεν μπορεί και δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημία, παρότι έχει πράγματι ανασχεθεί μέσα στον τελευταίο χρόνο. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο με την ανάπτυξη του δικτύου μας και την ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας όλο το χρόνο, αλλά και συμπράττοντας σε κάθε προσπάθεια που δημιουργεί νέους λόγους επίσκεψης στην πόλη», ανάφερε η κ. Βάλβη, εξηγώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού και τη στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξη του δικτύου της από τη βάση της Θεσσαλονίκης.
Η Aegean συμμετέχει στα σημαντικά συμβάντα της Θεσσαλονίκης
«Αισθανόμαστε και θέλουμε να είμαστε μέρος της πόλης. Για αυτό το λόγο στα περισσότερα από τα 21 χρόνια καθημερινής παρουσίας μας προσπαθούμε να στηρίζουμε και να συμμετέχουμε σε ό,τι σημαντικό συμβαίνει στην πόλη», ανέφερε μιλώντας για το τι σημαίνει η Θεσσαλονίκη για την εταιρεία.
Απαντώντας στις ερωτήσεις μας για την ιδιαίτερη φετινή χρονιά η κ. Βάλβη σημείωσε: «Βρισκόμαστε ακόμη σε μια κρίσιμη φάση της πανδημίας. Ωστόσο βλέπουμε στο μέλλον και δουλεύουμε εντατικά για τη δυναμική επιστροφή μας σε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλά εδώ και 21 χρόνια. Να ταξιδεύουμε με ασφάλεια τους επιβάτες μας, προσφέροντας πάντα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών σε όλα τα στάδια του ταξιδιού.»
Και συνέχισε αναφέροντας ότι «Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το καλοκαίρι του 2021 ένα δυναμικό πλάνο που θα διασυνδέει την πόλη απευθείας τόσο με παραδοσιακές αγορές του εξωτερικού όσο και με νέες.»
Σημαντική ώθηση ανάπτυξης το νέο αεροδρόμιο
Μιλώντας για το νέο αναβαθμισμένο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης η κ. Βάλβη τόνισε: «Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο το οποίο αναβαθμίζει την τουριστική ταυτότητα της πόλης και δημιουργεί εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης. Ένα αεροδρόμιο αντάξιο της Θεσσαλονίκης. Αυτό σε συνδυασμό με το νέο, ανανεωμένο στόλο μας και το νέο business lounge, που είναι υπό κατασκευή, προσφέρει στον ταξιδιώτη μια ολοκληρωμένη εμπειρία υψηλών προδιαγραφών».
Η μεγάλη συμμαχία
Σε ό,τι αφορά τη συστηματική συμμετοχή της εταιρείας σε κοινές πρωτοβουλίες για την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης η κ. Βάλβη αναφέρθηκε ιδιαίτερα τόσο στη συνεργασία της Aegean με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας όσο και στη συμμετοχή της στη Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας που ανακοινώθηκε πρόσφατα.
«Με βασικό γνώμονα την προώθηση της πόλης κυρίως στις αγορές εξωτερικού, υποστηρίζουμε και ενισχύουμε την προσπάθεια της σύμπραξης, ιδιαίτερα τη φετινή χρονιά που θα είναι καθοριστική για τον τουρισμό στη χώρα μας. Η ελκυστικότητα του προορισμού και η αδιαμφισβήτητη επιθυμία που υπάρχει για ταξίδι, αποτελούν τα βασικότερα κίνητρα των ταξιδιωτών που είμαι βέβαιη ότι ανυπομονούν να εξερευνήσουν τον προορισμό το συντομότερο δυνατόν», είπε η κ. Βάλβη μιλώντας για τη Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας που συμμετέχει η Aegean.
Η καθιέρωση της Θεσσαλονίκης σε ένα κορυφαίο city break προορισμό δεν μπορεί και δεν πρέπει να ανατραπεί από την πανδημία.
Υπενθυμίζεται ότι η «Σύμπραξη» αποτελεί μια πρωτοβουλία στην οποία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Νομού Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Νομού Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece συμπράττουν σε μια κρίσιμη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και συνεργάζονται για την ενίσχυση και ανάδειξη των προορισμών της Θεσσαλονίκης και ευρύτερα της Κεντρικής Μακεδονίας.
«Διαχρονικός στόχος της Aegean αποτελεί η ανάδειξη της ελληνικής φιλοξενίας και της μοναδικότητας της ελληνικής ταξιδιωτικής εμπειρίας. Γι’ αυτό και στις καμπάνιες προβολής που πραγματοποιούμε για τη Θεσσαλονίκη φροντίζουμε να αναδεικνύουμε την προσωπικότητα της πόλης. Πρόκειται άλλωστε για ένα ιδανικό τόπο να επισκεφτεί κανείς, να ζήσει και να εργαστεί», ανέφερε η κ. Βάλβη.
Κλείνοντας η κ. Βαλβη έδωσε ένα θετικό μήνυμα για το καλοκαίρι που έρχεται: «Ανυπομονούμε να ταξιδέψουμε και πάλι μαζί. Μένουμε ασφαλείς και ευχόμαστε σύντομα να φέρουμε όλους ξανά στην πόλη που αγαπάνε».
Θεσσαλονίκη 2021: Απευθείας σύνδεση με ακόμη περισσότερους ευρωπαϊκούς προορισμούς
Η Aegean έχει δημοσιοποιήσει ήδη ένα μεγάλο πρόγραμμα απευθείας πτήσεων εξωτερικού για το 2021 για την περιφέρεια και τα νησιά και με αφετηρία τον προσεχή Μάιο και Ιούνιο.
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη η εταιρεία έχει σχεδιάσει για το καλοκαίρι του 2021 ένα δυναμικό πλάνο που θα διασυνδέει την πόλη απευθείας τόσο με παραδοσιακές αγορές του εξωτερικού, όπως είναι η Γερμανία, η Ρωσία, η Κύπρος, η Γαλλία, το Ισραήλ, όσο και με νέες όπως αυτή της Ελβετίας.
Με αφετηρία το Μάιο και τον Ιούνιο και σύμφωνα πάντα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό η AEGEAN θα επιχειρεί με 4 αεροσκάφη από το νέο αναβαθμισμένο πλέον αεροδρόμιο Μακεδονία σε συνολικά 13 ευρωπαϊκούς προορισμούς, οι 3 από τους οποίους είναι νέοι (Ζυρίχη, Βερολίνο, Αμβούργο).
Ο σχεδιασμός αυτός εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν περιλαμβάνει αύξηση στις προσφερόμενες θέσεις σε σχέση με το 2019, τόσο από τις προγραμματισμένες όσο και από τις ναυλωμένες πτήσεις, ενώ παράλληλα η Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει να συνδέεται και με 13 προορισμούς εσωτερικού στη νησιωτική Ελλάδα.
Οι προοπτικές ενίσχυσης του δικτύου με προσθήκες πτήσεων
Εφόσον επιβεβαιωθούν οι θετικές προσδοκίες και εκτιμήσεις της εταιρείας, αλλά και συνολικά των φορέων του τουρισμού που βλέπουν με μεγαλύτερη αισιοδοξία τη φετινή τουριστική σαιζόν, η Aegean προγραμματίζει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το δίκτυο της Θεσσαλονίκης και να προσθέσει και πτήσεις προς τη Βαρσοβία, το Λονδίνο και τις Βρυξέλλες, για το εξωτερικό. Μάλιστα πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε και νέα απευθείας πτήση προς τα Κύθηρα. Έμπρακτη απόδειξη της δυναμικής που αναγνωρίζει η εταιρεία για την πόλη, αλλά και τον προορισμό και για το πρώτο μετα-Covid καλοκαίρι.
Σχόλια