Ενισχύστε τη δύναμη της επιχείρησής σας μέσα από την εικόνα του εαυτού σας
Η εικόνα μίας επιχείρησης είναι κάτι πολύ σημαντικό για το κοινό που θέλει να προσελκύσει. Η αξία, το όραμα, οι στόχοι, αλλά και ο τρόπος που τοποθετείται μία επιχείρηση μέσα στην αγορά επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την επιτυχία της καθώς και την μακροπρόθεσμη σχέση που θα επιτύχει με το καταναλωτικό κοινό.
Ο τρόπος που αποτυπώνεται μία επιχείρηση μέσα στο μυαλό των καταναλωτών συνδέεται με τον βαθμό εμπιστοσύνης που θα αναπτύξουν οι καταναλωτές αυτοί ως προς την επιχείρηση, αλλά και το πόσο επιθυμητά θα γίνουν στο τέλος τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρει. Ή πιο απλά για τους πελάτες μίας επιχείρησης ισχύει το ότι: «Για να σε ακολουθήσουν πρέπει και να σε αγαπήσουν».
Δεν είναι τυχαίο αυτό που αναφέρεται συχνά ότι η επιχείρηση είναι οι άνθρωποί της. Ένας πελάτης φαίνεται να δένεται συναισθηματικά πολύ πιο εύκολα όταν δεν έρχεται αντιμέτωπος με ένα παγερό όνομα επιχείρησης, αλλά με τον κόσμο που βρίσκεται πίσω από αυτό το όνομα, δηλαδή τα μέλη μίας επιχείρησης.
Αυτό μάλιστα γίνεται ακόμη πιο αισθητό σε όταν εσείς είστε το κύριο (ή ένα από τα κύρια πρόσωπα) που έχουν δημιουργήσει την επιχείρησή. Η εικόνα που έχετε δημιουργήσει γύρω από το όνομά σας, δίνει και την ανάλογη βαρύτητα και στην επιχείρηση που συνδέεται με το πρόσωπό σας.
Μην αρκείστε λοιπόν στο να προβάλετε τα δυνατά σημεία της επιχείρησης που διοικείτε. Επικεντρωθείτε και στα δικά σας δυνατά σημεία που δίνουν πνοή στα δυνατά σημεία της επιχείρησής σας. Προβάλλετε τον εαυτό σας μέσα από την επιχείρησή σας και την επιχείρησή σας μέσα από τον εαυτό σας.
Δημιουργήστε μία αμφίδρομη σχέση ανάμεσα σε εσάς και το δημιούργημά σας, η οποία θα δημιουργήσει και μία δυνατή σχέση ανάμεσα σε εσάς και την επιχείρησή σας. Οι καταναλωτές της αγοράς θα ανακαλύψουν την επιχείρηση η οποία δημιουργήθηκε από το άτομο με τα συγκεκριμένα ιδανικά, αξίες και δυνατά σημεία.
Δεν είναι τυχαίο το ότι το Διαδίκτυο έχει να διηγηθεί πολλές επιτυχημένες ιστορίες bloggers οι οποίοι ξεκίνησαν να μιλούν για τα ενδιαφέροντά τους, απέκτησαν ένα κοινό που τους εμπιστεύθηκε και στη συνέχεια τους απογείωσε, με αποτέλεσμα και πολλοί από αυτούς να παρατήσουν την καθημερινή τους δουλειά και να καταστήσουν για επάγγελμα το χόμπι τους, να μοιράζονται δηλαδή απόψεις γύρω από κάτι που αγαπάνε με τον κόσμο.
Αν ανήκετε λοιπόν στον επιχειρηματικό χώρο, αφιερώστε λίγο χρόνο για να χτίσετε και τη δική σας εικόνα και την προβολή της. Ορισμένοι τρόποι είναι:
Συνδέστε το όνομα της επιχείρησής σας με το δικό σας: Δημιουργήστε ένα προσωπικό μήνυμα στη σελίδα σας, στο ποίο θα καλωσορίζετε τους επισκέπτες της και θα αναφέρετε κάποια σημαντικά πράγματα για τον εαυτό σας.
Αποκτήστε δυνατά σημεία σχετικά με το αντικείμενό σας. Ανακαλύψτε πιστοποιήσεις, μαθήματα, σεμινάρια, ή και αξιόπιστες πηγές εντός και εκτός διαδικτύου για να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας γύρω από το αντικείμενό σας. Είναι πολύ μεγαλύτερη η ασφάλεια που θα δημιουργήσετε στο κοινό σας, όταν του είναι γνωστό ότι κάνετε τα πάντα ώστε να παραμένετε διαρκώς ενημερωμένοι και «μέσα στα πράγματα».
Παραλληλίστε τον εαυτό σας με μία επιχείρηση. Κάθε επαγγελματίας αποτελεί από μόνος του μία «ατομική επιχείρηση». Η επιτυχία, ή η αποτυχία του εξαρτάται καθαρά από το πώς θα τοποθετήσει τον εαυτό του στην αγορά και τις στρατηγικές κινήσεις που θα κάνει. Αντιμετωπίστε λοιπόν ακριβώς έτσι τον (επαγγελματικό φυσικά) εαυτό σας.
Βρείτε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία σας. Αναδείξτε τα δυνατά σας σημεία και προσπαθήστε να καταπολεμήσετε τα αδύνατά σας σημεία, ή τουλάχιστον να μην αφήσετε να σας επηρεάσουν τα σημεία αυτά που δεν μπορούν να καταπολεμηθούν. Δημιουργήστε μία δυνατή εικόνα γύρα από το όνομά σας και συνδέστε την επιχείρησή σας με αυτή την εικόνα.
Θα δείτε με τον καιρό ότι, όποια θέση έχετε μέσα σε μία επιχείρηση, η εικόνα που έχετε δημιουργήσει για εσάς θα δώσει και έναν άλλο αέρα στην ίδια την επιχείρηση, στο κοινό της αλλά, φυσικά, και στους πελάτες της.
Σχόλια