NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

​Συνεχίζοντας την εξερεύνηση των νόμων της φυσικής και το πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

​Συνεχίζοντας την εξερεύνηση των νόμων της φυσικής και το πώς επηρεάζουν τη ζωή μας
Φωτογραφία: Arigoodwoman

Όπως εξετάσαμε στα προηγούμενα άρθρα, υπάρχουν αρκετές ομοιότητες σε νόμους της φυσικής και την ανθρώπινη φύση. Αν τελικά, μελετώντας της φυσική, μάθουμε περισσότερα πράγματα για εμάς, ίσως πλησιάσουμε ή αγγίξουμε την πολυπόθητη ευτυχία και επιτυχία. Για να δούμε, λοιπόν, τι άλλο μπορούμε να μάθουμε από μερικούς ακόμα νόμους.

Οι Νόμοι της Κίνησης του Νεύτωνα

Ο πρώτος νόμος της κίνησης, γνωστός και ως η Αρχή της Αδράνειας, είναι η αντίσταση οποιουδήποτε αντικειμένου σε οποιαδήποτε αλλαγή στην κίνησή του. Ένα αντικείμενο παραμένει σε ηρεμία ή συνεχίζει να κινείται με σταθερή ταχύτητα, εκτός εάν του ασκηθεί κάποια δύναμη. Τι σημαίνει αυτό για εμάς; Όλοι έχουμε συνήθειες, κάποιες καλές και κάποιες κακές. Για παράδειγμα, οι καπνιστές γνωρίζουν ότι το κάπνισμα βλάπτει την υγεία τους, αλλά πολλές φορές δεν είναι πρόθυμοι να το διακόψουν, εκτός εάν μια μεγάλη δύναμη, όπως μια ασθένεια, τους επηρεάσει.

Ο τρίτος νόμος της κίνησης είναι από τους πιο γνωστούς νόμους της φυσικής και μας λέει ότι κάθε δράση έχει μια ίση και μία αντίθετη αντίδραση. Όποτε αλλάζει κάτι, υπάρχουν πάντα άνθρωποι που αγαπούν την αλλαγή και άνθρωποι που τη μισούν. Έτσι είναι ο κόσμος μας. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες προτιμήσεις, δεν μας αρέσουν τα ίδια πράγματα και δεν είμαστε προγραμματισμένοι να συμπαθούμε τους ίδιους ανθρώπους. Σκεφτείτε όταν κυκλοφορεί ένα καινούργιο τραγούδι, βιβλίο ή έργο. Εσείς μπορεί να το λατρέψετε, αλλά πάντα υπάρχουν και εκείνοι που θα το απορρίψουν.

Ο Νόμος του Χουκ ή Νόμος της Ελαστικότητας

Ο νόμος του Χουκ μας λέει ότι το μήκος που επεκτείνεται, συμπιέζεται ή παραμορφώνεται ένα ελατήριο είναι ανάλογο με τη δύναμη που ασκείται πάνω του. Αντίστοιχα, δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε όλους τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο. Δεν μπορούμε να είμαστε το ίδιο άτομο με φίλους, οικογένεια, συναδέλφους και ξένους. Γι' αυτό είμαστε έτοιμοι να βάλουμε τα δυνατά μας για τους ανθρώπους που έχουμε στην καρδιά μας, αλλά όχι απαραίτητα για κάποιον που βλέπουμε πρώτη φορά στη ζωή μας.

Δεν έχουν όλοι τις ίδιες προσδοκίες από εμάς και φυσικά δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες προσδοκίες από όλους. Επιπλέον, υπάρχουν άνθρωποι που είναι πιο ελαστικοί (ή αλλιώς ευέλικτοι), οι οποίοι μπορούν να δεχτούν νέες ιδέες πιο εύκολα από άλλους. Είμαστε όλοι διαφορετικοί και μερικοί άνθρωποι μπορούν να προσαρμοστούν πιο εύκολα, ανάλογα και με τη χρονική στιγμή. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να είναι έτοιμος να αγαπήσει και να αγαπηθεί, ενώ κάποιος άλλος όχι. Ή κάποιος μπορεί να είναι έτοιμος να εργαστεί υπό πίεση ενώ κάποιος άλλος όχι.

Άνωση

Η Aρχή της Άνωσης του Αρχιμήδη μας δίδαξε ότι κάθε σώμα βυθισμένο σε υγρό δέχεται άνωση ίση με το βάρος του ρευστού που εκτοπίζει. Όταν το βάρος ενός σώματος είναι μεγαλύτερο από την άνωση που δέχεται, τότε βυθίζεται, ενώ σε αντίθετη περίπτωση επιπλέει.

Εάν πιέσουμε ένα άτομο ή μια κατάσταση, αλλάζουμε την ισορροπία των δυνάμεων με αμφίρροπα αποτελέσματα. Σκεφτείτε την πολιτική ένταση σε μια χώρα. Όταν η κυβέρνηση πιέζει για μια αλλαγή, συνήθως η αντιπολίτευση αντιδρά. Στις διαπροσωπικές σχέσεις, είναι γνωστό ότι αν πιέσουμε κάποιον να κάνει κάτι που δεν του αρέσει, μπορεί να δημιουργηθούν προστριβές ή και οριστική ρήξη της σχέσης.

Ο Νόμος του Σνελ ή Νόμος της Διάθλασης

Ο Νόμος της Διάθλασης προβλέπει τον τρόπο με τον οποίο το φως θα διαθλαστεί, όταν ταξιδέψει από ένα μέσο σε ένα άλλο. Το κάθε υλικό έχει τον δικό του δείκτη διάθλασης. Το φως κινείται πιο αργά, όταν διαπερνά ένα υλικό με υψηλό δείκτη διάθλασης και πιο γρήγορα, όταν διαπερνά ένα υλικό με χαμηλό δείκτη διάθλασης.

Αντίστοιχα, αντιλαμβανόμαστε τις καταστάσεις με διαφορετικό τρόπο, ο ένας από τον άλλο. Μάλιστα κάποιες φορές αφήνουμε προκαταλήψεις να επηρεάσουν την κρίση μας, γιατί ξεχνάμε τη διαφορετικότητα στον τρόπο σκέψης και αντίληψης του καθένα. Γι' αυτό είναι σημαντικό να είμαστε καλοί ακροατές και να καταλαβαίνουμε τι μας επικοινωνούν οι άλλοι, χωρίς να παρερμηνεύουμε. Επιπλέον, πρέπει να καταλάβουμε ότι όλοι μας έχουμε τον δικό μας ρυθμό και κάποιοι χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να πάρουν μια απόφαση ή να κάνουν μια επιλογή. Άλλωστε και στην αγοραστική διαδικασία, την οποία μελετά το μάρκετινγκ, υπάρχει ο λεγόμενος χρόνος υιοθέτησης καινοτομιών και κατατάσσει το αγοραστικό κοινό σε πέντε κατηγορίες, τους καινοτόμους, τους πρώιμους υιοθετούντες, την πρώιμη πλειοψηφία, την όψιμη πλειοψηφία και τους όψιμους υιοθετούντες.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr