Οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα της Google είναι αρκετά διαδεδομένες όταν θέλουμε να πετύχουμε απευθείας πώληση (Direct sale). Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον τα e-shops που είναι πετυχημένα, με πολλές πωλήσεις και αναγνωρισιμότητα, χρησιμοποιούν απαραίτητα την προώθηση μέσω Google Ads.
Τι γίνεται όμως όταν το επάγγελμα σου είναι γιατρός, δικηγόρος, μηχανικός, υδραυλικός ή και κλειδαράς. Όταν έχεις κομμωτήριο, κέντρο αισθητικής, γυμναστήριο ή είσαι personal coach; Με απλά λόγια, όταν παρέχεις υπηρεσίες και η πώληση δεν μπορεί να είναι άμεση μέσω της ιστοσελίδας σου;
Την λύση και εδώ μπορεί να την δώσει η Google! Υπάρχουν διάφοροι τύποι καμπανιών για να επιτύχουμε είτε την αναγνωρισιμότητα μας, είτε διάφορους στόχους με βασικότερο τις μετατροπές (Conversions).
Με τον όρο «μετατροπή» εννοούμε την επιθυμητή ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης που θα επισκεφθεί την ιστοσελίδας μας μέσω των διαφημίσεων.
Οι πιο δημοφιλείς μετατροπές που επιθυμούμε όταν παρέχουμε υπηρεσίες είναι:
- η συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος,
- η τηλεφωνική κλήση για ραντεβού,
- να αφήσει στοιχεία επικοινωνίας του.
Αν το εξετάσουμε σε περισσότερο βάθος, υπάρχουν πολύ περισσότερα οφέλη με την διαφήμιση μας στην Google. Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, θα εξηγήσω 3 + 1 λόγους, γιατί η διαφήμιση με Google Ads κρίνεται επιβεβλημένη όταν παρέχουμε υπηρεσίες είτε σαν ελεύθεροι επαγγελματίες, είτε σαν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.
1. Η μαζική προσέγγιση της Google
Σήμερα η Google έχει αναβαθμιστεί πέρα από μια μάρκα σε ένα ρήμα. Πόσες φορές δεν έχουμε πει «γκουκλαρε το». Και αυτό γιατί τώρα, κάθε φορά που οι άνθρωποι έχουν μια ερώτηση που πρέπει να απαντήσουν, στο πρώτο πράγμα που ψάχνουν είναι συνήθως η Google. Η μηχανή αναζήτησης χειρίζεται πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα.
Μεταξύ αυτών είναι οι άνθρωποι που αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που μπορεί η λύση τους να βρίσκεται στις δικές μας υπηρεσίες. Ακόμα, μπορεί μέσω των αναζητήσεων τους να βρουν υπηρεσίες για τις οποίες δεν γνώριζαν προηγουμένως. Οπότε, αν μπορείτε να τους βοηθήσετε να βρουν την απάντηση, ακόμα κι αν είναι με μια διαφήμιση, είναι πιο πιθανό να σας επιλέξουν από τον ανταγωνιστή σας.
2. Πρόθεση πελάτη
Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των ατόμων που προσεγγίζετε με το Google Ads και των ατόμων που προσεγγίζετε με άλλες μορφές διαφήμισης είναι η πρόθεση τους.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα, οι άνθρωποι δεν αναζητούν λύσεις στα ζητήματα που μαστίζουν την καθημερινή τους ζωή. Βλέπουν συνήθως φωτογραφίες μωρών, φωτογραφίες διακοπών και ενημερώσεις για την οικογένεια, φίλους ή γνωστούς.
Όταν διαφημίζεστε σε κάποιον που δεν θέλει να δει διαφημίσεις ή προσπαθεί να ξεκουραστεί ή να χαλαρώσει στα social media, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τον εκνευρίσετε, για αυτό απαιτείται προσοχή με την ποσότητα και ποιότητα των διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα.
Ωστόσο, στο δίκτυο αναζήτησης της Google, διαφημίζεστε σε άτομα που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο, το φανταστικό είναι ότι η απάντηση στο ερώτημα τους ή και η λύση στο πρόβλημα τους είναι ακριβώς οι δικές σας διαφημίσεις!
3. Φέρτε οποιοδήποτε προϋπολογισμό στο τραπέζι
Κερδίζοντας ένα κλικ μπορεί να κοστίσει από μερικά σεντς έως αρκετά ευρώ σε πιο σπάνιες περιπτώσεις για την Ελλάδα. Ένα πλεονέκτημα στη χρήση των διαφημίσεων Google Ads είναι ότι μπορούμε να θέσουμε περιορισμούς στον ημερήσιο προϋπολογισμό, τις μέγιστες προσφορές και πολλά άλλα.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν θα ξοδέψετε ποτέ περισσότερα από όσα θέλετε. Και αυτό το χαρακτηριστικό γνώρισμα των διαφημίσεων μέσω της Google κάνει τόσο ελκυστικές και προσιτές τις διαφημίσεις σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματιών.
Σε παλιότερα χρόνια η διαφήμιση ήταν απαγορευτική για μικρές επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες, αφού ήταν μία αρκετά δύσκολη και δαπανηρή διαδικασία. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένας διαφημιζόμενος είχε να υπερπηδήσει και γραφειοκρατικά εμπόδια.
Στις μέρες μας, η Google μας δίνει δωρεάν την πλατφόρμα διαφημίσεων της και, όπως εξήγησα αρχικά, αφήνει την επιλογή στον κάθε επαγγελματία να ορίσει το ποσό των χρημάτων που επιθυμεί να δαπανήσει. Είναι επιλογή του διαφημιζόμενου το πότε θα ξεκινήσει τις καμπάνιες και πότε θα τις κάνει παύση, ακόμα και μπορεί να επιλέξει και συγκεκριμένα κανάλια στο YouTube να διαφημιστεί ή και σε ιστοσελίδες σχετικές με τον κλάδο δραστηριοποίησης του.
3+1. Λάβετε πιο γρήγορα αποτελέσματα από ότι με το SEO
Μπορεί να χρειαστεί χρόνια για να δείτε μια από τις δικές σας ιστοσελίδες στην πολυπόθητη πρώτη θέση για έναν όρο αναζήτησης και για συγκεκριμένες λέξεις - κλειδιά. Ορισμένες επιχειρήσεις δεν θα το δουν ποτέ.
Ωστόσο, όταν ξεκινήσετε με το Google Ads, η πιθανότητά σας να ξεπεράσετε όλα τα οργανικά αποτελέσματα σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης αυξάνεται εκθετικά και γίνεται επίσης ευκολότερη.
Όταν ξεκινήσετε να προβάλλετε διαφημίσεις, αυξάνετε τις πιθανότητες οι χρήστες σας να τις βλέπουν στα πρώτα αποτελέσματα των συναφών αναζητήσεων αφού κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση και από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Οι παραπάνω λόγοι είναι μερικοί μόνο από μία πληθώρα επιχειρημάτων που υπάρχουν σχετικά με τα πλεονεκτήματα αυτής της κατηγορίας διαφημίσεων.
Εάν σε αυτό το σημείο δεν έχετε πειστεί τότε αυτό που μένει είναι να εφαρμόσετε στην επιχείρηση ή το επάγγελμα σας - για εύλογο χρονικό διάστημα - ώστε να διαπιστώσετε οι ίδιοι, τα αποτελέσματα και την κερδοφορία που θα πετύχετε.
Κλείνοντας αυτό το άρθρο, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην φήμη που υπάρχει σχετικά με το υψηλό κόστος των διαφημίσεων Google Ads.
Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι είναι αρκετοί οι επαγγελματίες όπως και οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να στήνουν καμπάνιες οι ίδιοι οι επιχειρηματίες, υπάλληλοι που πιθανόν έχουν κάποιες γενικές γνώσεις κ.ο.κ.
Επιλέγουν τον παραπάνω δρόμο σαν πιο οικονομική λύση και για εξοικονόμηση κόστους. Το σύνηθες επίσης είναι να μην βλέπουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα και στην συνέχεια να εγκαταλείπουν.
Οι παραπάνω ενέργειες εκτός από κοστοβόρες για την επιχείρηση αλλά και για κάθε επαγγελματία, σπαταλούν επίσης ανθρώπινους πόρους και ωφέλιμο χρόνο από την εργασία. Το συμπέρασμα είναι ότι το κόστος είναι αρκετά υψηλότερο από την υποτιθέμενη εξοικονόμηση χρημάτων.
Μήπως λοιπόν είναι η ώρα να αφήσεις την διαχείριση των διαφημιστικών σου καμπανιών σε έμπειρους ειδικούς που θα χαράξουν στρατηγική και θα σε οδηγήσουν σε κερδοφορία και ανάπτυξη; Είναι δική σου η απόφαση!
Σχόλια