Ξεκίνησε το έργο «έξοδος» στη NOVA, μεταξύ άλλων και του καταξιωμένου Γρηγόρη Κατσογιάννη, Corporate Affairs & Communication Director δεδομένου ότι αλλάζει συνολικά το οργανόγραμμα. Δεν φταίνε τα στελέχη πάντως άλλαξε ο σκοπός με τους νέους τσομπάνηδες. Και έπονται και άλλες. Οι αλλαγές πάνε καραμπόλα και στις διαφημιστικές συνεργασίες. Ωσονούπω.
Η Vodafone κέρδισε για τη 5G τις εντυπώσεις στο διαφημιστικό σποτ. Η Cosmote OK, λεφτά έχουμε διαφήμιση να παίζει παντού. Τώρα για την Wind μεταξύ μας το σποτ μοιάζει και λίγο με ένα αντίστοιχο σποτ της Cosmote για το VDSL, αλλά φέρνουν τους «Αρβύλα» και θα κάνουν τη διαφορά.
Και η καμπάνια για τον εμβολιασμό στη the Newtons. Θα έσκαγε αν δεν έπαιρνε project. Τώρα για τη δημιουργικότητα άστο;
H QUOTE πήρε το PR και το creative communication για τις ανάγκες της Ελληνικό Φεστιβάλ. Ποσό: 4.875,00. Αναδουλειές, κάποτε το Φεστιβάλ έδινε πολλά ευρουλάκια.
Τελικά με το Σάκη τι γίνετε;
Τέλος από την Kaizen Gaming (Stoiximan) η Αγγελική Παπαδοπούλου. Είναι δυνατόν;
Στην πρασινοκόκκινη Bold Ogilvy το δημιουργικό της νέας καμπάνιας της Ελλάδας για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) μετά την αξιολόγηση δημιουργικών προτάσεων στο πλαίσιο έρευνας αγοράς, για την ανάθεση του έργου: «Δημιουργικός σχεδιασμός νέας διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της χώρας για το 2021».
Για την ιστορία πρόσκληση πήραν 5 διαφημιστικές εταιρίες, εκ των οποίων 2 απάντησαν ότι δεν θα συμμετέχουν και 3 κατέθεσαν προσφορές. Οι δύο είναι πολυεθνικές με μακρά και σημαντική παρουσία στην Ελλάδα, έχοντας διαχειριστεί και καμπάνιες του ΕΟΤ στο παρελθόν και η τρίτη είναι αμιγώς ελληνική.
Το παλιό στέλεχος της διαφημιστικής πιάτσας που εργάζεται τώρα στον ΕΟΤ έπαιξε το ρόλο του για την απόφαση.
Τι λέει η απόφαση: Έγινε απευθείας ανάθεση, βάσει του άρθρου 115 του Ν. 4674/2020 (ΦΕΚ 53/Α/11-03-2020), στην εταιρεία «Bold Ogilvy Ανώνυμη Εταιρεία Επικοινωνίας» με δ.τ. «Ogilvy», του ανωτέρω έργου σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. πρωτ. ΕΟΤ 10864/15-12-2020 υποβληθείσα πρότασή της. Το ακριβές χρονοδιάγραμμα, τα παραδοτέα και κάθε άλλη λεπτομέρεια σχετική με την υλοποίηση του ανωτέρω έργου θα αναφέρεται στους όρους της σχετικής σύμβασης που θα υπογραφεί. Το ποσό της σύμβασης ανέρχεται σε 75.000,00 €, πλέον ΦΠΑ 24%, και η δαπάνη θα βαρύνει τον Κ.Α.Ε. 9491.15 του ΠΔΕ 2012 ΣΕ01100000 «Διαφήμιση – Προβολή Τουριστικών Προγραμμάτων» του Π.Δ.Ε. του ΕΟΤ (CPV 79341400-0 «Υπηρεσίες Διαφημιστικής Εκστρατείας»).
Για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του ανωτέρω έργου και την παραλαβή των παραδοτέων, συγκροτήθηκε επιτροπή που αποτελείται από τους κάτωθι υπαλλήλους ΕΟΤ:
- Τζανετοπούλου Αικατερίνη, Προϊσταμένη Τμήματος Διαφήμισης Ε.Ο.Τ., ως Πρόεδρος με αναπληρώτρια την κ. Ξυλούρη Δέσποινα, Υπάλληλο Τμήματος Διαφήμισης Ε.Ο.Τ.
- Τζομεντζίδου Ζωή, Υπάλληλο Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων & Παραγωγών Ε.Ο.Τ., ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτρια την κ. Κουζούνη Αικατερίνη, Υπάλληλο Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων & Παραγωγών Ε.Ο.Τ.
- Χριστοφιλοπούλου Σταυρούλα, Υπάλληλο Τμήματος Διαφήμισης, ως τακτικό μέλος, με αναπληρώτρια την κ. Βακάλη Ιωάννα, Υπάλληλο Τμήματος Οπτικοακουστικών Μέσων & Παραγωγών Ε.Ο.Τ..
Τέλος το μεγάλο budget που δεν το ξέρουμε ακόμη, θα κάνει τον προγραμματισμό μέσων (media planning) και την αγορά του διαφημιστικού χρόνου (media buying), ο ίδιος ο ΕΟΤ.
Αναμενόμενο από τον ALPHA TV η Τατιάνα οδεύει προς την έξοδο όπως και η Ελεωνόρα αμφότερες περισσεύματα της ελληνικής τηλεόρασης που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα ούτε πρόσφεραν ποτέ. Ο λόγος το τηλεοπτικό κοινό δεν τις εμπιστεύεται. Δικαίως.
Η δύναμη των νιάτων. Σχεδόν διπλάσιος είναι ο χρόνος που κατανάλωσαν το 2020, στη Βρετανία, οι χρήστες του TikTok στην πλατφόρμα, ο οποίος από 10,8 ώρες κατά μέσο όρο κάθε μήνα, το 2019, ανήλθε σε 19,6 ώρες κάθε μήνα το 2020, σύμφωνα με την εταιρεία mobile data and analytics, App Annie. Δηλαδή η μουσική και ο χορός νίκησαν. Διάβασα πουθενά όπως καταλάβατε.
Ένα άγχος που έχουν η ΕΔΕΕ και ο ΣΔΕ για το 2% υπέρ ΕΔΟΕΑΠ. Τονίζουν ότι ορίζεται πως στο τιμολόγιο που εκδίδει το κάθε Μέσο (TV, ρ/φ, εφημερίδες, περιοδικά) θα αναγράφεται και το ποσό που αντιστοιχεί υπέρ ΕΔΟΕΑΠ, οι θεσμικοί φορείς της αγοράς επικοινωνίας ενημέρωσαν τα μέλη τους πως «η εν λόγω εισφορά έχει νομοθετηθεί ως εργοδοτική εισφορά 2% επί του κύκλου εργασιών των ΜΜΕ υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ και είναι σαφές ότι βαρύνει τα ΜΜΕ ως εργοδότες και καταβάλλεται από τα ίδια».
Case Study η Boussias Communications καθώς με επιταχυνόμενο ρυθμό συνεχίζει το 2021, να εξυπηρετεί το σκοπό της, καθώς από τα 32 συνέδρια και βραβεία, που θα πραγματοποιηθούν το πρώτο τρίμηνο τους έτους, τα 15 αφορούν νέους κλάδους και θα υλοποιηθούνγια πρώτη φορά. Ορισμένα από αυτά είναι, το R&D and Innovation in Healthcare Conference, το Upgraded Buildings Conference 2021, το Brand Safety Conference, τα Aluminium in Architecture Awards, τα Indie Awards, τα Pharmacist Choice Awards, τα Business Law Awards, τα Cloud Awards, τα Broadcasting Awards, κ.λπ. Αυτό αποδεικνύει ότι όλο και περισσότεροι κλάδοι έχουν ανάγκη τα συνέδρια και τις βραβεύσεις με στόχο να επικοινωνήσουν τη δουλειά και τα επιτεύγματά τους, να ενημερωθούν και να αναπτυχθούν. Το epixeiro.gr είναι χορηγός επικοινωνίας σε συνέδρια της Boussias.
Σχόλια