Τα everest αναδείχθηκαν «E-shop of the Year» στα e-volution Awards 2021
Τα everest απέσπασαν συνολικά 10 βραβεία σε αντίστοιχες κατηγορίες των e-volution Awards 2021, της διοργάνωσης που επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το επιχειρείν.
Μέσω αυτής της επίδοσης κατέκτησαν και ένα από τα κορυφαία βραβεία της διοργάνωσης, εκείνο του «E-shop of the Year», μια διάκριση που απονέμεται με βάση τον αριθμό και το είδος των βραβείων που συγκεντρώνει ένα e-shop σε όλες τις κατηγορίες.
Το e-shop της γνωστής αλυσίδας – το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Atcom - διακρίθηκε για τις καινοτομίες που έχει ενσωματώσει στον σχεδιασμό του, ο οποίος εναρμονίζεται με την πελατοκεντρική στρατηγική που ακολουθεί, με ιδιαίτερη έμφαση στη ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας.
Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της στρατηγικής αυτής είναι «η διαδικασία “χτισίματος” από τον πελάτη του sandwich που επιθυμεί, με ταυτόχρονη δυνατότητα προεπισκόπησης των υλικών και της τελικής σύνθεσης (Sandwich builder & Preview)».
Όπως ενημερώνει η εταιρεία «πρόκειται για μια ρεαλιστική προσομοίωση της διαδικασίας παραγγελίας η οποία μεταφέρει στον ψηφιακό κόσμο μια γνώριμη εμπειρία από το κατάστημα. Στην ίδια κατεύθυνση είναι και η λειτουργία “γρήγορης” παραγγελίας (Quick Order), μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να αναπαράγει την αγαπημένη του παραγγελία με μια μόνο κίνηση».
Επιπλέον, το e-shop των everest βραβεύτηκε για την υλοποίηση στο mobile commerce, τη συνολική αισθητική, τα γραφικά και το User interface καθώς και για τη στρατηγική επικοινωνίας με έμφαση στο Search Engine Optimization (SEO).
Η κ. Μαρία Νασιάκου, CRM & E-commerce Director δήλωσε ότι «H ανάδειξή μας σε e-shop of the year αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς. Το όραμά μας για το νέο e-shop των everest ήταν η δημιουργία ενός καινοτόμου ηλεκτρονικού καταστήματος με πελατοκεντρικό χαρακτήρα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι βασικός πυλώνας ανάπτυξης των everest μέσα από λύσεις που εκμεταλλεύονται τις νέες τεχνολογίες, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία του καταναλωτή».
Σχόλια