…και μέσα στις γιορτές 21/12 ψηφίστηκε η νέα τροπολογία για τη διαφήμιση που όλοι την περιμένανε μέσα στο 2021. Βλέπετε οι πιέσεις μεγάλες και η επιστροφή του νόμου Βενιζέλου του 1995 έκανε δυνατό come back και από το 4% φτάσαμε ξανά στο 9,9% για τις επιστροφές αναδρομικά όλο το 2020. Ήταν ένα δώρο του Πέτσα πριν φύγει για άλλο υπουργείο.
Επειδή το θέμα αφορά στην υγεία της αγοράς της επικοινωνίας είπαν να περάσουν τη σχετική τροπολογία στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας με τίτλο «Ρυθμίσεις για την προστασία της δημόσιας υγείας από τις συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού COVlD-19, την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, την επιτάχυνση της απονομής των συντάξεων, τη ρύθμιση οφειλών προς τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις».
Στις δηλώσεις του ο Πέτσας ανέφερε: Κρίθηκε σκόπιμο να εισαχθεί και να ψηφιστεί πριν το τέλος του έτους, γιατί είχε καλλιεργηθεί η προσδοκία στην αγορά ότι θα γινόταν αναμόρφωση των εκπτώσεων από το 4% στο 9,9% και έπρεπε από το υπουργείο Οικονομικών να γίνουν κάποιες νομοτεχνικές βελτιώσεις, σε σχέση με τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας και τον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος. Συνεχίζοντας είπε:
Η τροπολογία αυτή αναμορφώνει το νομικό πλαίσιο της διαφήμισης στα ΜΜΕ, αποσαφηνίζει τις συναλλακτικές σχέσεις μεταξύ διαφημιζομένων και ΜΜΕ, καθώς και διαφημιστικών επιχειρήσεων οι οποίες συναλλάσσονται με τα μέσα για λογαριασμό των διαφημιζομένων, κατόπιν έγγραφης εντολής των πελατών τους και καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για λόγους ασφάλειας δικαίου
Για τα media agency όσο και αν «φώναξαν» δεν άλλαξε η παράγραφος που ζητά τα να έχουν προσυμφωνήσει με τα μέσα τα ποσά πριν κατέβουνε σε έναν διαγωνισμό. Μεταξύ μας στην πράξη ούτε που θα εφαρμοστεί.
Αλλά τα media agencies γκρινιάσανε για την καμπάνια για τον εμβολιασμό και έτσι 29/12 την κάνανε κάποια. Σου λέει την άνοιξη το έδωσε με ΚΥΑ σε ένα από μας, γιατί μας βάζεις στη διαδικασία spec έχοντας και από 21/12 τη νέα απόφαση να έχουμε προσυμφωνήσει με τα μέσα τις τιμές. Μεταξύ μας ένα δίκιο και εδώ το έχουν. Γιορτές – όγκος δουλειάς απίστευτος και το budget πολύ υψηλό. Και έτσι η δουλειά πήγε σε αυτές που έμειναν Tempo OMD & Wavemaker σπάζοντας την σε πολλά κομμάτια.
Καίτη Γαρμπή από τη δεκαετία του 90 μουρμούρισε κάτι ψιλά στον Ρέμο και στον Αργυρό. Ανεξήγητο; Όχι. Το Mega με Ρέμο και Κορομηλά σε ένα όντως εντυπωσιακό πρόγραμμα δεν έπεισε και ο Παπαδόπουλος στο ΣΚΑΙ με Αργυρό όντως φτωχός. Το show του ALPHA έμπλεκε και τους ήρωες, που είναι δημοφιλείς, και έδεσε το γλυκό. Πάντως την περισσότερη διαφήμιση την είχε το Mega με κάτι χορηγούς ΝΑ…!
Αυτό που εβδομαδιαία εφημερίδα χτυπά αλύπητα εταιρεία επικοινωνίας εξυπηρετώντας στην ουσία ανταγωνιστική εταιρεία επικοινωνίας το λες… και τσακώνοντας σε ξένο αχυρώνα.
Πάρτι με εκδότες, δημοσιογράφους και επικοινωνιολόγους πέριξ του Ψυχικού με γερμανική essence έδινε και έπαιρνε.
To reality του ΣΚΑΙ ξεκίνησε (όντως έξυπνη κίνηση να το προβάλει άμεσα μέσα στις γιορτές) έπιασε στον ύπνο τους υπόλοιπους και χτυπά κάτι ξεγυρισμένα σαραντάρια. Βέβαια λεφτά δεν υπάρχουν, αλλά το Master Chef θα τα μαζέψει και θα τους αφήσει νηστικούς στον Άγιο Δομίνικο.
Το OPEN με τους Ράδιο Αρβύλα χτύπησε διάνα στην μπότα των 20:00 σίγουρα όπως θα μετακινηθεί αργότερα σε άλλη ώρα.
Σχόλια