Παραμονή Χριστουγέννων έσκασε ένα καλό ξωτικό με καλά νέα για τα media μαζί με τα κάλαντα για τον ερχομό του Χριστού έφερε κ 18,5 εκατ. ευρώ προέγκριση για το 2021. Είναι το budget για την καμπάνια για τον εμβολιασμό. Ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας υπέγραψε την Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου την απόφαση «από άποψη σκοπιμότητας, η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».
Η διαδικασία προβλέπει η Επιτροπή να απευθύνει πρόσκληση για χρονικό διάστημα πέντε (5) ημερών με απευθείας διαπραγμάτευσης. Όπως σημειώνεται «η πρόσκληση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση απευθύνεται σε πέντε (5) τουλάχιστον οικονομικούς φορείς εγνωσμένου κύρους σε σχέση με το αντικείμενο της υπό σύναψη σύμβασης, φυσικά πρόσωπα, νομικά πρόσωπα ή ενώσεις προσώπων».
Ως αύριο οι εταιρείες που έχουν προσκληθεί και έχουν αποφασίσει να λάβουν μέρος στο spec, να καταθέτουν τις προσφορές τους. Δύσκολο το timing αλλά το ποσό μεγάλο.
Τώρα το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.
Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:
- στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοποθέτησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
- στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο».
Η συγκροτήσασα Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 (Εθνικής Εκστρατείας), την αποτελούν ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας Παναγιώτης Πρεζεράκος, ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Υπουργείου Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας ΑΕ (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Πανταζής. Πρόεδρος της Επιτροπής είναι ο Παναγιώτης Πρεζεράκος ενώ Γραμματέας της Επιτροπής ορίστηκε η Ελένη Γκαρέτσου η οποία υπηρετεί στο Γραφείο του Υπουργού Υγείας.
Έργο της Επιτροπής είναι η υλοποίηση όλων των ενδεδειγμένων δράσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προβολής της ανάγκης εμβολιασμού του πληθυσμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, η μέριμνα για τη δημιουργία ενδεδειγμένου ενημερωτικού υλικού για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού COVID-19 και την έγκαιρη διάθεσή του σε όλους τους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, με στόχο την αποτελεσματική ενημέρωση και τη μεγιστοποίηση της συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό, η επιλογή φορέων για την υλοποίηση της Εθνικής Εκστρατείας και η παρακολούθηση της καλής εκτέλεσης των παρεχομένων υπηρεσιών.
Έργο της επιτροπής είναι και η διαδικασία του spec για την σύναψη δύο συμβάσεων που έχουν ως αντικείμενο αντιστοίχως:
- τον δημιουργικό σχεδιασμό της εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και τη διαμόρφωση των ενημερωτικών μηνυμάτων και πάσης φύσεως έντυπου, οπτικοακουστικού και ηλεκτρονικού, προωθητικού υλικού για την προβολή των μηνυμάτων της Εθνικής Εκστρατείας και
- τη διάθεση, με κάθε πρόσφορο μέσο, έντυπο, οπτικοακουστικό ή ηλεκτρονικό, των μηνυμάτων και του ενδεδειγμένου ενημερωτικού υλικού προς τον σκοπό της πληροφόρησης των πολιτών ως προς όλα τα επιμέρους ζητήματα που σχετίζονται με τον εμβολιασμό τους, τα οφέλη, τα μέτρα προστασίας, τη διαδικασία, καθώς και την ασφαλή και σύμφωνη με τον κρατικό προγραμματισμό συμμετοχή τους στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19.
Το μπέρδεμα αν πέσεις στη διαφήμιση της Generali μαζί με της Κωτσόβολου στην τηλεόραση έχουν ίδιο κόκκινο χρώμα και ίδια λογική στην post production ροή. Συμβαίνουν και ωφελείτε από αυτό το μπέρδεμα ξέρετε εσείς.
Αυτό και να δεν είναι αναμενομένη ανατροπή. Όλος ο λογαριασμός των ΕΛΠΕ μετακινήθηκε από την MSComm του Μιχάλη Στάγκου στη The Newtons της Σάββα και του Ζωντού. Καθαρά πολιτική απόφαση, έτσι είναι αυτά. Κάπως έτσι πήρε επί ΣΥΡΙΖΑ και ο Στάγκος το λογαριασμό. Η Ogilvy και στις δύο περιπτώσεις απ'έξω. Έχει το λογαριασμό της BP λιπαντικά από το δίκτυο και ως εκεί. Να το σημειώσουμε για την ιστορία όλο και τραβάει λογαριασμούς από την Ogilvy η Σάββα. Τι άλλο μένει θα δείξει.
Η κατάντια μας, την ώρα των ιστορικών στιγμών με το εμβόλιο, όλος ο κόσμος ασχολείται με τον Κοκλώνη – Βίσση και Βανδή. Αυτή την πνευματική ένδεια με ποιο εμβόλιο θα την αντιμετωπίσουμε αυτό είναι το ζητούμενο.
Ο Γιάννης Φιλιππάκης, εκδότης της Δημοκρατίας, Espresso, ΕΣΤΙΑ κ.α για 4 χρόνια θα είναι μέλος στο ΔΣ του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη, του OPEN δηλαδή. Οι συνειρμοί επιχειρηματικοί και πολιτικοί δικοί σας.
Οφείλουμε να καταθέσουμε ότι τα ραδιόφωνα στην Αττική έχουν εκπληκτικά προγράμματα εορταστικά. Αξίζει να τα ακούσουμε. Αισθάνεσαι μία ικανοποίηση την εποχή του Spotify.
H κωμική σειρά της Μυρτώς Κοντοβά, Σχεδόν Ενήλικες στο MEGA ξενικά 4/1. Πανικόβλητος ο ΑΝΤ1 ξεκινά και αυτός τις Μέλισσες την ημερομηνία αυτή παρόλο που ήταν προγραμματισμένες για αργότερα.
Σχόλια