Το βραβείο «Best Innovation in Retail Banking Greece» απέσπασε για μια ακόμη χρονιά η Εθνική Τράπεζα στο πλαίσιο του καθιερωμένου ετήσιου θεσμού βραβείων του International Banker.
Η Εθνική Τράπεζα «με τα 3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους πελάτες στα ψηφιακά της κανάλια και τους 1.7εκ ενεργούς χρήστες των υπηρεσιών της κάθε μήνα, επιβεβαιώνει τόσο την πρωταγωνιστική της θέση στην ψηφιακή τραπεζική όσο και την δέσμευση της στην επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος μετασχηματισμού της» σημειώνει η σχετική ανακοίνωση. Το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Εθνικής, «αποτελεί εδώ και δύο χρόνια την κινητήρια δύναμη της Τράπεζας και τη διασφάλιση ότι η τράπεζα θα συνεχίσει να οδηγεί τις εξελίξεις στη νέα, ψηφιακή εποχή».
Τo βραβείο Best Innovation in Retail Banking Greece που απέσπασε η Εθνική Τράπεζα «επιβεβαιώνει την δυναμική της παρουσία στην ψηφιακή επανάσταση που συντελείται στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο, καθώς και την επιτυχημένη ψηφιακή στρατηγική της, η οποία είναι απόλυτα προσανατολισμένη στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών».
Κύρια σημεία της στρατηγικής της Εθνικής είναι «η ενημέρωση και εκπαίδευση στη χρήση των ψηφιακών καναλιών, η εύκολη εγγραφή στις online υπηρεσίες της από το κινητό, η online διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών για κάθε ανάγκη, η παροχή εργαλείων και καινοτόμων υπηρεσιών που διευκολύνουν τη διαχείριση των προσωπικών οικονομικών και αναβαθμίζουν την εμπειρία εξυπηρέτησης και η δημιουργία ενός οικοσυστήματος ενεργών χρηστών για τη συν-διαμόρφωση της ψηφιακής πρότασης της Εθνικής με τους πελάτες της».
Τα International Banker Awards, είναι ένας θεσμός του ειδησεογραφικού οργανισμού που παρακολουθεί τις εξελίξεις στον παγκόσμιο τραπεζικό τομέα και κάθε χρόνο επιβραβεύει τους «κορυφαίους» τραπεζικούς οργανισμούς, οι οποίοι θέτουν νέα πρότυπα απόδοσης και διευρύνουν τα περιθώρια ανάπτυξης του χρηματοοικονομικού κλάδου.
Σχόλια