D. Cavallari, Acer: «Σημαντική εμπορική συμφωνία» και διάθεση για επενδύσεις στην Ελλάδα
Με αφορμή το φετινό next@acer, όπου είδαμε την γνωστή κατασκευάστρια από την Ταιβάν να παρουσιάζει μια σειρά νέων προϊόντων, αλλά και την πρόσφατη ανάληψη των καθηκόντων του ως Country Manager για την Acer σε Ελλάδα και Ιταλία, συζητάμε με τον Diego Cavallari για την τεχνολογική αγορά, τις επόμενες καινοτομίες και τη στρατηγική για την Ελλάδα.
Ο ίδιος, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Country Manager, επιθυμεί να «επαναπροσδιορίσει» την Acer ως Premium Brand, «αυξάνοντας την εκτίμηση και την προτίμηση» που δείχνουν οι καταναλωτές και αξιοποιώντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών».
Άλλωστε, ο κ. Cavallari τονίζει πως «η Ελλάδα είναι μια σημαντική χώρα» για την στρατηγική της Acer, όπου «θα ήθελε να επενδύσει». «Το πρώτο βήμα θα είναι να διατεθεί το brand Acer στους βασικούς retailers και να ανταποκριθεί στη ζήτηση που υπάρχει». Όπως αποκαλύπτει, έχει ήδη κλείσει μια σημαντική εμπορική συμφωνία «και θα είναι το πρώτο βήμα για τη διεύρυνση της παρουσίας της στην χώρα».
Όσον αφορά στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αναφέρει πως «έχουμε πολλά να κάνουμε, τεράστιες δυνατότητες αλλά και τεράστια εμπόδια», λαμβάνοντας υπόψιν την γραφειοκρατία και την διείσδυση του IT σε οικιακά περιβάλλοντα, που είναι «από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη». «Υπάρχουν οικογένειες χωρίς πρόσβαση σε IT προϊόντα για μάθηση, εργασία ή απλή πρόσβαση στο διαδίκτυο». Σημασία έχει και η εικόνα που παρουσιάζουν οι broadband υπηρεσίες έξω από μεγάλα αστικά κέντρα.
Για την τεχνολογική αγορά της Ελλάδας και την ζήτηση που υπάρχει, τονίζει πως «σε αυτό το πανδημικό περιβάλλον, το IT θα καθοδηγήσει σίγουρα τη ζήτηση. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι ζουν πολύ περισσότερο στα σπίτια και τα διαμερίσματα τους, οπότε και οι λευκές συσκευές και οι καταναλωτικές ηλεκτρονικές συσκευές βρίσκονται στο ίδιο trend. Οι άνθρωποι θέλουν να απολαύσουν το χρόνο που περνούν στα σημεία που βρίσκονται».
Τον ρωτάμε και για το εάν οι Έλληνες «αλλάζουν» / αναβαθμίζουν εύκολα τις συσκευές τους. «Οι άνθρωποι συνήθως αλλάζουν τον υπολογιστή τους όταν χαλάσει. Στην εποχή του VideoCall συνειδητοποιούν ότι η web camera του υπολογιστή τους είναι λιγότερο ικανή από ό, τι σε ένα κινητό δεκαετίας. Βλέπω μια επιτάχυνση προς τα laptop, με το mobility, τις οθόνες μεγάλου μεγέθους και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας ως κύριες τάσεις».
Μπορεί όμως να υπάρξει μια νέα «επανάσταση», όπως εκείνη με τα smartphones; «Δύσκολο να πούμε. Το form factor έχει παραμείνει ίδιο εδώ και καιρό, με πολύ λίγες παραλλαγές (convertible κτλ). Πιθανότατα οι αποδόσεις θα βελτιωθούν δραματικά, όσον αφορά στη μπαταρία και το βάρος. Πιστεύω, επίσης, ότι το λειτουργικό σύστημα θα βελτιωθεί, προσφέροντας πολύ εύκολη πρόσβαση σε αρχεία, προγράμματα και στη γενικότερη χρήση του».
Ο κ. Cavallari δηλώνει πως το IT παραμένει η προτεραιότητα της εταιρείας και πως, επί του παρόντος, δεν θα την δούμε να «μπαίνει» ή να επιστρέφει σε άλλες κατηγορίες, όπως τα smartphones. Παράλληλα, βλέπει «τεράστιο ενδιαφέρον» για gaming προϊόντα (Notebook, Desktop και Monitors), αλλά και για τα Chromebook, τα laptop με Chrome OS, «κυρίως για εκπαίδευση και λόγω του ότι οι άνθρωποι πρέπει να συνεργάζονται με cloud apps και έγγραφα».
Όσον αφορά στο πρόσφατο next@acer και τις συσκευές που είδαμε σε αυτό; «Τα laptop πρέπει να είναι ελαφριά, με design και επιδόσεις. Παρουσιάσαμε λεπτά, ελαφριά και ισχυρά Chromebook, νέο Concept-D για σχεδιαστές και δημιουργούς, και ένα ευρύ φάσμα φορητών υπολογιστών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις για επιδόσεις και design, όπως το Porsche Design».
Σχόλια