Website Audit - Γνωρίζετε πού υστερεί το Site σας και πώς θα ξεκλειδώσετε την απόδοση του;
Κάθε μέρα γίνονται πάνω από 5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google. Ταυτόχρονα οι χρήστες του διαδικτύου γίνονται ολοένα και πιο ενημερωμένοι και πιο απαιτητικοί.
Σύγχρονες μελέτες δείχνουν πως ο επισκέπτης σε ένα Website το αξιολογεί υποσυνείδητα σε μόλις 50ms.
Πώς μπορεί ένας επιχειρηματίας να ανταποκριθεί στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση και στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού;
Για ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan χρειάζονται γνώσεις και εμπειρία σε θέμα Branding, Strategy, τεχνικής φύσεως θέματα, PPC Ads, SEO, User Experience και CRO. Μόνο έτσι μπορεί κάποιος να ανακαλύψει τις αδυναμίες και τις ευκαιρίες που υπάρχουν για βελτίωση της Διαδικτυακής παρουσίας.
Η ομάδα ειδικών της GIM για να καλύψουν το μεγάλο κενό που υπάρχει στην αγορά, δημιούργησαν την καινοτόμα υπηρεσία WebSite Audit.
Το Website Audit είναι η επαγγελματική ανάλυση του Site/Eshop μιας επιχείρησης ώστε να γίνει αξιολόγηση της Online παρουσίας και των ενεργειών Digital Marketing.
Αφού ολοκληρωθεί αυτός ο επαγγελματικός έλεγχος οι ειδικοί της GIM εξηγούν το που υπάρχουν αδυναμίες και ποιες είναι οι ευκαιρίες που υπάρχουν για υψηλότερη απόδοση.
Το Website Audit διεξάγεται από Ειδικούς που έχουν πολυετή εμπειρία στο User Experience και το Performance Marketing.
Τι να περιμένετε
- Πλήρη ανάλυση της Online παρουσίας
- Συμβουλευτική για το πως μπορούν να διορθωθούν τα βασικά ζητήματα
- Υποστήριξη και καθοδήγηση στην υλοποίηση των αλλαγών
- Καλύτερη αξιοποίηση των πόρων
- Αυξημένη απόδοση
Η GIM είναι κάτι παραπάνω από μια ομάδα ειδικών. Είναι ένας πολύτιμος Coach στον πλευρό κάθε εταιρείας που θα ωθήσει την υλοποίηση των βελτιώσεων. Η πρώτη επικοινωνία με κάθε ενδιαφερόμενο έχει καθαρά συμβουλευτικό χαρακτήρα.
Γίνεται συζήτηση για το Site, την επιχείρησή, το ιστορικό και την απόδοση. Στη συνέχεια αν θεωρηθεί ότι το Website Audit είναι κατάλληλο και ωφέλιμο, γίνεται η αντίστοιχη οικονομική πρόταση.
Η επένδυση σε ένα Website Audit, προσδίδει αντικειμενική εικόνα για τους πραγματικούς λόγους που ένα Site δεν έχει την επιθυμητή απόδοση. Υλοποιώντας τις αλλαγές που θα προκύψουν από το Website Audit θα επιτευχθεί αύξηση της επισκεψιμότητα, αλλά και η καλύτερη εμπειρία χρήστη, το οποίο μεταφράζεται σε αυξημένες πωλήσεις και πιο πιστή πελατεία (Customer Loyalty).
Είδη Website Audits
Υπάρχουν πολλών ειδών Audits που μπορούν να γίνουν σε ένα Site. Το προτιμότερο είναι να πραγματοποιηθεί επικοινωνία με τους Ειδικούς και μετά από μια αρχική συζήτηση και ανάλυση, να σύσταση για επιλογή του κατάλληλου Audit.
- Basic Audit
- CRO Audit
- SEO Audit
Ανακαλύψτε λοιπόν ποιο είναι το κατάλληλο για σας και ξεκλειδώστε την απόδοση της επένδυσης σας, επικοινωνώντας σήμερα με τη GIM.
Σχόλια