Οι πελάτες-καταναλωτές που επιλέγουν συνεχώς την ίδια επιχείρηση για να κάνουν τις αγορές τους είναι άκρως απαραίτητοι και τεράστιας σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησης αυτής. Δεν είναι όμως πάντα εύκολο να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του πελάτη-καταναλωτή και να τον κάνεις να θέλει όλο και περισσότερα από εσένα. Ποιες είναι οι συμβουλές που πρέπει να ακολουθήσεις αν θέλεις να δεις τους πελάτες σου να επιστρέφουν συνεχώς σε εσένα;
Συμβουλή 1
Μην χάνεις την ευκαιρία να δείχνεις στους πελάτες σου γιατί χρειάζονται τις υπηρεσίες σου.
Με άλλα λόγια; Κράτησε τους όσο το δυνατόν πιο ενημερωμένους για τις κινήσεις της επιχείρησης σου, τα νέα προϊόντα και οτιδήποτε άλλο έχει να κάνει με τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Συμβουλή 2
Μετέτρεψε τις υπηρεσίες σου σε παιχνίδι.
Με απλά λόγια, οργάνωσε διαγωνισμούς, παιχνίδια κ.α. που έχουν σχέση με τα προϊόντα σου, Για παράδειγμα πρόσφερε εκπτώσεις σε αυτούς που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της επιχείρησης σου συχνά ή κάνε τους κάποια δώρα κ.α. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες σου θα νιώθουν παρακινημένοι να κάνουν περισσότερες αγορές επειδή θα νιώθουν ότι βγάζουν και αυτοί ένα κέρδος.
Συμβουλή 3
Εξέπληξε και χαροποίησε τους πελάτες σου!
Τι εννούμε; Διοργάνωσε διαγωνισμούς μέσω των κοινωνικών σου δικτύων όπου θα χαρίζεις δώρα, credits για αγορές κ.α. σε κάποιους τυχερούς πελάτες. Με τον τρόπο αυτό και θα τους ενθουσιάσεις και θα δεις τα κέρδη σου να αυξάνονται.
Συμβουλή 4
Απέκτησε προσωπική σχέση μαζί τους.
Με κάθε αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας σου στείλε στον πελάτη σου ένα ευχαριστήριο μήνυμα ή e-mail ή κάτι άλλο παρόμοιας κλίμακας. Όσο πιο προσωπικό και λιγότερο αυτοματοποιημένο είναι τόσο το καλύτερο για εσένα και την επιχείρηση σου. Αναπτύσσοντας μια πιο προσωπική σχέση μαζί τους, θα αισθανθούν ότι εκτιμάς τα χρήματα που σου αφήνουν, όπως θα έπρεπε.
Σχόλια