NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Μάρκετινγκ checklist Σεπτεμβρίου. Εσείς τι βαθμολογία βγάλατε;

Μάρκετινγκ checklist Σεπτεμβρίου. Εσείς τι βαθμολογία βγάλατε;

Ξεκινώντας ο Σεπτέμβριος και αφήνοντας πίσω τις διακοπές του καλοκαιριού μπαίνουμε στην τελική ευθεία για το κλείσιμο της χρονιάς! Είναι απαραίτητο κάθε επιχειρηματίας να κάνει έλεγχo στην επιχείρησή του, να δει πού βρίσκεται σήμερα και τι πρέπει να κάνει ώστε να κλείσει τη χρονιά καλύτερα από πέρυσι.

Χωρίς γνώση του πού βρίσκεται σήμερα η επιχείρησή σας, δεν μπορείτε να χαράξετε σωστή στρατηγική και να υλοποιήσετε τις κατάλληλες ενέργειες μάρκετινγκ ώστε να αναπτυχθείτε.

Κάντε το τεστ και δείτε τι πρέπει να κάνετε απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις και αθροίζοντας τους πόντους σας:

Πωλήσεις:

1. Τζίρος. Δείτε τον τζίρο σας μήνα μήνα. Συγκρίνετε με το 2013 σε απόλυτη αξία (8μηνος τζίρος 2014-2013) και σε ποσοστό [(8μηνος τζίρος 2014 / 8μηνος τζίρος 2013) – 1 x 100]. Είστε:

  1. Σε χαμηλότερα από το 2013 (1 πόντος)
  2. Στα ίδια επίπεδα με το 2013 (2 πόντοι)
  3. Σε υψηλότερα από το 2013 (3 πόντοι)

2. Προωθητικές Ενέργειες. Καταγράψτε τις ενέργειες που υλοποιήσατε σε επίπεδο μάρκετινγκ και υπολογίστε (αθροιστικά) πόσο ανέβασαν τον τζίρο σας α) από το 2013 την αντίστοιχη περίοδο και β) σε σχέση με τον τζίρο της μέσης εβδομάδας του 2014. Οι ενέργειες:

  1. Δεν είχαν καμία επιτυχία (1 πόντος)
  2. Ανέβασαν τον τζίρο 1-9% (2 πόντοι)
  3. Ανέβασαν τον τζίρο πάνω από 10% (3 πόντοι)

3. Πελάτες. Είναι σημαντικό να κάνετε ανάλυση των πελατών για να δείτε από πού προέρχεται ο τζίρος σας (παλιοί σε σχέση με νέους). Σε σύγκριση με το 8μηνο 2013 έχετε:

  1. Λιγότερους νέους πελάτες (1 πόντος)
  2. Ίδιο αριθμό νέων πελατών (2 πόντοι)
  3. Περισσότερους νέους πελάτες (3 πόντοι)

4. Ανταγωνιστές. Αξιολογήστε και μελετήστε τους ανταγωνιστές σας. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες δεν αφιερώνουν το χρόνο που απαιτείται για να μελετήσουν την αγορά και τους άλλους «παίχτες» σε αυτή. Σε σχέση με το 8μηνο 2013, έχετε:

  1. Περισσότερους ανταγωνιστές (1 πόντος)
  2. Ίδιο αριθμό ανταγωνιστών (2 πόντοι)
  3. Λιγότερους ανταγωνιστές (3 πόντοι)

Αν συγκεντρώσατε 1-4 πόντους
Έχετε πολύ δρόμο για να καταφέρετε να κλείσετε καλά τη χρονιά. Σε επίπεδο τζίρου αναζητήστε σε ποιους μήνες χάσετε περισσότερο έδαφος αναλύοντας τι συνέβει. Δείτε ξανά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μήπως βρείτε ευκαιρίες μέσα σε αυτά. Σχεδιάστε με προσοχή προωθητικές ενέργειες αποφεύγοντας λάθη παλιότερων προσπαθειών στοχεύοντας νέους πελάτες. Προσοχή γιατί το budget σας είναι περιορισμένο! Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την εμφάνιση περισσότερων ανταγωνιστών, τότε πρέπει να «τρέξετε» ακόμα πιο γρήγορα.

Αν συγκεντρώσατε 5-8 πόντους
Τα έχετε πάει καλά μέχρι τώρα. Για να κάνετε όμως τώρα την υπέρβαση και να κλείσετε θετικά τη χρονιά, χρειάζεται να επενδύσετε σε σωστές ενέργειες μάρκετινγκ και να αυξήσετε έξυπνα τον τζίρο χωρίς να αυξήσετε τα κόστη σας. Δείτε τις τιμές σας και αξιολογήστε τους πελάτες σας. Είστε πολύ κοντά στο να τα καταφέρετε!

Αν συγκεντρώσατε 9-12 πόντους
Τα πάτε περίφημα, μην επαναπαύεστε όμως! Σε 4 μήνες, μέχρι το κλείσιμο της χρονιάς, πολλά μπορούν να συμβούν. Συνεχίστε στον ίδιο ρυθμό και ενισχύστε τις προωθητικές ενέργειες. Το φετινό προβάδισμά σας θα σας δώσει ώθηση στην έναρξη της νέας χρονιάς. Σκεφτείτε τώρα για το μετά!

Σαφώς αυτό το τεστ αφήνει εκτός πολλούς παράγοντες για μια σωστή διάγνωση που θα οδηγήσει στο σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ, σας προσφέρει όμως τη βάση για ένα πρόγραμμα σκέψης για την αξιολόγηση της κατάστασης της επιχείρησής σας. Κάπως έτσι δουλεύουμε στο πρόγραμμα Business Round και σχεδιάζουμε την εξατομικευμένη στρατηγική που αναπτύσσει έξυπνα τις επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες! Εσείς τι βαθμολογία βγάλατε;

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr