Τριπλή βράβευση για το πρόγραμμα «LG Αθλητές του Αύριο» και για τη στήριξη της Eurohoops Academy και του camp NBA Basketball School.
Με τρία βραβεία διακρίθηκε η LG Electronics (LG) στα φετινά Sports Marketing Awards, τα επιχειρηματικά βραβεία που διοργανώθηκαν για 4η χρονιά με στόχο να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές στο αθλητικό marketing. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε ένα silver βραβείο στην κατηγορία ‘Νέα Χορηγία’ για την παροχή υποτροφιών σε νέα παιδιά και εφήβους στο camp NBA Basketball School. Επιπλέον, έλαβε δύο bronze βραβεία στις κατηγορίες «Best CSR Campaign/Activity» για το πρόγραμμα ΕΚΕ «LG Αθλητές του Αύριο» και «Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου/Σωματείου», όπου η LG ανανέωσε τη συνεργασία της με την Eurohoops Academy, προσφέροντας 20 πλήρεις υποτροφίες σε ταλαντούχους νέους.
Η LG στο πλαίσιο της πλατφόρμας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Είναι Ωραίο να Συμμετέχεις», έχει δημιουργήσει το πρόγραμμα «LG Αθλητές του Αύριο», που υλοποιείται από το 2017 και επικεντρώνεται στην ανάδειξη της νέας γενιάς αθλητών και της σημασίας του δραστήριου τρόπου ζωής. Για το συγκεκριμένο σκοπό, η LG έχει συνεργαστεί με σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις και ακαδημίες μπάσκετ τα τελευταία χρόνια όπως την Eurohoops Academy, το Giannakis Academy το NBA Basketball School Camp, το LG AegeanBall Festival και το Spetses Mini Marathon, μεταδίδοντας έτσι τη χαρά του αθλητισμού και της ομαδικότητας και αναδεικνύοντας νέα ταλέντα.
Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Senior Marketing Manager Corporate & Business Units Senior Marketing Manager, δήλωσε σχετικά: «Οι συγκεκριμένες βραβεύσεις μας χαροποιούν ιδιαίτερα και μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να στηρίζουμε σημαντικές πρωτοβουλίες που αναγάγουν τον αθλητισμό σε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των νέων παιδιών και εφήβων. Θέλουμε να έχουμε ενεργό ρόλο στα αθλητικά δρώμενα της χώρας, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στους νέους να έρθουν σε επαφή με το αγαπημένο τους άθλημα και να αναπτύξουν τις ικανότητές τους».
Σχόλια