NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Black Friday 2020: Θα δει το e-shop σου άσπρη μέρα;

Black Friday 2020: Θα δει το e-shop σου άσπρη μέρα;

Συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων χρόνων και στην Ελλάδα, θα «γιορτάσουμε» και φέτος ως καταναλωτές την Black Friday στις 27 Νοεμβρίου.

Αν εσύ που διαβάζεις αυτό το άρθρο είσαι ιδιοκτήτης e-shop και αναρωτιέσαι «και θες να σκεφτώ από τώρα τι θα κάνω στις 27 Νοεμβρίου»; θα σου έλεγα πως μάλλον άργησες ήδη (κι εγώ ίσως άργησα να γράψω αυτό το άρθρο).

Διάβασε παρακάτω τι πρέπει να σκεφτείς και να προετοιμάσεις και θα καταλάβεις γιατί πρέπει να ξεκινήσεις... χτες.

Προετοιμάσου

  1. Έχεις ελέγξει την λειτουργικότητα του e-shop σου; (καλάθι αγορών, μηχανισμοί cross selling / upselling, υπολογισμός μεταφορικών κ.α.); Το παραμικρό λάθος θα ρίξει την αξιοπιστία σου στα μάτια των επισκεπτών σου, τους οποίους έφερες με κόστος αλλά δεν θα τους ξαναδείς.
  2. Έχεις ελέγξει το bandwidth που καταναλώνει το e-shop σου; Μήπως το πακέτο φιλοξενίας που έχεις έχει φτάσει στα όριά του και θα χρειαστείς κάτι μεγαλύτερο; Ζήτησε από την εταιρεία που σου παρέχει την φιλοξενία να σου πει σε ποιο βαθμό καταναλώνεις το υπάρχον bandwidth.
  3. Έχεις ελέγξει την ασφάλεια και την ταχύτητα του e-shop σου; Αν δεν φορτώνει στα 3’’ ή τουλάχιστον στα 5’’, είναι σίγουρο πως θα χάσεις πελάτες γιατί θα φύγουν πριν καν μπουν στο e-shop.
  4. Έχεις μιλήσει με τους προμηθευτές σου για το αυξημένο στοκ προϊόντων που πρέπει να είναι έτοιμοι να σου διαθέσουν;
  5. Έχεις μιλήσει με την εταιρεία courier για την αυξημένη κίνηση και για το αν είναι προετοιμασμένοι να την αντιμετωπίσουν;

Φέρτους

  1. Θα κάνεις E-mail & Viber messaging για να απευθυνθείς στους ήδη πελάτες σου για να τους δώσεις κάτι παραπάνω από ότι θα δώσεις στους νέους επισκέπτες; Έχεις στήσει τα απαραίτητα «σενάρια» για το email marketing (το πιο γνωστό για παράδειγμα είναι το αυτόματο email σε αυτούς που ξέχασαν κάτι στο καλάθι του eshop σου) ή στέλνεις απλά ένα newsletter με προσφορές;
  2. Θα κάνεις Google & Social Media ads για να γνωστοποιήσεις τις προσφορές σου στο ευρύ κοινό; Έχεις σκεφτεί όλες τις πιθανές εκστρατείες που μπορείς να στήσεις; (Google Shopping Ads, Remarketing & Dynamic remarketing, FB dynamic product & collection ads και πολλές άλλες)
  3. Αν έχεις και φυσικό κατάστημα, θα κάνεις ενέργειες τοπικής online & offline διαφήμισης για να τους φέρεις στην πόρτα σου;
  4. Έχεις προετοιμάσει τα εικαστικά των διαφημίσεων για τις παραπάνω ενέργειες;

Πούλα

  1. Έχεις σκεφτεί τις προσφορές και τις εκπτώσεις που θα δώσεις; Τι ακριβώς θα προσφέρεις στο κοινό; Δώρα, προσφορές, μειωμένες τιμές, δωρεάν αποστολές; Όταν το αποφασίσεις θα πρέπει:
    1. να δημιουργήσεις τα αντίστοιχα banners τα οποία θα βάλεις σε μορφή slider ή pop up, με ευδιάκριτο το ότι πρόκειται για προσφορά ή έκπτωση για την Black Friday
    2. να δημιουργήσεις τις αντίστοιχες προσφορές στο διαχειριστικό του e-shop
    3. να ελέγξεις ότι ο μηχανισμός των προσφορών δουλεύει και δεν επηρεάζει ή δεν συνδυάζεται με τυχόν άλλες εκπτώσεις.
  2. Έχεις κάνει αξιολόγηση του μείγματος προϊόντων που προσφέρεις; Ποια προϊόντα θα βγάλεις σε προσφορά; Όλα; Κάποια; Μήπως είναι ευκαιρία να εμπλουτίσεις τη γκάμα προϊόντων σου με νέα, τα οποία ψάχνει το κοινό; (σχετικά βέβαια με την μέχρι τώρα γκάμα σου)
  3. Έχεις σκεφτεί πως ίσως θα πρέπει να δώσεις επιπλέον κίνητρα στους επισκέπτες του e-shop σου για να αγοράσουν από εσένα και όχι από τα εκατοντάδες άλλα e-shops που θα τους βομβαρδίσουν με διαφημίσεις την περίοδο αυτή;
  4. Έχεις προβλέψει μια τουλάχιστον έξτρα «βάρδια» για την εξυπηρέτηση των πελατών σου μέσω Viber, Messenger, email και τηλεφώνου;

Και τέλος, έχεις σετάρει enhanced e-commerce tracking στα Google Analytics για να μετρήσεις ποιο κανάλι προώθησης και διαφήμισης σου έφερε πόσες πωλήσεις (σε τζίρο και τεμάχια) και σε ποια προϊόντα;

Μετά από την παραπάνω λίστα, είσαι σίγουρος πως θέλεις να μπει ο Νοέμβριος για να ξεκινήσεις; Καλή επιτυχία.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr