NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Πως το Inbound Marketing μπορεί να δώσει μία άλλη διάσταση στο Holiday Marketing

Πως το Inbound Marketing μπορεί να δώσει μία άλλη διάσταση στο Holiday Marketing

Κάποιες εβδομάδες μόνο μακριά από την ημέρα των Χριστουγέννων κι έχουμε ήδη μπει στο κλίμα εδώ και καιρό, με τους δρόμους και τα καταστήματα να έχουν βάλει ήδη τα καλά τους. Για τους περισσότερους επιχειρηματίες άλλωστε τα Χριστούγεννα είναι μία πολλά υποσχόμενη περίοδος, οπότε έχουν και όλους τους λόγους ώστε να κάνουν κάτι παραπάνω, ώστε να ικανοποιήσουν όσους πρόκειται να τους επισκεφθούν.

Τα τελευταία χρόνια, με τους καταναλωτές να αυξάνουν όλο και περισσότερο τις αναζητήσεις τους μέσω διαδικτύου πριν καταλήξουν σε κάποια αγοραστική απόφαση, οι επιχειρήσεις συνηθίζουν να βάζουν τα δυνατά τους και στον στολισμό του διαδικτυακού τους χώρου και όχι μόνο του φυσικού.

Οι κυριότερες προσπάθειες που συναντάμε τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου για προσέλκυση κόσμου κατά την εορταστική περίοδο είναι:

  • Εορταστική Διακόσμηση.
  • Προσφορές στα προϊόντα.
  • Δωρεάν μεταφορικά.
  • Διαγωνισμοί.

Μέθοδοι που είναι δοκιμασμένοι εδώ και χρόνια και με επιτυχημένα αποτελέσματα, ενώ μπορούν μάλιστα να εφαρμοσθούν τόσο εντός όσο και εκτός διαδικτύου.

Είναι όμως φυσικό, ειδικά σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική περίοδο, όπως αυτή που διανύουμε, να έχουμε σοβαρούς λόγους και να προσπαθήσουμε να διαφοροποιηθούμε. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει υλοποιήσουμε, αν μέσα σε όλες τις προσπάθειες που κάνουμε αυτές τις γιορτές, εφαρμόσουμε και την τεχνική του Inbound Marketing με τους ακόλουθους τρόπους:

Προσπαθήστε να αφουγκραστείτε τις ανάγκες αυτών που θα σας επισκεφθούν κατά την εορταστική περίοδο.

Αν αναλογισθούμε καλά, η περίοδος των εορτών χαρακτηρίζεται από αγορές που κάνουν οι καταναλωτές κατά κύριο λόγο όχι για τους ίδιους, αλλά και τους δικούς τους ανθρώπους. Σκεφτείτε λοιπόν, τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν μέσα από αυτή την κατάσταση (φέρτε σαν παράδειγμα την τελευταία φορά που χρειάστηκε να αγοράσετε κάποιο δώρο για έναν φίλο και πολλαπλασιάστε το επί 5, τουλάχιστον).

Προσεγγίστε λοιπόν τους πελάτες σας με αυτόν τον τρόπο και προσπαθήστε να τους βοηθήσετε στην επιλογή δώρων, ώστε να τους λύσετε εσείς τα χέρια. Σίγουρα είναι κάτι που δε θα το συναντήσουν συχνά και θα το εκτιμήσουν.

Εκμεταλλευθείτε την εορταστική περίοδο για να δημιουργήσετε επαφή και επικοινωνία με τον κόσμο και όχι απλά για αύξηση των πωλήσεων.

Αυτό το χρονικό διάστημα το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχετε μεγαλύτερη προσέλευση στον χώρο σας (διαδικτυακό ή φυσικό). Μη μείνετε μόνο στον τελικό τζίρο που θα καταφέρετε, είναι κρίμα να αρκεστείτε μόνο εκεί. Προσκαλέστε όσους πελάτες σας επισκεφθούν να συμπληρώσουν κάποια φόρμα επικοινωνίας, ή να σας δώσουν με κάποιον τρόπο ένα μέσο ώστε να μπορέσετε να τους προσεγγίσετε για κάτι που φυσικά τους ενδιαφέρει.

Μέσα από αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να επικοινωνήσετε με κόσμο που πολύ πιθανόν να μη σας έβρισκε ποτέ ξανά.

Όσες προσπάθειες κι αν καταβάλλετε βέβαια αυτήν την περίοδο, να θυμάστε πάντα τη βασική αρχή του Inbound Marketing: Οφείλουμε πάντα να εξηγούμε σε έναν επισκέπτη μας τον λόγο που τον προσεγγίζουμε και μόνο για κάτι που μας έχει δηλώσει ότι του είναι χρήσιμο. Έχουμε κάθε δικαίωμα να του δώσουμε αρκετά ισχυρά κίνητρα ώστε να έρθει σε εμάς, αλλά κανένα δικαίωμα να τον κυνηγάμε και να τον ενοχλούμε.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr