NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Η ιστορία της τέλειας εικόνας

Η ιστορία της τέλειας εικόνας

Η ιστορία της τέλειας εικόνας και το μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων.

Γεγονός

Πρόσφατα παρακολούθησα μια συναυλία τζαζ σε ένα καταπληκτικό ιστορικό ανακαινισμένο κτήριο (Κ.Α.Μ.) που χρησιμοποιείται για εκδηλώσεις στο Ενετικό λιμάνι των Χανίων. Η αίθουσα που έγινε η συναυλία βρισκόταν στον δεύτερο όροφο όπου συνήθως γίνονται συνέδρια, παραταύτα δεν είχε γεμίσει. Εμείς φθάσαμε αργά και ανεβήκαμε στο τελευταίο όροφο του κτηρίου. Μπαίνουμε μέσα και συνειδητοποιούμε ότι ήμασταν στον εξώστη, που ήταν άδειος. Αποφασίσαμε όμως να καθίσουμε. Βλέπαμε την αίθουσα από επάνω. Το σκηνικό λιτό. Οι τρεις μουσικοί με τα όργανά τους σχημάτιζαν ισόπλευρο τρίγωνο και δυο προβολείς τους φώτιζαν. Ακριβώς από πίσω τους υπήρχαν ένα μεγάλο παράθυρο που επέτρεπε τη θέα στο ενετικό λιμάνι και σε ένα ψαροκάϊκο που είχε αράξει. Μία λάμπα και οι αστραπές έδιναν φως στην εικόνα. Ουσιαστικά αυτό που βλέπαμε ήταν ένα ζωντανό σκηνικό που το συνόδευε μια ζωντανή μουσική απόλυτα εναρμονισμένη. Ένας ζωντανός πίνακας. Η τέλεια εικόνα.

Τι συνέβη

Ο Δήμος αποφάσισε να οργανώσει μία συναυλία με αφορμή την Ευρωπαϊκή ημέρα μουσικής. Ο χώρος παραχωρήθηκε και απλά εκκενώθηκε για να τοποθετηθούν οι μουσικοί και τα όργανα, οι μουσικοί έπαιζαν την υπέροχη μουσική τους, ο ψαράς άραξε την βάρκα του όπως έκανε κάθε μέρα, και ο ουρανός ήταν βροχερός και άστραφτε. Σκέφτηκα ότι αυτός που σκηνοθέτησε την βραδιά έκανε καταπληκτική δουλειά. Στο τέλος της συναυλίας κατέβηκα στον χώρο όπου το ακροατήριο παρακολούθησε την συναυλία. Εκεί διαπίστωσα κάτι απογοητευτικό. Το κοινό δεν έβλεπε τίποτε από τον ζωντανό πίνακα ζωγραφικής που απολάμβανα με την παρέα μου κατά τη διάρκεια της συναυλίας. Αυτό που έβλεπα δεν ήταν και τόσο προγραμματισμένο. Συνεπώς, κανείς δεν ήταν συνειδητό κομμάτι της τέλειας εικόνας...

Μετάφραση

Μέσα από αυτήν την εμπειρία μου συνειδητοποίησα την πραγματικότητα με τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα. Έχουμε ένα μοναδικό κλίμα και φυσική ομορφιά, οι παραγωγοί μας κάνουν καταπληκτική δουλειά στο χωράφι, τα προϊόντα μας είναι ποιοτικά, έχουμε μια καταπληκτική ιστορία και αξιοζήλευτο τουρισμό. Ο καθένας από αυτούς του κρίκους της αλυσίδας δραστηριοποιείται αυτοτελώς. Η αποστολή του παραγωγού τελειώνει με την παραγωγή του προϊόντος. Ο τουρισμός λειτουργεί ανεξάρτητα. Τα αγροδιατροφικά προϊόντα αντιμετωπίζονται ως τροφή και όχι σαν εμπορικά προϊόντα κουλτούρας με προστιθέμενη αξία. Μόνο εάν κάποιος καταναλωτής δει, κατά τύχη, ολοκληρωμένη την εικόνα θα μπορέσει να εκτιμήσει την πραγματική αξία των προϊόντων μας. Αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε με το fooditerranean project είναι να βρούμε όλους τους συντελεστές τις "τέλειας εικόνας" να τους κάνουμε να δουλέψουν σαν μία ομάδα και να προσκαλέσουμε τους κατάλληλους καταναλωτές στη σωστή θέση ώστε να δούνε την "τέλεια εικόνα" των προϊόντων μας. Όλα αυτά όμως πρέπει να γίνουν συντονισμένα και οργανωμένα με τη συνειδητή συμμετοχή όλων των κρίκων της αλυσίδας.

Με αυτόν τον τρόπο ο καταναλωτής δεν θα ανακαλύψει τυχαία την ιδιαιτερότητα των προϊόντων μας αλλά θα τον οδηγήσουμε στη σωστή θέση για να την αναγνωρίσει ο ίδιος.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr