NEWSFLASH...
The Unkeeper
ανάγνωση

The Unkeeper: Τα αντανακλαστικά

The Unkeeper: Τα αντανακλαστικά

Γρήγορα αντανακλαστικά είχε η Ιωάννα Παπαδοπούλου της εταιρείας Παπαδοπούλου στην καταγγελία της ΕΔΟΚ (Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος) και κατέβασε αμέσως τη διαφήμιση των Cream Crackers με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Καπουτζίδη που σε ένα σποτ μείωνε το αρνί. Εμείς θα την κατεβάζαμε και για το ύφος και την υπεροψία του Καπουτζίδη και γενικώς για το ύφος των σποτ και της Socialab.

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας σε ανακοίνωσή του τονίζει πως για να επικοινωνηθούν λόγω Covid-19 τα πιθανά οφέλη στην υγεία από τρόφιμα, ποτά και συμπληρώματα διατροφής, ισχύουν συγκεκριμένοι κανόνες δεοντολογίας και με βάση αυτούς συστήνει να δίνεται μεγάλη προσοχή όταν γίνεται αναφορά σε οφέλη για το ανοσοποιητικό σύστημα. Με καθυστέρηση 6 μηνών παρακαλώ. Σε καλό δρόμο είναι με τέτοια αντανακλαστικά!

Σε συνένωση δυνάμεων προχώρησε η Palladian Communication Specialists με τη Yes. Positive Communication. Το ΔΤ στάλθηκε και από τις δύο της συνένωσης. Πάντως τα γραφεία της YES στο Μαρούσι ήταν χωρίς φως που σημαίνει ότι μετακομίσανε στη Σκουφά. Τι προίκα είχε η YES να μας την πείτε και μας.

Για την ιστορία ο κουνιάδος, έγκυρος δημοσιογράφος και αξιοπρεπής εκδότης συνεργάζεται με τον Λιμπέρη στα συνέδρια που διοργανώνει και σίγουρα το πολυετή προξενιό από εκεί ήρθε. Ποιος από τους δυο ωφελείτε θα δείξει καθώς η YES το ΝΔ το έχει και ο Λιμπέρης το τραπεζικό. Θα δείξει.

Συγχαρητήρια στη V+O, για τα δύο βραβεία που πήρε στα IPRA Awards, το ένα για την COSMOTE και το άλλο για την εκδήλωση που διοργάνωσε για τη φωταγώγηση του Παρθενώνα.

Μία χρήσιμη είδηση. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των τριών πρώτων κύκλων, που υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου Quality Training Label (QTL επιπέδου Advanced) της «ACTA, Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης», το Διοικητικό Συμβούλιο της Ενώσεως ανακοινώνει την έναρξη ενός ακόμη κύκλου εργαστηρίων για τα Νέα Μέσα, με επιστημονική υπεύθυνη τη δημοσιογράφο Σόνια Χαϊμαντά. Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 32 ωρών, με συνεδρίες που θα πραγματοποιούνται από απόσταση μέσω προγράμματος ΖΟΟΜ BUSINESS. Δήλωση συμμετοχής εδώ: seminaria@esiea.gr έως και τη Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου, στις 15:00.

Τεχνολογικός κολοσσός πραγματοποιεί digital event, το οποίο χαρακτηρίζει «live broadcast», στην Ελλάδα. Και ενώ βλέπουμε σκετσάκια (που είναι αναμενόμενο να είναι μαγνητοσκοπημένα) και παρουσιάσεις/ομιλίες (που κατά πάσα πιθανότητα είναι μαγνητοσκοπημένες), το ίδιο το Q&A στο τέλος - για το οποίο μας προετοιμάζουν οι ομιλητές καθ' όλη τη διάρκεια του event - δείχνει μαγνητοσκοπημένο, με προκάτ ερωτήσεις, και την εταιρεία να αναφέρει πως οι απαντήσεις στις πραγματικές ερωτήσεις (που έγιναν μέσω του σχετικού πλαισίου) θα δοθούν γραπτώς την επόμενη μέρα (εμείς δεν τις βρίσκουμε). Όχι και ότι καλύτερο, για μια εταιρεία που θέλει να δείξει τη δύναμη της τεχνολογίας. Ποια είναι; Κάνει κρα!

Από σήμερα ξεκινά το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ, για την τηλεοπτική σεζόν 2020-2021, αρκετά πλούσιο θα λέγαμε, αλλά η είδηση είναι οι σειρές μυθοπλασίας: Χαιρέτα μου τον Πλάτανο, Τα καλύτερά μας χρόνια και Η τούρτα της μαμάς. Στο μεταξύ ο δημοσιογράφος Λασκαράτος δεν έχει αφήσει ζώνη και μέρα να μην εμφανιστεί. Χαράς το κουράγιο του. Επίσης, το πρωινό δίδυμο – Κοταρίδης Πιταράς - εξελίσσεται πάρα πολύ δυνατά και μας αρέσει.

Ο Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό για τις θέσεις του ενίσχυσης του περιφερειακού Τύπου. Η προσδοκία αυτή είναι απότοκη της συνάντησης του προέδρου του δ.σ., Γ. Κατσαΐτη με τον γ.γ. στον Πρωθυπουργό, Γρηγόρη Δημητριάδη. Μακάρι να βοηθηθούν το έχουν ανάγκη και κυρίως η δημοκρατία μας.

Από την άλλη η Περιφερειακή Τηλεόραση εκπέμπει S.O.S. με τέσσερα αιτήματα - όροι για την επιβίωση της. Μεταξύ άλλων να άμεσα να καταργηθεί ο Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης 5% επί των προβαλλομένων διαφημίσεων, που ενώ έχει ασήμαντη δημοσιονομική επίπτωση, επιβαρύνει υπέρμετρα τη διαφημιστική δαπάνη της μικρής τοπικής επιχείρησης.

Επίσης πρέπει να καταργηθούν άμεσα όλοι οι υπέρ τρίτων φόροι που επιβλήθηκαν προ 10 και 20 ετών σε εντελώς διαφορετικές οικονομικές συνθήκες όπως ο φόρος 1,5% επί των ετήσιων διαφημιστικών εσόδων για την ενίσχυση του κινηματογράφου, ο φόρος 0,3% επί των ακαθάριστων ετήσιων εσόδων υπέρ του Κέντρου Εκπαιδεύσεως και Αποκαταστάσεως Τυφλών και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών και το Ειδικό τέλος 0,02% επί των διαφημίσεων υπέρ μιας κάποιας αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας!

Είναι απολύτως αναγκαία η παράταση μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους της δυνατότητας καταβολής του μειωμένου κατά 50% ενοικίου στην DIGEA (ενοικίου ήδη εξαιρετικά και αδικαιολόγητα υψηλού).

Τέλος, τη συμμετοχή της Περιφερειακής Τηλεόρασης στις διαφημιστικές εκστρατείες του δημοσίου.

Ένας άνοστος «μαϊντανός» κατά την άποψή μας είναι ο Γιώργος Λεβέντης που έφυγε από το OPEN και πήγε ξανά μανά στον ΑΝΤ1 όπου θα γίνει λέει Διευθυντής marketing σε όλο τον όμιλο του Κυριακού. Πως επιβιώνει κανείς δεν ξέρει.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr