Η χρήση του VIDEO είναι καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας για τις επιχειρήσεις
Το e-mail είναι η πιο διαδεδομένη μορφή επικοινωνίας σήμερα αφου όλοι μας σε καθημερινή βάση αποστέλλουμε και λαμβάνουμε αρκετά e-mails. Η επιλογή της αποστολής μέσω e-mail καθιστά μη αποτελεσματικό μέσο αποστολή του κατάλληλου μηνύματος και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανταλλαγή πολλαπλών email μέχρι την πλήρη κατανόηση του μηνύματος. Η λύση στα παραπάνω προβλήματα μπορεί να δοθεί με τη χρήση ενός εναλλακτικού τρόπου «τη χρήση του βίντεο».
Από το 2012 το βίντεο θα χρησιμοποιηθεί ως ένα δυνατό και καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας ανάμεσα σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, λόγω της δυνατότητας που δίνει στην αποστολή του μηνύματος συνδυάζοντας λέξεις, εικόνα και ήχο.
Οι επιχειρήσεις αναζητούν συνεχώς καινούργιους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες τους ενώ παράλληλα μέσω της κατάλληλης επικοινωνίας προσελκύουν νέους πελάτες.
Το ποσοστό των επιχειρήσεων που έχουν μεταφέρει μερικώς ή ολοκληρωτικά τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο εμφανίζει μια συνεχή αυξητική τάση.
Ως αποτέλεσμα η τάση αυτή έχει αλλάξει και τον τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, η οποία περιλαμβάνει τη χρήση των social media, blog, forum, seo, και άλλα.
Οι περισσότεροι κατανοούν την χρήση του βίντεο και την σημασία του αλλά δεν έχουν τις γνώσεις για την δημιουργία του.
Για να μεταφέρει το μήνυμα για το οποίο φτιάχτηκε το βίντεο, πρέπει να διαθέτει περιεχόμενο, δίκτυο διανομής αλλά και τα κατάλληλα κανάλια για την προώθηση του.
Περιεχόμενο
Το βιντεο σας μπορεί να περιέχει μία εταιρική παρουσίαση, το νέο σας προιόν, μια εταιρική εκδήλωση, κ.α.
Ένα βίντεο που αφορά εταιρική παρουσίαση ως περιεχόμενο μπορεί να έχει το εταιρικό προφίλ, τις υπηρεσίες, ανθρώπινο δυναμικό, πελάτες, το όραμα της εταιρίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.α. Η δύναμη του βίντεο είναι ο συνδυασμός εικόνας και ήχου ως εκ τούτου δεν μπορούμε να τα παραλείψουμε.
Η σωστή παρουσίαση επιχείρησης μέσω βίντεο προϋποθέτει την εισχώρηση όλων εκείνων των πληροφοριών που κάνουν μία επιχείρηση να παρουσιάσει ακριβώς ποια είναι και τι ακριβώς κάνει. Παράλληλα το βίντεο ως καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας δίνει την ευκαιρία για να συνδεθούν συναισθηματικά οι πελάτες με την επιχείρηση.
Οι λέξεις πρέπει να είναι λίγες και αντιπροσωπευτικές, οι εικόνες δυνατές και να εμπνέουν, ο ήχος καθαρός και κατάλληλος. Οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες θα σας βοηθήσουν σχετικά με το σενάριο ώστε να δημιουργηθεί ένα βίντεο υψηλών προδιαγραφών ώστε να αποφευχθεί η προχειρότητα.
Διανομή
Μόλις ολοκληρωθεί το βίντεο σας, θα πρέπει να το αναρτήσετε.
Η εποχή του internet στην οποία ζούμε μας δίνει το πλεονέκτημα της προσφοράς πολλών σελίδων διανομής ώστε να ανεβάσετε βιντεο σας. Χαρακτηριστικά αναφέρονται: YOUTUBE, VIMEO, VIDDLER, REVVER, BLIP.TV, TUBEMOGUL
Κάνοντας χρήση όλων αυτών των σελίδων κοινής χρήσης μεγιστοποιείτε την δυνατότητα αναγνωσιμότητας της επιχείρησης σας.
Προώθηση
Έχοντας ήδη αναρτήσει στα παραπάνω κανάλια διανομής το βίντεο, θα πρέπει να το διαφημίσετε σε όσους περισσότερους δυνητικούς ή ήδη υπάρχοντες πελάτες.
Τα social media (twitter, facebook, linkedin), θα παίξουν τον κυριότερο ρόλο, όμως δεν είναι οι μόνες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν υπάρχουν αρκετές άλλες ανάλογα το κλάδο της επιχείρησης.
Τέλος, μπορείτε να εντάξετε το link από το βίντεο σας στην υπογραφή του e-mail σας, κάνοντας έτσι την προώθηση του βίντεο σας καθημερινή υπόθεση.
Σχόλια