Σε ποιο έντυπο το φυσάνε και δεν κρυώνουν το χουνέρι που πάθανε. Δημοσίευσαν φωτογραφίες χωρίς την προηγούμενη έγκριση τόσο εργαζόμενου όσο και ενός τυχαίου από την Αθήνα που είδε το πρόσωπό του να φιγουράρει σε μεγάλο ρεπορτάζ. Για την ιστορία το περιοδικό πήρε τη φωτογραφία από ελληνικό πρακτορείο φωτορεπορτάζ. Δυστυχώς στο τυπωμένο μέσο δεν «χωρούν» διορθώσεις! Υπάρχουν άλλες λύσεις.
Πολύ έξυπνη κίνηση της VODAFONE να δώσει δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για 7 ημέρες λόγω του προβλήματος του κοψίματος οπτικών ινών στο εξωτερικό. Στην εταιρεία καταλογίζονται βέβαια οι αστοχίες στην πρόσφατη παρουσίαση σε εμπορικό κέντρο και οι αποχωρήσεις στελεχών.
Από την απέναντι πλευρά πολύ έξυπνη κίνηση της Cosmote που λόγω της προσωρινής αναστολής του τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης, ποσοστό 10% επί του συνολικού λογαριασμού, αφαίρεσε από το τελικό ποσό τη μηνιαίας συνδρομής στο Full Pack.
Δεύτερη ήρθε βέβαια η Cosmote για το επιστημονικό ντοκιμαντέρ «Το αίνιγμα της Κέρου», που πρώτη η ΕΡΤ παρουσίασε με την Αντριάνα Παρασκευοπούλου και είναι διαθέσιμο και από το ERTFlix. Στην Cosmote κάνει σήμερα Δευτέρα 5 Οκτωβρίου πρεμιέρα το ντοκιμαντέρ «Κέρος: Το μυστήριο των σπασμένων ειδωλίων», συμπαραγωγής Cosmote TV – National Geographic.
Τελικά γεράκι ή αετός είναι το πουλί;
Μεταξύ μας τώρα από τα σήριαλ της νέας σαιζόν κανένα δεν έκανε τη διαφορά. Mega και πάλι Mega με μια μικρή παρένθεση του ALPHA τα προηγούμενα χρόνια με ΣΟΙ & Μουρμούρα. Αναμένουμε τα νέα σήριαλ της ΕΡΤ που μάλλον θα κάνουν τη διαφορά και χωρίς το άγχος της τηλεθέασης. Το mega να ξυπνήσει! και αυτό το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρόγραμμα φαντάζει πολύ αστείο. Έχει μία πλούσια «αποθήκη» σειρών που επιτέλους δείχνουν τι εστί καλή σειρά.
Αλλά ζούμε στην εποχή των reality που ο μόνος που δεν μπήκε σε αυτήν την λούμπα είναι ο ANT1. Στην ουσία πολλοί οι σταθμοί αλλά τα budget στενά και όλοι αναστενάζουν. Όχι τίποτα άλλο αλλά θα δικαιωθεί και η Φλωρεντία που έλεγε για 4!
Από τη Διαύγεια πια μάθαμε ότι δόθηκε στο Star πρόστιμο από το ΕΣΡ για το GNTM λόγω ειρωνικού και περιφρονητικού σχολιασμού και εξόχως προσβλητικής εκφοράς λόγου τόσο από τους κριτές στις διαγωνιζόμενες όσο και από τις διαγωνιζόμενες που προβλήθηκε στα τέλη του 2019. Δίκαιο. Αλλά είναι η μόνη εκπομπή; Η ιστορία των προστίμων του ΕΣΡ που δεν καταβάλλονται ποτέ, γνωστή, λόγω των γνωστών διαδικασιών.
Συγνώμη αλλά την outdoor καμπάνια των MacDonald’s την έχετε δει; Το νεαρό ζευγάρι που κράτα ένα ποτήρι (όχι ανακυκλώσιμο) δείχνει να τα έχει πιει!
Αυτό με τις δύο διευθύντριες στην WEBER μου φέρνει στην εικόνα τον Μιχόπουλο στη θέση του Σολομώντα ή του Παργινού. Αστεία πράγματα και τα δημοσιοποιούν. Μας θυμίζει άλλο μαγαζί που σε αντίστοιχη περίπτωση φεύγανε τασάκια.
Go to Hell. Αυτή έκφραση ακούστηκε σε συνάντηση μεγάλου διαφημιζόμενου από τη μία πλευρά και από την άλλη AD agency, PR agency & media agency. Η συνέχεια γνωστή.
Σχόλια