8 Ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις του Facebook που θα απασχολήσουν τους Marketers
Το Facebook τελευταία μας έχει συνηθίσει σε συχνές αλλαγές, ειδικά στα businesses manager accounts! Ας δούμε μαζί μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες - σημαντικές ανακοινώσεις, που θα απασχολήσουν πολύ τους ειδικούς του Digital Marketing, και ειδικά τους Social Media Managers.
1. Messenger Βots
Πλέον οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν την πλατφόρμα ώστε να δημιουργήσουν αυτόματα bots για άμεση, εύκολη και λιγότερο δαπανηρή εξυπηρέτηση του κοινού.
2. Instant Articles
Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για το Facebook και δυνητικά ένα μεγάλο πλήγμα στο Google Display Network. Τα πρώτα στατιστικά λένε πως τα instant articles παίρνουν 20% περισσότερα clicks, μοιράζονται 30% περισσότερο, και οι χρήστες είναι 70% λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν το άρθρο πριν το διαβάσουν.
3. Virtual Reality
Το Facebook παρουσίασε στο F8 την τεχνολογία που ονομάζει “Social VR” και που στο μέλλον θα επιτρέπει σε χρήστες να συναντιούνται σε ψηφιακούς VR χώρους, ένα πραγματικό “game changer” που θα “εκμηδενίσει” την φυσική απόσταση μεταξύ των χρηστών. Εκτός των άλλων, παρουσιάστηκε και η εντυπωσιακή και πανάκριβη 360 camera που χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία VR video.
4. Live Video API
To live video είναι το next big thing στο digital και το Facebook. Γι αυτό και θα δίνει τη δυνατότητα πλέον σε όλους να κάνουν live broadcast, είτε από κινητό, είτε και από desktop. Τα brands και οι publishers μπορούν να αγκαλιάσουν αυτή τη νέα δυνατότητα και να την χρησιμοποιήσουν δημιουργικά για τις προωθητικές ενέργειές τους και για την μετάδοση ειδήσεων.
5. Video Discovery
Όταν ακούς “online video” το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι το Youtube, και δικαίως, καθώς είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς του online video content. Το Facebook κάνει μια πολύ ουσιαστική κίνηση για να χτυπήσει το “κατεστημένο” λανσάροντας το Videο Discovery Hub. Αυτό, λοιπόν, είναι η πλατφόρμα του Facebook για αναζήτηση βίντεο και σου δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις τα πιο δημοφιλή βίντεο, live ή και όχι.
6. Profile Expression Kit
Αυτό υπάρχει ήδη από το 2015 σε closed beta αλλά περιμένουμε στους προσεχείς μήνες να ανοίξει σε όλο το Facebook. Όταν γίνει αυτό θα μπορούν όλα τα profile αλλά και τα pages να ανεβάζουν κινούμενες εικόνες σαν profile pic. Τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν πολύ δημιουργικά αυτή τη δυνατότητα και να ξεχωρίσουν.
7. Save button
Τo Facebook θα σου επιτρέπει, από όλες τις συσκευές, με ένα κλικ, να κάνεις μία ανάρτηση “save for later” . Επιπλέον θα υπάρχει και η δυνατότητα στους publishers να κάνουν embed σε web pages ένα κουμπί “Save to Facebook”, το οποίο θα επιτρέπει σε χρήστες να σώζουν άρθρα στο Facebook χωρίς να το έχουν ανοιχτό. Όλες οι “Saved” αναρτήσεις/σελίδες θα είναι συγκεντρωμένες σε ένα tab στο προφίλ τους.
8. Cross posted Videos
Πολλά brands μπορεί να έχουν πάνω από μία σελίδες κάτω από τον Business Manager account τους για να προσεγγίσουν διαφορετικά κοινά. Μπορεί να θέλουν λοιπόν να αναρτήσουν κάποιο βίντεο σε όλες τους τις σελίδες. Μέχρι τώρα έπρεπε να ανέβουν ξεχωριστά στην κάθε σελίδα. Πλέον το βίντεο ανεβαίνει μία φορά και από εκεί και πέρα μπορεί ο Business Manager να παραχωρήσει δικαιώματα χρήσης στις σελίδες που διαχειρίζεται.
Σχόλια