NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Τα νέα TLDs θα επηρεάσουν το SEO;

Τα νέα TLDs θα επηρεάσουν το SEO;

Από το 2014 έχει ξεκινήσει μια διαδικασία δημιουργίας νέων TLDs τα οποία αναμένεται να επηρεάσουν το Search Engine Optimization αλλά και το digital marketing γενικότερα. Ας δούμε όμως τι είναι αυτά τα TLDs.

Είναι τα αρχικά των λέξεων Top Level Domains και αφορούν στο τμήμα εκείνο του domain name που βρίσκεται αμέσως μετά την τελευταία τελεία του. Για παράδειγμα στο domain name Google.com το .com είναι ένα TLD. Πριν από το 2014 υπήρχαν τα TLDs που αφορούσαν σε συγκεκριμένες χώρες - πχ για την Ελλάδα το .gr - ή σε διάφορες κατηγορίες όπως .edu που αφορά σε εκπαιδευτικά ιδρύματα, στο .gov που αφορά σε κυβερνητικούς οργανισμούς, το .org που αφορά σε οργανισμούς κτλ.

Από το 2014 έχει αρχίσει η δημιουργία TLDs που αφορούν σε generic terms όπως είναι το .baby το οποίο το έχει αγοράσει η Johnson & Johnson ή το .app το οποίο αγόρασε σχετικά πρόσφατα η Google για $ 25.000.000. Επίσης έχει αρχίσει και η δημιουργία TLDs που αφορούν σε γνωστά brands όπως είναι το .amazon.

Είναι φανερό λοιπόν ότι αυτή η απελευθέρωση των TLDs δημιουργεί νέα δεδομένα στο χώρο του digital marketing δεδομένου ότι κάποια generic keywords αφορούν σε συγκεκριμένους κλάδους. Μία πτυχή από τις επιπτώσεις που θα έχει αυτή η εξέλιξη αφορά στο αν θα επηρεαστεί η κατάταξη των ιστοσελίδων στα οργανικά αποτελέσματα της Google, δηλαδή το SERP (Search Engine Result Page).

Για παράδειγμα αν μια ιστοσελίδα έχει το TLD .pizza θα έχει υψηλότερη κατάταξη για τη λέξη-κλειδί "pizza" στα οργανικά αποτελέσματα της Google; Σύμφωνα με το Exact Match Update της Google, δύο χρόνια πριν περίπου, ο αλγόριθμος της δεν πριμοδοτεί πλέον τα domains που έχουν μια λέξη-κλειδί σε αυτά.

Επίσης ο αρχιμηχανικός της Google Matt Gutts έχει δηλώσει για το θέμα αυτό ότι η Google έχει πλέον αρκετή τεχνογνωσία για να επιστρέφει στα οργανικά της αποτελέσματα σχετικές ιστοσελίδες με τα queries, ανεξάρτητα από τα TLDs που αυτές έχουν. Ένας άλλος εργαζόμενος της Google o Hal Bailey θολώνει λίγο τα νερά στο θέμα αυτό αφήνοντας ένα παραθυράκι ότι μπορεί να επηρεάσει το SERP. Συνεπώς τι πρέπει να κάνει μια εταιρία σήμερα στο πλαίσιο αυτών των εξελίξεων;

Η εμπειρία, μας λέει ότι η ύπαρξη μιας λέξης-κλειδί στο domain name μιας ιστοσελίδας της δίνει ένα μικρό προβάδισμα στα οργανικά αποτελέσματα, συνεπώς αν εντοπιστούν κατάλληλα TLDs αυτά θα πρέπει να αξιοποιηθούν. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι η ίδια η Google επενδύει πολλά εκατομμύρια στην αγορά νέων TLDs.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr