NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Το Facebook και οι μικρές επιχειρήσεις

Το Facebook και οι μικρές επιχειρήσεις

Τον τελευταίο καιρό γίνονται όλο και πειρσσότερες συζητήσεις για την ανακοίνωση του Facebook οτι θα καταργήσει το like-gate στα Fanpages.

Αν και θα μπορούσα να γράψω για το συγκεκριμένο θέμα. Προτιμώ να δημιουργήσω μια παρουσίαση με τρόπους που μπορείτε να μαζέψετε τους κατάλληλους fans στη σελίδα σας ειδικά αν έχετε μια μικρή επιχείρηση.

Βασικός στόχος πλέον όλων των σελίδων στο Facebook είναι η δημιουργία engagement με τους fans προκειμένου οι ίδιοι να δημιουργήσουν συζητήσεις γύρω από τη σελίδα ούτως ώστε να αυξηθεί τόσο το virality όσο και οι νέοι fans.

Για να επιτευχθεί όμως κάτι τέτοιο πρέπει πρώτα η επιχείρησή σας να έχει τους κατάλληλους fans ή να σκεφτεί τρόπους για να τους αποκτήσει. Tους fans δηλαδή που πραγματικά ενδιαφέρονται για το προϊόν σας.

Προσεγγίστε influencers (Άτομα με μεγάλη επιροή στα social media)

Με μια προσεκτική αναζήτηση στα social media θα καταφέρετε να βρείτε influencers που ασχολούνται ή μπορεί να ενδιαφέρονται για το προϊόν σας ή για αντίστοιχες επιχειρήσεις σαν τη δικιά σας. Ελάτε σε επαφή μαζί τους και δώστε τους ένα κίνητρο να μιλήσουν για εσάς. Χτίζοντας μια σχέση μαζί τους, έχετε πολύ καλύτερες πιθανότητες οι influenceres να γίνουν πελάτες σας, να μιλήσουν για εσάς αλλά και να επηρεάσουν το κοινό τους προκειμένου να γίνουν fans στη σελίδα σας.

Δημιουργήστε hashtags για την επιχείρηση σας

Τα hashtag τα γνωρίσαμε κυρίως μέσω Twiter. Αυτή τη στιγμή hashtags μπορούμε να βρούμε τόσο στο Facebook όσο και στο instagram. Χρησιμοποιήστε λοιπον local hashtags και ξεκινήστε να τα χρησιμοποιείται στα status update σας.

Μετατρέψτε τους πελάτες σας σε fans

Αν ψάχνετε για fans που αγαπούν την επιχείρησή σας μάλλον τους βρήκατε. Είναι ίδιοι οι πελάτες σας. Δώστε τους τρόπους να γίνουν fan στη σελίδα σας όταν ακόμα βρίσκονται στο κατάστημα. Είναι οι fans που σίγουρα θα ασχοληθούν με εσάς και θα μπουν στη διαδικασία να σχολιάσουν ή να ανεβάσουν φωτογραφίες όταν κάτι τους αρέσει.

Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους είναι η χρήση ενός social wi-fi hot spot. Πρόκειται ουσιαστικά για μια υπηρεσία με την οποία μπορείτε να δώσετε internet σε όσους βρίσκοντα στο κατάστημα σας απλά κάνοντας like στη σελίδα σας.

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν check-in

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Facebook είναι ότι όταν οι χρήστες γράψουν κάποιο κείμενο στο profile τους για την επιχείρησή σας, αυτό το κείμενο μπορούν να το δούν όλοι οι φίλοι τους και να αντιδράσουν ή να έρθουν στην επιχείρησή σας.

Ενθαρύνετε τους χρήστες να κάνουν check in λοιπόν στην επιχείρησή σας δίνοντας τους κάποια επιβράβευση για το check-in τους. Με αυτό τον τρόπο οι ίδιοι οι χρήστες του Facebook θα δημιουργήσουν περιεχόμενο για εσάς.

Kάντε tag άλλες τοπικές επιχειρήσεις

Κάντε tag δημόσια επιχειρήσεις και εταιρίες που το προσωπικό τους μπορεί να επισκέπτονται την επιχείρησή σας ή προμηθευτές σας που έχουν σελίδες στο facebook. Ευχαριστήστε τους για τη στήριξη καθώς και για την εξαιρετική εξυπηρέτηση. Οι περισσότερες εταιρίες θα το εκτιμήσουν και θα ανταποδώσουν.

Δημιουργήστε στοχευμένη διαφήμιση

Χρησιμοποιήστε τα Facebook ads προκειμένου να κερδίσετε ποιοτικούς fans. Μην αρκεστείτε μόνο στη δημιουργία διαφημίσεων σε general audience (γενικό κοινό). Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία που σας δίνει το Facebook για να στοχεύσετε το κοινό που βρίσκεται στην πόλη που σας ενδιαφέρει.
Στοχεύστε τους fans, αλλά και τους φίλους των ήδη υπάρχοντων fan προκειμένου να έχετε καλύτερα αλλά και πιο στοχευμένα αποτελέσματα.

Δημιουργήστε Phygital activations

Δημιουργήστε ενέργειες που συνδυάζουν το physical με το Digital. Ενέργειες που είναι ικανές να συζητηθούν από τον κόσμο που έρχεται στο κατάστημα σας. Ο κόσμος θα τραβήξει φωτογραφίες θα τις ανεβάσει στα δικά του social media και θα καλέσει και τους φίλους του να έρθουν αν η ενέργεια είναι τόσο καλή. Μην ξεχνάτε μετά το τέλος της ενέργειας να δημιουργήσετε και βίντεο όπου παρουσιάζετε όλο το activation προκειμένου να δημιουργήσετε buzz ακόμα και μετά το τέλος της ενέργειας. Η επιτυχία μιας τέτοιας ενέργειας θα προσελκύσει fans στη σελίδα σας οι οποίοι θα μιλήσουν για αυτή, αλλά και νέο κόσμο στο κατάστημα σας προκειμένου να δει το activation. Παραδείγματα αντίστοιχων ενεργειών είναι το Lanes Vending Machine (ενα vending machine που μοίραζε βιταμίνες), καθώς και το Lipton Ice Tea cools down station (Μια στάση λεωφορείου στο κέντρο της Αθήνας που δρόσιζε τους περαστικούς με το πάτημα ενός κουμπιού).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr