NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Facebook Website Custom Audience: Αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Facebook Website Custom Audience: Αυξήστε τις πωλήσεις σας!

Το Facebook με περισσότερους από 4,5 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες και με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως είναι ξεκάθαρα ο "ηγέτης" των social media.

Τα παραπάνω εντυπωσιακά νούμερα των χρηστών του απαντούν αυτόματα στο ερώτημα πολλών επιχειρηματιών "γιατί να έχω επαγγελματική σελίδα στο Facebook;". Η απάντηση λοιπόν είναι προφανής: Γιατί εκεί βρίσκονται οι καταναλωτές! Η σπουδαιότητα της ύπαρξης επαγγελματικής σελίδας στο Facebook ενισχύεται και από το γεγονός ότι το Facebook δίνει τα περισσότερα, αποτελεσματικότερα και οικονομικότερα εργαλεία για προβολή των επιχειρήσεων. Οι διαφημίσεις στο Fb είναι από τις φθηνότερες του διαδικτύου ενώ ταυτόχρονα δίνουν την δυνατότητα να στοχεύσει κανείς ακριβώς το κοινό-στόχο.

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία προώθησης του Facebook, το οποίο μας επιτρέπει να διαφημίζουμε στοχεύοντας συγκεκριμένα τους χρήστες που έχουν επισκεφτεί ήδη το site ή το e-shop μας. Το εργαλείο αυτό λέγεται Website Custom Audience.

Γιατί είναι αποτελεσματικό το Website Custom Audience (WCA);

Το WCA μας προσφέρει την δυνατότητα να διαφημίσουμε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας στο πλέον σχετικό κοινό: στο κοινό που μας ξέρει ήδη και έχει ήδη επισκεφθεί το site ή το e-shop μας. Ένα επιπλέον σημαντικό στοιχείο είναι ότι έχουμε την δυνατότητα να απομονώσουμε και να στοχεύσουμε συγκεκριμένους επισκέπτες του site μας. Για παράδειγμα μπορεί να δείξουμε τη διαφήμισή μας στους χρήστες του Facebook που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένη σελίδα του site μας ενώ μπορούμε να αποκλείσουμε από το κοινό -στόχο και χρήστες που έχουν επισκεφθεί μία άλλη συγκεκριμένη σελίδα του site μας.

Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο πουλάει γυναικεία-ανδρικά και παιδικά ρούχα. Με το WCA έχουμε τη δυνατότητα να δείξουμε μία διαφήμιση για ένα γυναικείο ρούχο στους χρήστες του Facebook που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένα την σελίδα του e-shop μας με τα γυναικεία ρούχα. Και η συγκεκριμένη στόχευση δεν σταματάει εδώ. Έχουμε ακόμα την δυνατότητα να αποκλείσουμε από το να δουν τη διαφήμισή μας εκείνοι οι οποίοι έχουν ήδη αγοράσει από εμάς το συγκεκριμένο ρούχο, με την λογική ότι δεν θα το ξαναγοράσουν και άρα δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε χρήματα σε κοινό που δεν θα κάνει κάποια αγορά.

Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα του WCA είναι ότι μπορεί κάποιος να δημιουργήσει μία διαφήμιση στο Facebook με το ίδιο ακριβώς τρόπο που έκανε μέχρι τώρα δηλαδή να εμφανίζεται αυτή η διαφήμιση στο newsfeed των χρηστών, σε κινητό ή στο πλάι της σελίδας. Μπορεί κανείς να διαφημίσει με στόχο να αυξήσει τα Likes στην σελίδα του στο fb, να στείλει τους χρήστες στο site του, να προωθήσει ένα Post, ένα event ή μια εφαρμογή.

Πώς να δημιουργήσετε το Website Custom Audience μέσω του Ads Manager;

1. Μέσα στο Ads Manager επιλέγετε Audiences.

2. Στην συνέχεια επιλέγετε το πράσινο κουμπάκι Create audiences και στην συνέχεια Custom audiences.

3. Στην συνέχεια επιλέγετε Custom Audience from website.

4. Ως επόμενο βήμα εμφανίζεται το παρακάτω παράθυρο, από το οποίο έχετε την δυνατότητα να καθορίσετε:

  • Αν θέλετε να επιλέξετε για στόχευση τους χρήστες που έχουν μπει στο site σας σε οποιαδήποτε σελίδα ή αυτούς που μπήκαν κάπου συγκεκριμένα
  • Το χρονικό διάστημα που έχει περάσει από τότε που κάποιος επισκέφτηκε το site σας. Για παράδειγμα μπορείτε να στοχεύσετε όλους τους χρήστες που επισκέφτηκαν το site τις τελευταίες 180 ημέρες, 30 ημέρες κτλ ακόμα και πιο συγκεκριμένα αυτούς που σας επισκέφτηκαν πριν μία ημέρα.
  • Τέλος το Fb σας δίνει ένα "κομμάτι" κώδικα να εγκαταστήσετε στο site σας σε σημείο που σας υποδεικνύει. Αυτό το κομμάτι κώδικα είναι που κάνει την αντιπαραβολή (μέσω των cookies) των χρηστών που μπήκαν στο site και αυτών που είναι στο facebook. Εγκαθίσταται εύκολα ακολουθώντας τις οδηγίες ή διαφορετικά ζητήστε την βοήθεια του προγραμματιστή σας.

Τέλος να αναφέρουμε ότι το WCA μας δίνει ακόμα και την δυνατότητα να προβάλουμε τη διαφήμισή μας σε συγκεκριμένους χρήστες των οποίων έχουμε τα emails τους (πχ από το newsletter). Αυτή η επιλογή βρίσκεται στο παραπάνω βήμα 3: Data file custom audience.

Η αξία λοιπόν του WCA είναι μεγάλη καθώς μας βοηθάει να στοχεύουμε με τις διαφημίσεις του Facebook ένα κοινό σχετικό με την επιχείρησή μας ή τα προϊόντα μας. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιείται από το σύνολο σχεδόν των διαφημιστικών εταιριών.

Χρησιμοποιήστε λοιπόν το Facebook και τα εργαλεία που προσφέρει για προβολή της επιχείρησής σας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό ώστε να επιτύχετε όσο το δυνατόν πιο στοχευμένη και αποτελεσματική διαφήμιση.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr