Η Procter & Gamble και η Unilever σώζουν την ελληνική τηλεόραση. Καθόλη τη διάρκεια της ημέρας προβάλλονται εναλλάξ το σύνολο σχεδόν των προϊόντων τους που στόχο βέβαια έχουν κατά βάση τη γυναίκα (έχει μεγάλη εμπορική αξία) και έπονται η κινητή και τα τυχερά παιχνίδια. Τώρα μάλιστα με το νομοσχέδιο του νόμου Πέτσα που διέρρευσε οι μετρήσεις των διαφημίσεων over.
Μια και πιάσαμε το νόμο Πέτσα (ζητούμενο πως διέρρευσε και ο νοών νοείτω) θα διευκολύνει τη συγκέντρωση της διαφήμισης (λέγε με Ashley & Holmes – εποχή Σημίτη) ή τη διάχυσή της σε περισσότερα μαγαζιά. Διότι από τη συνάντηση στο Αμαλία περάσανε 10 χρόνια και...
Η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Επενδύσεων και ΕΣΠΑ ανέθεσε στη The Newtons Laboratory το έργο προβολής με συνολική αμοιβή του αναδόχου να ορίζεται σε 38.000 ευρώ. Από πότε η εν λόγω εταιρεία χτυπά τέτοια μικρά project; Μια απορία την έχουμε;
Η διαφήμιση του ελληνικού καφέ Bravo (που μεταξύ μας δεν μας αρέσει να τον πίνουμε) είναι to thepoint με άκρως ελληνικό χρώμα και καλογυρισμένη. Χαίρεσαι να τη βλέπεις. Από την άλλη, ο βασικός ανταγωνιστής του της NESTLE ο Παπαγάλος μπόλικο χρήμα και ξανά μπόλικο χρήμα αυτό βγάζουν. Που τους βγαίνει στην τελική. Βέβαια στην αγορά αυτή θα συμβεί όπως και με την αγορά της μπύρας...
Powerlist project της Μπούσσιας. Φωτιά σε όλα τα γραφεία έβαλε διότι το top100 είναι από στελέχη από μη προκαθορισμένη λίστα. Φαντάζεστε τι έχει να γίνει; Πολύ έξυπνη ιδέα.
Διαγωνισμό προκήρυξε ο Δήμος Πάρου των 100.000 ευρώ με αντικείμενο ψηφιακός ξεναγός πολιτιστικών διαδρομών Παροικίας Πάρου με χρήση φορητών συσκευών κ.α. Μου μυρίζει δουλειά του γνωστού στην περιοχή «επικοινωνιoλόγου» που έχει μάθει την τέχνη του copy paste!
Μία καλή είδηση: η Media Services ανέλαβε από την ΕΡΤ το έργο της παροχής υπηρεσιών καταγραφής της διαφημιστικής δαπάνης της για 2 χρόνια, ύψους 118.656 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Σχόλια