Προσπάθεια επιθετικής εξαγοράς έγινε μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε, από μία μεγάλη εταιρεία σε μία μικρομεσαία από το χώρο της επικοινωνίας με σκοπό την εξάλειψή της από την ελληνική αγορά. Η μικρομεσαία εταιρεία έχει το βασικό πλεονέκτημα ότι είναι αήττητη στο κομμάτι των διαγωνισμών, ειδικά του Δημοσίου. Στην πρώτη συνάντηση που έγινε, οι διαπραγματεύσεις δεν πήγαν όπως ήθελε η μεγάλη εταιρεία. Το επόμενο διάστημα θα ξανά γίνουν επαφές με σκοπό την εξαγορά ή την ένταξη στελέχους στην ομάδα εργασίας της δεύτερης.
Εξελίξεις υπήρξαν σε τρία τμήματα επικοινωνίας δημόσιων φορέων. Στο πρώτο δημόσιο φορέα ήδη εντάχθηκε στο τμήμα επικοινωνίας, ένα έμπειρο στέλεχος με μακρά πορεία στο χώρο και αξιόλογο. Στη δεύτερη περίπτωση ήδη έχουν βγει στην αγορά για αναζήτηση στελεχών, αν και υπάρχουν ήδη δύο στελέχη εσωτερικά τα οποία φαίνεται ότι δεν ικανοποιούν τις απαιτήσεις της Κυρίας. Το παράξενο είναι ότι ενώ υπάρχει συνεργασία με ένα PR agency, οι πληροφορίες λένε ότι στην αναζήτηση νέου στελέχους προχωρούν διότι δεν υπάρχουν ικανοποιητικά αποτελέσματα. Στην τρίτη περίπτωση υπάρχει το απόλυτο success.
"Φως φως" ανέκραξε η Καγιά στο ριάλιτι του Star Channel για ένα αγόρι που ξεγυμνώθηκε με μαγιό και αναρωτιόμαστε αν για ένα γυμνό αγόρι εκφράζεται με αυτό τον χυδαίο τρόπο, που σύμφωνα με τα δικά της κριτήρια σημαίνει ότι αξίζει ότι έχει πετύχει ότι έχει μέλλον, τι να πουν τα νέα παιδιά που έχουν πετύχει με όρεξη με δουλειά και με απτά αποτελεσματικότητα στο χώρο τους; Εδώ στο epixeiro.gr θα δείτε πολλά τέτοια παραδείγματα αλλά αυτή είναι η κατάντια των ριάλιτι, να είναι φως το να ξεγυμνώνεται κάποιος και να γίνεται βορρά στα μάτια του τηλεοπτικού κοινού και κυρίως των κριτών. Από την άλλη ένας εντάχθηκε στο ριάλιτι επειδή τους κέρασε χαλβά Φαρσάλων και ο άλλος φόρεσε 18ποντο παπούτσι και μπορούσε να τρέξει.
Για το τρίτο ριάλιτι της κάτω Κηφισιάς πόση κατάντια μπορεί να κρύψει όταν 20 κοπέλες ψάχνουν τον έρωτα μέσα από κάμερες. Βγείτε έξω μυρίστε το γιασεμί μυρίστε αρώματα και σώματα και δείτε βλέμματα ατόμων για να ερωτευτείτε! Κάτω από τις κάμερες δεν ερωτεύεσαι παίζεις ένα παιχνίδι ελεεινό.
Γιατί καταφεύγει η ελληνική τηλεόραση σε τέτοιου είδους προγράμματα; Διότι το ζητούμενο είναι τα διαφημιστικά έσοδα και βέβαια ο στόχος του νεανικού κοινού που είναι και το πιο εμπορικό.
Το βεβαιώνει και μια μελέτη των Snap και Kantar. Το 59% των Gen Zers θυμάται μια διαφήμιση σε βίντεο και τη μάρκα σε σύγκριση με το 57% των millennials και το 47% του Gen Xers. Η γενιά Z παρουσίασε επίσης υψηλότερα ποσοστά προτίμησης μάρκας, με το 65% των νεότερων καταναλωτών να δηλώνουν ότι οι μάρκες τους βοηθούν να εκφραστούν, σε σύγκριση με το 40% για τους Gen Xers και baby boomers.
New Entry στην ελληνική αγορά διαφήμισης. Το entry έγκειται στο όνομα διότι τα στελέχη τα έχουν και άλλες εταιρίες. Η συγκεκριμένη ήταν καμουφλαρισμένη για πολλά χρόνια και την πρόδωσε η διεύθυνση.
Ο Ευαγγελάτος καλωσόρισε την Κατερίνα Παναγοπούλου στο Mega. Δεν μας άρεσε αυτό. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια είναι καταξιωμένη (από τις πολύ καλές μεταγραφές του MEGA) και δεν χρειάζεται τις παραινέσεις του.
Σχόλια