Η Emirates έχει επιστρέψει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια στους πελάτες της

Η αεροπορική εταιρεία Emirates έχει πραγματοποιήσει πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια επιστροφών χρημάτων (refunds) που σχετίζονται με τη κρίση του κορονοϊού, όπως ανέφερε τη Δευτέρα.
Ο αερομεταφορέας που εδρεύει στο Ντουμπάι, που έχει επεξεργαστεί περισσότερες από 1,4 εκατομμύρια επιστροφές χρημάτων από τον Μάρτιο, έχει αντιμετωπίσει - όπως και άλλες αεροπορικές εταιρείες - κρίση με τα χρηματικά της αποθέματα.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία εκτελεί περιορισμένο αριθμό πτήσεων σε ένα μειωμένο δίκτυο προορισμών, που άρχισε να ανοικοδομείται σταδιακά από τον Ιούνιο.
Η Emirates, η οποία μείωσε τις θέσεις εργασίας που προσφέρει και τους μισθούς καθώς προσπαθεί να διαχειριστεί τον αντίκτυπο της κρίσης, δήλωσε τον Ιούλιο ότι είχε επιστρέψει περισσότερα από 517 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε δύο μήνες.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «η Emirates έχει επενδύσει επιπλέον πόρους για να αυξήσει την ικανότητα επεξεργασίας επιστροφών. Η αεροπορική συνεχίζει επίσης να συνεργάζεται με εταιρείες του κλάδου για τη διευκόλυνση των επιστροφών χρημάτων για όσους έχουν κάνει κράτηση για πτήσεις μέσω πρακτόρων. Αυτό περιλαμβάνει τη δυνατότητα άμεσης επεξεργασίας επιστροφών μέσω παγκόσμιων συστημάτων κρατήσεων (GDS)».
Σχόλια