NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

Πώς θα διαφημιστείτε αποτελεσματικά στην Google;

Πώς θα διαφημιστείτε αποτελεσματικά στην Google;

H Google δίνει τη δυνατότητα να διαφημίσετε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά και να αυξήσετε εύκολα τους πελάτες και τα κέρδη σας.

Υπάρχουν πάρα πολλά κανάλια και τύποι διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Ας τα αναλύσουμε με τη βοήθεια των instructors του νέου live webinar course της KnowCrunch, Professional Certificate in Google Advertising.

Search Ads

To πρώτο κανάλι που επιτρέπει η Google να τοποθετήσετε διαφήμιση είναι το Google Search. Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Χαραλαμπίδη, όταν κάποιος αναζητά μία λέξη στη μηχανή αναζήτησης της Google π.χ. αθλητικά παπούτσια, τότε ως δια μαγείας εμφανίζονται 2-3 σχετικές διαφημίσεις. Αυτές είναι οι Search Ads. Θα τις δείτε σε μορφή κειμένου και συχνά σας ξεγελούν ότι πρόκειται για κάποιο οργανικό αποτέλεσμα. Τι έχει συμβεί; Ο διαφημιστής έχει στοχεύσει συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά (keywords) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται η αντίστοιχη διαφήμιση, μόλις εσείς πατάτε τη συγκεκριμένη λέξη.

Ο Γιώργος Αραπογιάννης, instructor της ΚnowCrunch, τονίζει ότι ο πιο σωστός τρόπος να αναζητήσει κανείς keywords είναι μέσω ενός εργαλείου, όπως το Keyword Planner της Google. Παράλληλα, πρέπει ο Google Advertiser πρέπει να σκεφτεί όλους τους πιθανούς τρόπους που μπορεί να αναζητήσει κάποιος το διαφημιζόμενο προϊόν.

Display Ads

H επόμενη επιλογή που σας δίνει η Google είναι το Google Display Network. Πρόκειται για εκατομμύρια sites ή mobile apps που δέχονται διαφημίσεις Google. Oι διαφημιστές εδώ μπορούν να επιλέξουν τη θεματολογία που τους αφορά π.χ. sites ή apps σχετικά με τον αθλητισμό και την καλή φυσική κατάσταση. Έτσι, τα Display Ads με τα αθλητικά παπούτσια, για παράδειγμα, εμφανίζονται σε αυτά τα sites. Πρόκειται για banners κάθε format και μεγέθους.

Σύμφωνα με τον Aλέξανδρο Κοκόλη, τα Google Display Ads έχουν μια πιο μακροπρόθεσμη δράση σε σχέση με τα Search Ads. Λειτουργούν ως ένας πιο έμμεσος τρόπος διαφήμισης και ο στόχος είναι να εξοικειωθούν τα κοινά-στόχοι με την επιχείρηση ή το brand και να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητά τους.

YouTube Ads

Αυτά τα video ads τα γνωρίζετε πολύ καλά… Είναι οι γνωστές Pre Roll διαφημίσεις που τις κάνετε skip μετά τα 6 δευτερόλεπτα. Εμφανίζονται στο YouTube ενδιάμεσα από τα videos που σας ενδιαφέρουν. Πάλι ανάλογα με keywords ή τη θεματολογία που επέλεξε ο Google Advertising Specialist. Στο παράδειγμα, με τα αθλητικά παπούτσια η διαφήμιση θα εμφανίζεται ανάμεσα σε videos με workouts.

Gmail Ads

Στο Gmail οι διαφημίσεις είναι πάλι κάποιου είδους banner. Εμφανίζονται πάλι με βάση κάποιο keyword ή topic. Oι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται στην ενότητα Promotions στο Gmail Αccount κάθε χρήστη.

Shopping Ads

Η τελευταία κατηγορία είναι τo Shopping. Πρόκειται για μια ενότητα στο Google Search που συνήθως απεικονίζει προϊόντα προς πώληση που βρίσκονται στο Μerchant Center της Google.

Τα shopping ads προσφέρουν μεγάλη δυναμική στις διαφημίσεις των e-shops. Αλλά γιατί; Ο χρήστης ήδη από το Search έχει τη δυνατότητα να δει το προϊόν, μια σύντομη περιγραφή και φυσικά την τιμή. Με τα shopping ads, oι ιδιοκτήτες των e-shops μπορούν να αυξήσουν κατακόρυφα την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους.

Αυτές είναι οι επιλογές διαφήμισης που παρέχει η Google. Aνάλογα με τον τύπο της επιχείρησης και πάντα με τη βοήθεια ενός εκπαιδευμένου Google Advertising Specialist μπορείτε να επιλέξετε το κατάλληλο strategy. Kαι μην φοβάστε! Η διαφήμιση στη Google δεν είναι ακριβό σπορ. Τα αποτελέσματα θα σας αποζημιώσουν.

Aν θέλετε να μάθετε περισσότερα ή να εκπαιδευτείτε στο Google Advertising μπορείτε να παρακολουθήσετε το νέο live webinar της ΚnowCrunch, το Professional Certificate in Google Advertising.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr