Μία Ελληνίδα συναντιέται με το «TUVUNU Greek Mountain Tea» στις ΗΠΑ
Τα Fancy Food Shows, από το 1955, θεωρούνται οι μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και ποτών της Βόρειας Αμερικής. Η Specialty Food Association, στις δύο εκθέσεις που διοργανώνει-μία το καλοκαίρι στη New York και μία το χειμώνα στο San Francisco- καταφέρνει να προσελκύσει περισσότερους από 40.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 80 χώρες και γεωγραφικές περιοχές να «γνωριστούν» με 260.000 καινοτόμα προϊόντα του αγροδιατροφικού τομέα και να ενημερωθούν σχετικά με τις νέες τάσεις που επικρατούν στην παγκόσμια αγορά των τροφίμων και ποτών.
Μία Ελληνίδα λοιπόν από τη Θεσσαλονίκη, η Θέη Ζερβάκη, food writer (μεταξύ πολλών άλλων ιδιοτήτων που έχει), η οποία ζει και εργάζεται στις ΗΠΑ, παρακολουθεί ανελλιπώς αυτά τα shows εδώ και χρόνια και μας μεταφέρει μέσω του άρθρου της στην Huffightonpost.com, με τίτλο «2014 Fancy Food Show Trends and Insights» ό,τι πιο καινούριο, ενδιαφέρον και trendy επικρατεί αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αγορά των αγροδιατροφικών προϊόντων.
Η Θέη βρίσκει τις συγκεκριμένες εκθέσεις διασκεδαστικές και «τολμηρές» και θεωρεί ότι αποτελούν πηγές έμπνευσης! Στο άρθρο της παρουσιάζει επτά (7) νέα προϊόντα που ξεχώρισαν στην έκθεση του San Francisco η οποία έλαβε χώρα πριν από μία βδομάδα (19-21 Ιανουαρίου). Κάτω από τον τίτλο «Foreign traditions with a twist or not» αναφέρεται σε παραδοσιακά προϊόντα της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Ελλάδας!!! Αναρωτιέται πώς μία εταιρία μπορεί να μετατρέψει ένα απλό παραδοσιακό προϊόν σε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό το οποίο να μπορεί να ανταγωνιστεί με τόσα άλλα καινοτόμα και «εκκεντρικά» προϊόντα που εκθέτονται στο Fancy Food Show. Η απάντηση; Αλλαγή ονόματος, αλλαγή συσκευασίας, εισαγωγή νέων χαρακτηριστικών και διαστάσεων... ή απλά με το να παρουσιάζεται η αυθεντικότητα της παράδοσης!
Πρώτο και καλύτερο σ' αυτήν την κατηγορία το «δικό μας» TuVunu Greek Mountain Tea! Ένα προϊόν που αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της εταιρίας TUVUNU ΑΕ η οποία σκέφτεται απλά και επιχειρεί συλλογικά και οικολογικά (όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο site της). Μια εταιρία που έχει όραμα να γνωριστεί όλος ο κόσμος με την πλούσια φυσική κληρονομία της χώρας μας και ειδικά με τα μοναδικά/ενδημικά, κάποια από τα αυτά σε επικινδυνότητα φυτικά της είδη, όπως το Τσάι του βουνού (Sideritis spp.). Και όχι μόνο να γνωριστεί αλλά και να πληροφορηθεί σχετικά με την ιδιαίτερη ποιότητά τους-σε επίπεδο φαρμακευτικών ιδιοτήτων και όχι μόνο- των Ελληνικών Αρωματικών & Φαρμακευτικών Φυτών.
Και το καταφέρνει πάρα πολύ καλά αφού το TuVuNu Greek Mountain Tea ταξιδεύει σ' όλο τον κόσμο και συμμετέχει στις top εκθέσεις του αγροδιατροφικού τομέα όπως το Fancy Food Show!!! Και το πιο σημαντικό! Ξεχωρίζει!!!
Όταν ακούω ή όταν έρχομαι σε επαφή με εταιρίες που τολμούν, που ρισκάρουν, που επιμένουν για χρόνια και καταφέρνουν να ξεπερνούν πολλά εμπόδια που τους βάζει η ελληνική πραγματικότητα (κράτος) αλλά που ταυτόχρονα «εκμεταλλεύονται» δημιουργικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής φύσης -στη συγκεκριμένη περίπτωση την ελληνική χλωρίδα- με σεβασμό στο περιβάλλον και τους ανθρώπους-συνεργάτες τους τότε εμπνέομαι. Εμπνέομαι και παίρνω δύναμη ώστε να συνεχίζω να προσπαθώ να λειτουργώ υποστηρικτικά και παρακινητικά -πολλές φορές και αυστηρά- ώστε να γεννηθεί ένα νέο «είδος» επιχειρηματιών/entrepreneurs στη χώρα μας που δεν επικεντρώνονται στα προβλήματα αλλά στα «φωτεινά» παραδείγματα. Που επικεντρώνονται στις ευκαιρίες και σαφώς στις δικές τους δυνάμεις και δυνατότητες. Στο δικό τους "WHY"! Που λειτουργούν συλλογικά και αλληλέγγυα. Που εμπνέονται από τη Φύση και λειτουργούν υπέρ αυτής.
Αξίζει πραγματικά να κάνετε τον κόπο να διαβάσετε το άρθρο της Θέης «2014 Fancy Food Show Trends and Insights» γιατί πιστεύω ότι μπορεί να αποτελέσει ένα trigger δημιουργικής παραγωγικότητας συνδεδεμένης με τη Φύση!!! Γιατί μόνο με οδηγό τη Φύση μπορούμε να ζήσουμε ποιοτικά!!!
Σχόλια