NEWSFLASH...
Franchise
ανάγνωση

Ινδία: Μια μεγάλη αγορά για τις ελληνικές επιχειρήσεις εστίασης

Ινδία: Μια μεγάλη αγορά για τις ελληνικές επιχειρήσεις εστίασης

​Στην Ινδία, είτε βρίσκεστε σε μια μεγάλη πόλη είτε σε μια μικρότερη, μια γρήγορη ματιά γύρω θα σας δώσει μια αίσθηση της παρουσίας πολλών παγκόσμιων brands. Από την Domino’s ή το KFC και άλλα πολλά. Ο μεγάλος πληθυσμός της Ινδίας, όπως και η αύξηση της μεσαίας τάξης κάθε χρόνο, έχει βοηθήσει το franchising να αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.

Η ινδική βιομηχανία franchise εκτιμάται σε 50,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Με πληθυσμό άνω των 1,3 δισεκατομμυρίων, η Ινδία είναι ήδη η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά franchise παγκοσμίως μετά τις Η.Π.Α., με 4600 ενεργούς δικαιοπάροχους (50% regional brands, 34% national brands και 16% global brands) και σχεδόν 200.000 καταστήματα λειτουργούν από σχεδόν 170.000 franchisees.

Οι καταναλωτικές δαπάνες στην Ινδία αναμένεται να αυξηθούν από 1,5 τρισεκατομμύρια δολάρια επί του παρόντος σε περίπου 6 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030. Αυτό, κάνει την Ινδία μια τεράστια δυνητική αγορά για διεθνή και φυσικά ελληνικά brands.

Επιπλέον, η Ινδία προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες για τους δικαιοπάροχους, χάρη στα αυξανόμενα επιχειρηματικά ένστικτα του λαού της. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, σχεδόν το 35% των franchisee είναι νέοι στην επιχειρηματικότητα. Δηλαδή, το σύστημα franchising λειτουργεί σήμερα ως πύλη για τους νέους επιχειρηματίες. Αυτοί οι νέοι επιχειρηματίες είναι πολύ δεκτικοί στα διεθνή πρότυπα.

Στην πραγματικότητα, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για franchising στην Ινδία είναι λόγω του ότι εκτιμάται πως το 90% των νέων ινδικών επιχειρήσεων αποτυγχάνουν μέσα σε 5 χρόνια από έλλειψη καθοδήγησης και δομής, ενώ το ποσοστό επιτυχίας στο franchising είναι περίπου 85%. Περισσότεροι επιχειρηματίες συνεργάζονται με brands που εξασφαλίζουν σχετικά υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας.

Το franchising είναι ένας τρόπος που η Ινδία μπορεί να καταπολεμήσει το ζήτημα των οικονομικών ανισοτήτων. Εκτός αυτού, είναι ένας τρόπος που ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα, όπως είναι και ένας μηχανισμός που δημιουργεί πολλές θέσεις εργασίας στην χώρα. Ένα κατάστημα franchise απασχολεί μεταξύ 5 έως 30 ατόμων. Η δημιουργία θέσεων εργασίας από το σύστημα franchising στην Ινδία εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 1,5 εκατομμύρια.

Τα τελευταία 20 χρόνια, η Ινδία αποτέλεσε ένα σημαντικό hotspot για τα διεθνή brands. Μερικά από αυτά που δραστηριοποιούνται στην Ινδία μέσω franchisees είναι τα παρακάτω: Anytime Fitness, Baskin-Robbins, Burger King, ChemDry, Domino’s, Dunkin, Γυμναστήριο Gold, Johnny Rockets, KFC, Krispy Kreme, McDonald's, Pizza Hut, RE / MAX , και Toni & Guy.

Η κατανόηση της τοπικής κουλτούρας, των γεύσεων και της «ινδικοποίησης» των προϊόντων αποτελεί μια σειρά προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα παγκόσμια εμπορικά σήματα που εισέρχονται στη χώρα.

Στην πραγματικότητα, η Domino’s αντιπροσωπεύει ένα από τα πιό επιτυχημένα brands ανάπτυξης franchise στην Ινδία. Η εταιρεία άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Νέο Δελχί το 1996 και έχει τώρα περισσότερα από 1.250 καταστήματα στην Ινδία. Με τις βελτιώσεις του προϊόντος και τις στρατηγικές αλλαγές, ώστε να ταιριάζουν στους Ινδούς καταναλωτές, τείνει να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία πίτσας παγκοσμίως και στην Ινδία.

Η Subway, η οποία κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης αλυσίδας fast food στον κόσμο με περισσότερα από 44.700 καταστήματα, στην Ινδία, από το 2001 έως σήμερα, λειτουργεί περισσότερα από 650 καταστήματα σε περισσότερες από 70 πόλεις. Brands από τη Βόρεια Αμερική, την Αυστραλία και την Βρετανία είναι σε υψηλή θέση στους καταναλωτές λόγω της μεγάλης ινδικής διασποράς που ζει σε αυτές τις περιοχές.

Τελικά, οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών φαγητού, χάρη στους Millennials που έχουν υψηλό διαθέσιμο εισόδημα και απροθυμία να μαγειρεύουν στα σπίτια τους, είναι σε μεγάλη ανάπτυξη. Η Ινδία έχει τον μεγαλύτερο πληθυσμό της χιλιετίας στον κόσμο, ο οποίος αύξησε τη μέση συχνότητα κατανάλωσης / παραγγελία σε 6,6 φορές τον μήνα και μέση δαπάνη των περίπου 30€ ανά άτομο ανά μήνα. Με τα τρόφιμα και τα ποτά που εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν το 42% των ινδικών δαπανών για το νοικοκυριό μέχρι το 2021, οι τάσεις είναι πράγματι θετικές για τα franchise εστίασης στην χώρα.

India Franchising Fast Facts

  • Τομείς όπως το λιανικό εμπόριο, η εστίαση και η υγεία και ευεξία καλύπτουν το 60% του συστήματος franchising στην Ινδία
  • Η ινδική βιομηχανία franchise εκτιμάται σε 50,4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, 4 φορές ανάπτυξη περισσότερο από το 2013.
  • 4600 ενεργοί δικαιοπάροχοι (50% regional brands, 34% national brands και 16% global brands).
  • 200.000 καταστήματα franchise.
  • Περίπου 1,5 εκατομμύριο άτομα απασχολούνται σε επιχειρήσεις franchising.
  • 35% των franchisee είναι νέοι επιχειρηματίες.
  • Οι μεταπτυχιακοί και οι πτυχιούχοι αποτελούν το 84% των επιχειρηματιών franchisee.
  • Ο κλάδος franchising συμβάλλει σχεδόν στο 2% στο ΑΕΠ της χώρας και προβλέπεται ότι θα συνεισφέρει 5% στο ακαθάριστο εθνικό εισόδημα της Ινδίας μέχρι το 2025.
  • Tο ποσοστό επιτυχίας στο franchising είναι περίπου 85% ενώ το 90% των νέων ινδικών επιχειρήσεων αποτυγχάνουν μέσα σε 5 χρόνια.
... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr